Categories
اخبار بیت کوین, اخبار مهم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق گفته کراکن، بیت کوین در صورت کپی برداری از حرکات تاریخی خود، می‌تواند تا پایان سال 2021 به قیمت تقریباً 100000 دلار برسد.

صرافی کراکن مستقر در ایالات متحده پیش بینی کرد که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال به تقریباً 100000 دلار افزایش یابد و بر اساس برخی ابزارهای فنی، حتی می‌تواند از این رقم نیز فراتر رود.

بیت کوین به سمت قله جدید پیش می‌رود

پلتفرم کهنه کار – Kraken – در “بازنگری و چشم انداز بازار اکتبر 2021” پیش بینی صعودی خود را با رویدادهای گذشته توضیح داد. کراکن اشاره کرد که Q4 معمولاً یک دوره بسیار موفق برای بیت کوین است. به این ترتیب، اگر دارایی دیجیتال پیشرو از رشد قیمت خود در سال 2017 کپی کند، می‌تواند تا پایان سه ماهه جاری به 96,355 دلار برسد:

با فرض اینکه بیت کوین به دنباله‌روی گام‌های چهارماهه سال 2017 ادامه می‌دهد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بیت کوین در پایان ماه حتی بالاتر از آن رشد کند. برای برخی زمینه‌ها، بازدهی +220% در چهارماهه چهارم 2021 به معنای قیمت 96,355 دلار برای BTC است.

کراکن همچنین پیشرفت‌های حوزه ارزهای دیجیتال را در چند ماه گذشته، به‌ویژه مواردی که مربوط به بیت‌کوین است، بیان کرد. بازگشت به سطوح قیمتی که از ماه آوریل مشاهده نشده، به بالاترین حد خود رسیده است، تمایل سرمایه گذاران برای مالکیت بیت کوین که آن را طلای دیجیتال توصیف می‌کنند و تایید اولین ETF معاملات آتی بیت کوین در ایالات متحده، از جمله مواردی هستند که بیشترین تاثیر را دارند. این صرافی توضیح داد که نقاط عطف مهمی در این صنعت وجود دارد.

جریان صندوق‌های نهادی به بیت کوین در ماه گذشته نیز شاهد افزایش بود. کراکن گفت اگر این روند ادامه پیدا کند، بیت کوین در آینده نیز بهترین عملکرد را خواهد داشت. در مقایسه، دومین پروژه بزرگ ارزهای دیجیتال، اتریوم، به طور قابل توجهی در این آمار عقب افتاد:

“هنگامی که به جریان‌های صندوق‌های نهادی به محصولات سرمایه گذاری BTC و ETH نگاه می‌کنیم، خواهیم دید که BTC در ماه اکتبر شاهد جریان خالص سرمایه گذاری تاریخی بود در حالی که ETH به سختی جریان خالص ورودی را مشاهده کرد.”

کراکن بر اساس دو شاخص فنی محبوب، شاخص قدرت نسبی (RSI) و باندهای بولینگر، قیمت جداگانه‌ای را برای بیت کوین پیش بینی کرد. بر اساس هر دو، ارزش دلاری بیت کوین تا پایان سه ماهه چهارم از مرز 100000 دلار فراتر خواهد رفت.

باند بالایی بولینگر بیت کوین، نمودار RSI یک ماهه در مقابل BTC/USD، منبع: Kraken

آیا زمان بیت کوین 100 هزار دلاری فرا رسیده است؟

مشابه کراکن، بسیاری از کارشناسان و کاربران در جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارند بیت کوین تا پایان سال 2021 به نقطه عطف 100000 دلار برسد.

آدام بک، مدیر عامل شرکت فناوری بلاک‌چین Blockstream، از جمله این افراد است. در ماه آگوست، زمانی که ارزش بیت کوین در حدود 50000 دلار بود، او قبل از پایان سال، قیمت 100 هزار دلاری را پیش بینی کرد. او همچنین بیت کوین را با طلا مقایسه کرد و اظهار داشت که بیت کوین ابزار مالی بهتری است.

یکی دیگر از حامیان این پیش بینی، مدیر عامل Skybridge Capital، آنتونی اسکاراموچی است. او در اوایل سال جاری اظهار داشت:

من فکر می‌کنم تا قبل از پایان سال شاهد بیت کوین صدهزار دلاری باشیم.

شایان ذکر است که تحلیلگر با نام مستعار “PlanB” که در گذشته کاملاً دقیق بوده است، پیش بینی حتی خوش‌بینانه‌تری نسبت به بیت کوین  ارائه می‌دهد. بر اساس تجزیه و تحلیل او، بیت کوین می‌تواند در پایان دسامبر به 135000 دلار برسد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها