Categories
تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین بالاترین شمع هفتگی خود را کمی بالاتر از 62000 دلار ثبت کرده که آخرین نشانه تقویت حرکت صعودی است. بزرگترین ارز رمزنگاری شده پس از آنکه خرس‌ها آن را به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی 58،940 دلار رساندند، به زیر 60 هزار دلار نزدیک شد.

با این حال، خریداران تنها چند ساعت قبل از بسته شدن کندل هفتگی، قدم برداشتند و کندل هفتگی را مثبت بستند. رکورد قبلی بسته شدن کندل مثبت هفتگی بیت کوین در اوایل آوریل ثبت شد. این تنها چند روز پیش از آن بود که ارز دیجیتال برتر در 14 آوریل به اوج سقف فعلی خود یعنی 64،804 دلار رسید.

این بار بیت کوین پس از تصویب کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده، اولین صندوق معاملاتی آتی، از سطح 60 هزار دلار عبور کرد.

الگوی صعودی در بیت کوین

بیت کوین با سه شمع سبز رنگ، الگوی “سه سرباز سفید” را چاپ کرده است، که معمولاً یک شاخص صعودی قابل اعتماد محسوب می‌شود.

این واقعیت که بیت کوین موفق به کسب سه شمع با سایه‌های کوچک شده است نشان می‌دهد که گاوها بازار را تحت کنترل دارند، زیرا قیمت در نزدیکی بالای هر محدوده قیمت بسته شده است. در همین حال برترین ارز رمزنگاری شده در زمان این نوشته 62،352 دلار معامله می‌شود که می‌تواند در کوتاه مدت به سمت منطقه مقاومت 65،000 دلاری افزایش یابد.

حمایت های بیت کوین

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت 62،500 دلاری را رد کند، می‌تواند اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در روند نزولی نزدیک به سطح 61200 دلار است. اولین حمایت عمده در حال حاضر در نزدیکی سطح 60،000 دلار (منطقه شکست اخیر) و SMA ساعتی 100 در حال شکل‌گیری است. شکست نزولی زیر سطح 60،000 دلار می‌تواند جرقه اصلاح بزرگتری را ایجاد کند.

شاخص های فنی:

MACD ساعتی – MACD در حال افزایش است در منطقه صعودی.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای BTC/USD اکنون بالاتر از سطح 50 است.

سطوح اصلی پشتیبانی – 61،200 دلار ، و پس از آن 60،000 دلار.

سطوح اصلی مقاومت – 62،500 دلار ، 62،850 دلار و 63،500 دلار.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها