Categories
مقالات سرمایه گذاری

سرمایه گذارانی که در روزهای ابتدایی بیتکوین خریدند حال در دسته ثروتمندان قرار گرفته‌اند. شناسایی ارز دیجیتال بزرگ بعدی بازار چگونه ممکن است.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آن دسته از سرمایه گذارانی که با تفکر آینده نگری یا ثروت، به خرید بیت کوین در روزهای ابتدایی ظهور آن پرداختند و سال‌ها این دارایی منحصر به‌فرد را حفظ کردند، بدون شک اکنون در دسته ثروتمندان قرار گرفته‌اند. بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، در چند سال گذشته بسیار خوب عمل کرده، و نتیجه این شد که بسیاری از سرمایه گذاران اولیه خود را به میلیونرهایی در کلاس جهانی تبدیل کرده است.

در همین راستا و در پی انفجار اخیر قیمت بیت کوین و با هجوم ارزهای دیجیتال بیشتر به بازار، سرمایه گذاران به دنبال ارز دیجیتال بعدی برای ثروتمند شدن هستند. اکنون این پرسش اساسی مطرح است که چگونه ارز دیجیتال بزرگ بعدی را شناسایی کنیم؟ در ادامه به بررسی دلایل اصلی این موضوع می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

عامل قیمت در شناسایی ارز دیجیتال

یکی از عناصری که هنگام اسکن برای ستاره بعدی باید در نظر داشت، قیمت است. برای یک سرمایه گذار معمولی که پول زیادی برای سرمایه گذاری در فضای ارزهای دیجیتال ندارد، ارزهای ارزان قیمت ممکن است بهترین سود را داشته باشند.

سرمایه گذاری بالقوه ۱۰٫۰۰۰ دلاری را تصور کنید: با قیمت‌های امروزی، این پول می‌تواند نزدیک به نیمی از یک بیت کوین، کمتر از ۶ اتریوم یا صدها ارز دیجیتال ارزان قیمت دیگر مثل دوج کوین یا شیبا اینو به قیمت هر کدام کمتر از ۱ دلار و حتی بسیار ارزان قیمت‌تر خریداری کند. توانایی ایجاد تنوع با رمز‌ارزهای ارزان قیمت را نباید نادیده گرفت.

عملکرد و چشم انداز پذیرش

در حالی که قیمت ریپل اخیرا کاهش یافته است، اما در سال ۲۰۲۲، رمز ارز این شبکه با نماد XRP رشد قابل توجهی داشت. با این وجود پتانسیل بالایی برای پذیرش ریپل در خارج از دنیای گمانه زنی ارزهای دیجیتال وجود دارد. دلیل این امر مربوط به سیستم تسویه حسابی است که فناوری زیربنایی ریپل به بانک‌های مرکزی و سایر موسسات مالی وعده می‌دهد.

بیشتر بدانید: ریپل (Ripple) چیست؟ بررسی آینده ارز دیجیتال XRP

بنابراین اگر بتوانید ارز دیجیتالی را شناسایی کنید که دارای برتری خاصی نسبت به سایرین است و ممکن است بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

عرضه یک عامل است

برخی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین دارای حداکثر عرضه از پیش تعیین شده هستند و توکن‌های این دسته از شبکه‌ها هنگامی که به سقف تولید می‌رسد، دیگر از طریق تلاش‌های ماینینگ، قابل عرضه نخواهد بود. در صورتی که این الگوریتم حفظ شود، و تقاضا همچنان وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند افزایش یابد.

بنابراین قبل از سرمایه گذاری حتماً کل عرضه و گردش فعلی هر ارز دیجیتال را در نظر بگیرید.

حجم معاملات در شناسایی ارزهای دیجیتال بزرگ

اطلاعات به‌روز در مورد تمام ارزهای دیجیتال، به‌صورت آنلاین، همیشگی و به‌راحتی در دسترس است. ارزهای دیجیتالی با افزایش حجم معاملات احتمالاً آن‌هایی هستند که در آینده شتاب قیمت خواهند داشت. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که این شتاب حفظ شود، اما با این وجود این یک راه مفید برای مشاهده رمز‌ارزهایی است که در حال حاضر بیشترین توجه و علاقه سرمایه گذاران نسبت به خود را دارند.

لیست شدن در صرافی‌های معتبر

معمولا رمز‌ارزهای جدید و ناشناخته‌ای وجود دارد که طبیعتا سرتیتر خبرها نیستند و هیچ کجا نیز درمورد آن‌ها صحبت نشده است. اما وقتی در یک صرافی معتبر لیست می‌شوند می‌تواند نشانه‌ای برای یک سرمایه گذار باشد. چرا‌که این رمز‌ارزها قبل از لیست شدن، توسط تیم آن صرافی بررسی شده و احتمالا شبکه و عملکرد قابل قبولی دارد. خوب است با تکمیل تحقیقات خود، نیم نگاهی به این دسته از ارزهای دیجیتال داشته باشید.

جمع بندی

فاکتورهای متفاوتی می‌تواند به شناسایی ارز دیجیتال بزرگ بعدی به ما کمک کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها به قیمت، عملکرد شبکه آن رمز‌ارز و چشم انداز پذیرش، سقف عرضه، افزایش حجم معاملات و لیست شدن در صرافی‌های معتبر اشاره شد. شما چه نشانه‌های دیگری را می‌شناسید و از نگاه شما کدام مورد مهم‌تر است؟

امیدواریم مطلب چگونه ارز دیجیتال بزرگ بعدی را شناسایی کنیم؟ مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمز‌ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها