Categories
مقالات بازارهای مالی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

بخش مهمی از موفقیت یک معامله گر فعال کریپتو، توانایی ارزیابی منابع موجود در داده‌های معاملاتی است. بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران رمز ارز کمک می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع معتبر دریافت کنند. در واقع این سایت‌ها اطلاعات مالی قابل اعتماد و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا میزان خطای سرمایه گذاری آن‌ها را کاهش داده و حاشیه سودشان را افزایش دهد.

یک وب سایت مفید برای تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال حاوی آمار و تجزیه و تحلیل از چندین منبع معتبر خواهد بود تا شما بتوانید به سرعت داده‌های مرتبط و همچنین روندهای مختلف در بازار را رصد کنید. در ادامه ما فهرستی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان را گرد هم آورده‌ایم تا با کمک آن‌ها بتوانید اخبار و داده‌های مربوط به شرکت‌ها، اقتصاد و بازار را به صورت زنده دریافت کنید.

حتما مطالعه کنید: بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال

سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. اما لیست بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان به شرح زیر است:

۱. کوین مارکت کپ | CoinMarketCap

کوین مارکت کپ قطعا یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان است که گزارش‌های تحلیل بازار دقیقی از جمله نمودارهای قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات را تولید می‌کند. این وب سایت همچنین حجم معاملات روزانه و داده‌های تاریخی را نشان می‌دهد. یکی از ده‌ها ویژگی که کوین مارکت کپ را از بقیه متمایز می‌کند این است که ردیابی توکن‌های جدید و پرطرفدار که در بین سرمایه‌گذاران داغ هستند را به سادگی فراهم می‌کند. لازم به توضیح است اطلاعات کوین مارکت کپ به‌روز، بسیار دقیق و معتبر است.

۲. گلسنود | Glassnode

یکی دیگر از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال سایت گلسنود است. این سایت را می‌توان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه اطلاعات درون زنجیره‌ای دانست. گلس‌نود اطلاعات قابل توجهی در مورد شاخص‌های بازار ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین و اتریوم ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید دیدی کلی از حجم معاملات، مبادلات ارزهای دیجیتال و تراکنش‌ها داشته باشید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

۳. مساری | Messari

مساری یک گردآورنده داده‌های رمز ارزی است که به سرمایه گذاران کمک می‌کند اطلاعات مفید و پنهان را جستجو کنند و بر این اساس سبد سرمایه گذاری آن‌ها کاملاً مبتنی بر داده باشد. هدف مساری کمک به سرمایه گذاران در تصمیم گیری معاملات بهتر است. غربالگر Messari به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را بر اساس تعداد مشخصی از وضعیت‌ها مرتب کنند. مساری نیز یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال است.

۴. کوین‌گکو | Coingecko

کوین‌گکو یا کوین‌جکو برای جمع آوری اطلاعات در مورد عملکرد ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این سایت یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان محسوب می‌شود که آخرین اطلاعات بازار را با استفاده از فیلدهای آنی نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم و منحصر به فرد سایت Coingecko امکان فیلتر کردن یافته‌های موتورهای جستجو بر اساس معیارهای کاربر است. برای مثال، می‌توانید با فعال کردن یک گزینه، یکی از محبوب‌ترین توکن‌های روز را تنها در یک لحظه مشاهده کنید، یا می‌توانید اطلاعاتی درباره خوش‌شانس‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار را به دست آورید.

کوین‌جکو همچنین تجزیه و تحلیل اساسی از بازار ارزهای دیجیتال را در یک پلت فرم ساده برای استفاده ارائه می‌دهد. کوین‌گکو علاوه بر ردیابی قیمت، حجم و ارزش بازار، رشد جامعه، توسعه کد منبع باز، رویدادهای مهم و معیارهای زنجیره‌ای را دنبال می‌کند. این سایت همچنین ابزارهای مدیریت سبد کریپتو را ارائه می‌دهد تا معامله گران رمز ارز بتوانند سبدهای معاملاتی ارز دیجیتال و دیفای خود را مدیریت کنند.

۵. کوین تلگراف | CoinTelegraph

کوین تلگراف مقالات حرفه‌ای و آموزنده‌ای در مورد ارزهای دیجیتال، بلاک چین و فناوری‌های مرتبط ارائه می‌دهد. این سایت همچنین به دلیل ویژگی‌های کاربری آسان و تم شاد و رنگارنگ آن، یک سایت کاربرپسند است. کوین تلگراف همچنین برخی از بیشترین اطلاعات و آخرین به‌روزرسانی‌ها را در مورد تحقیقات انجام شده توسط متخصصان و کارشناسان رمز ارز ارائه می‌دهد. پیگیری اخبار، شناخت و توانایی تحلیل آن، بخشی از دانش تحلیل فاندامنتال است که توسط کوین تلگراف ارائه می‌شود. این سایت بدون تردید یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان است.

۶. کریپتومیزو | Cryptomiso

کریپتومیزو به عنوان ابزاری برای رتبه بندی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. این وب سایت در حال حاضر بر بیش از ۲۶۵ پروژه ارز دیجیتال نظارت دارد. کریپتومیزو یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان محسوب می‌شود. اما با وجود قدمتش همچنان قوی است. این وب سایت کل سرمایه بازار را بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری کرده است محاسبه و در ساختاری قابل فهم و ساده ارائه می‌دهد.

۷. کوین‌دنس | Coindance

یکی دیگر از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان کوین دنس است. این سایت آمار و اطلاعات بازار بیت کوین را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در واقع اطلاعاتی مانند حجم تراکنش، داده‌های گره‌های شبکه، درصد مشتریان، استخراج بلوک و غیره. هدف Coin Dance این است که همه افراد جامعه بیت کوین بتوانند بدون توجه به پیشینه فنی و تجربیاتی که به دست آورده‌اند، از آخرین اطلاعات برای دستیابی به رشد و توسعه ایده‌آل در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

۸. بیت اینفو چارت | Bitinfocharts

بیت اینفو چارت نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان محسوب می‌شود که داده‌های شبکه بیشتری را که اساساً ارزشمند است به شما نشان می‌دهد، مخصوصاً برای رمز ارزهایی که در شرف استخراج هستند. در این وب‌سایت می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را با هم مقایسه کنید، مانند زمان هر تراکنش چقدر است و بسیاری از اطلاعات دیگر که می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند سرمایه گذاری اساسی کنند بسیار ارزشمند باشد.

۹. کوین لابستر | CoinLobster

کوین لابستر سادگی، تمیزی و استفاده آسان از داده‌های ترکیبی بازار را در زمان حال به معامله گران ارائه می‌دهد. کوین لابستر یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال است که یک دفترچه سفارشات ترکیبی زنده رایگان، داده‌های معاملات و انحلال را در ۱۰ بورس معاملات آتی نقطه‌ای و دائمی ارائه می‌دهد. این وب سایت دارای فیلترهای ساده برای گروه بندی، اندازه تجارت و اندازه انحلال است. کوین لابستر تنها سایتی است که دارای داده‌های ترکیبی از مبادلات متعدد است.

۱۰. لونرکراش | LunarCrush

لونرکراش از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا برخی از ارزشمندترین اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را گرد هم آورد. این سایت از فناوری‌های مخرب و پیشرفته برای سازماندهی اطلاعات و معنا بخشیدن به آن استفاده می‌کند. این همچنین شامل جمع‌آوری داده‌ها برای فعالیت اجتماعی توییتر، اخبار ردیت، حجم جستجوی گوگل و موارد دیگر می‌شود.

۱۱. کریپتوکامپیر | Cryptocompare

کریپتوکامپیر شامل تیمی از افراد اختصاصی است که هدفشان ارائه واضح‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات در مورد صنعت ارزهای دیجیتال است. این سایت که یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان محسوب می‌شود امکان دسترسی سرمایه‌گذاران نهادی و معمولی را به داده‌های بی‌درنگ و قابل اعتماد در مورد ارزهای دیجیتال برتر در بازار فراهم می‌کند.

۱۲. کریپتو دیلی | CryptoDaily

کریپتو دیلی اطلاعات معتبری را در مورد موضوعات مختلف بهترین ارزهای دیجیتال اصلی در بازار مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پرطرفدار پوشش می‌دهد. این سایت همچنین حاوی NFT و داده‌های مرتبط با متاورس است. علاوه بر این، بخش اخبار فوری آن، آخرین داده‌ها و رویدادهای ارزهای دیجیتال را در بازارهای اقتصادی و مالی جهانی که بر دارایی‌های اصلی کریپتو تأثیر می‌گذارند، و همچنین آخرین فناوری‌های ادغام شده در بازار را ارائه می‌دهد.

جمع بندی

به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار یا هر دو، در بازار ارز دیجیتال چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. در نتیجه برای موفقیت بیشتر بهتر است وقت خود را صرف درک نمودارها و تجزیه و تحلیل داده‌ها در چندین وب سایت و برنامه مختلف کنید. البته که آشنایی با این فضا زمان می‌برد و نیاز به پیگیری و صبر دارد.

همچنین هر یک از منابع مورد بحث در این مقاله ارزش پیشنهادی متفاوتی دارد. هنگام ورود به سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال، از تمام منابع استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. امیدواریم مطلب «بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان» مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

سوالات پرتکرار زیادی در مورد بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان کدام است؟

بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان، کوین مارکت کپ، گلسنود، مساری، کوین‌جکو و کوین تلگراف است.

بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان چه کاربردی دارند؟

وب‌سایت‌های تحلیلی ارز دیجیتال به دلیل ارائه داده‌های ضروری برای سرمایه‌گذاری حیاتی هستند. اما سرمایه‌گذاران باید بدانند که برخی از سایت‌های تحلیلی نیز وجود دارند که جعلی هستند و با اهدافی از پیش تعیین شده، اطلاعات اشتباه را به کاربران می‌دهند. از این جهت، شناخت بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال معتبر بسیار مهم است که در این نوشته برخی از آن‌ها معرفی شدند.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده براساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها