Categories
تحلیل, مقالات بازارهای مالی

یافتن بهترین سایت های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رایگان می‌تواند یک فرآیند چالش برانگیز و وقت‌گیر باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دسترسی به نمودارهای دقیق رمزارزها برای مشاهده قیمت‌های زنده و تاریخی، و انجام تحلیل تکنیکال برای هر فردی که در مورد معاملات ارز دیجیتال جدی‌ست، بسیار مهم است. یافتن بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رایگان می‌تواند یک فرآیند چالش برانگیز و وقت‌گیر باشد. در ادامه، ما بررسی‌های دقیقی از 5 مورد از بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال انجام داده‌ایم تا در طول این بررسی، مناسب بودن کلی را بر اساس تجربه خود معرفی کنیم.

حتما مطالعه کنید: بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال (بنیادی) ارزهای دیجیتال

۱. تریدینگ ویو (TradingView)

تریدینگ ویو (TradingView)

تریدینگ ویو (TradingView.com) یک پلتفرم برای نمایش نمودار، قیمت و شبکه اجتماعی است که توسط معامله گران و سرمایه گذاران برای تجزیه و تحلیل دارایی‌های مالی استفاده می‌شود. این ابزارهای مالی شامل سهام، ارزها، شاخص‌ها، فارکس، فیوچرز، اوراق قرضه و ارزهای دیجیتال است.

نمودارهای تریدینگ ویو در ابتدایی‌ترین شکل خود، نمای کلی سطح بالایی از عملکرد یک دارایی را در مدت زمان معینی ارائه می‌دهند. این موضوع شامل قیمت بازشده، بالاترین، پایین‌ترین و قیمت بسته شده برای هر کندل است. علاوه بر این، تریدینگ ویو زبان اسکریپت خود به نام Pine Script را توسعه داده است که به کاربران امکان می‌دهد ابزارها را سفارشی کنند.

آنچه تریدینگ ویو را متمایز می‌کند، مؤلفه اجتماعی‌ست که در ابزار نمودار آن بومی شده است. به کمک این مؤلفه کاربران می‌توانند معامله گران دیگر و تحلیل‌های آنها را دنبال کنند، نمودارها و پایان نامه‌های سرمایه گذاری خود را منتشر کنند، یا حتی هنگام تجزیه و تحلیل نمودارها، خودشان را به صورت زنده پخش کنند.

علاوه بر این، تریدینگ ویو همچنین اخبار و به‌روزرسانی‌های مالی مختلفی مانند یک تقویم به اشتراک می‌گذارد. در آخر پلتفرم تریدینگ ویو با بازدید از وب سایت آن و همچنین با دانلود برنامه دسکتاپ یا موبایل (موجود در دستگاه‌های اندروید و iOS) قابل دسترس است.

شاخص های تکنیکال برای تحلیل تکنیکال

۲. متاتریدر۴ (MetaTrader4)

متا تریدر۴ (MetaTrader4)

متاتریدر۴ (metatrader4.com) یک پلتفرم معاملاتی است که توسط Meta-quotes در سال ۲۰۰۵ توسعه یافته است. این پلتفرم اگرچه معمولاً با معاملات فارکس مرتبط است، اما می‌توان از آن برای ترید در طیف متنوعی از بازارها از جمله فارکس، شاخص‌ها، رمزارز و همچنین مشاهده قیمت‌ها، نمودارهای پخش زنده و تحلیل‌ تکنیکال ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

متاتریدر۴ به دلیل این واقعیت که بسیار قابل تنظیم برای ترجیحات معامله‌گری شما است، محبوبیت بالایی دارد. متاتریدر۴ می‌تواند برای خودکار کردن معاملات، با استفاده از الگوریتم‌هایی که معاملات را از طرف شما بر اساس فهرستی از پارامترهای تنظیم شده باز و بسته می‌کنند، استفاده شود. متاتریدر برای موبایل نیز موجود است و از اندروید و iOS می‌کند.

الگوهای مهم تحلیل تکنیکال کدامند؟

3. کوینیگی (Coinigy)

کوینیگی (Coinigy.com) با الهام از تریدینگ ویو و افزودن برخی ویژگی‌های انحصاری خود، یک پلتفرم جامع برای مشاهده دقیق‌تر قیمت‌های رمزارزها در بیش از ۴۰ صرافی مختلف ارائه می‌دهد. این سایت با قابلیت شخصی‌سازی داده‌ها و ارائه امکاناتی نظیر هشدار دهی از طریق پیامک و امکان ثبت و لغو سفارشات خرید و فروش مستقیماً از طریق پلتفرم، تجربه معامله‌گران را بهبود می‌بخشد.

وب سایت کوینیگی

 

4. کریپتو واچ (CryptoWat.ch)

از سوی دیگر، کریپتو واچ (Cryptowat.ch) که توسط صرافی معتبر کراکن طراحی و ارائه شده، به کاربران خود امکان دسترسی به نمودارهای قیمت لحظه‌ای، حجم معاملات، و دفتر سفارشات (Order Book) برای بیش از ۸۰۰ صرافی را می‌دهد. با وجود رابط کاربری نسبتاً پیچیده در نگاه اول، این پلتفرم تجربه کاربری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و ابزارهای متنوعی برای کمک به تحلیل و معاملات در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وب سایت کریپتو واچ

 

5. اینوستینگ (Investing)

اینوستینگ (investing.com)، با جمع‌آوری اخبار از حوزه‌های مختلف و ارائه ویژگی‌های متعدد از جمله نمودارهای قیمتی با کیفیت بالا، اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی تکنیکال، یک منبع جامع برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های مالی است. این پلتفرم به عنوان یک منبع خبری قدرتمند نیز شناخته می‌شود و توانسته جامعه‌ گسترده‌ای از کاربران را به خود جذب کند.

وب سایت اینوستینگ

الگوهای بازگشتی در تحلیل تکنیکال

جمع بندی

استفاده از سایت های رایگان تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برای افرادی که در یادگیری نحوه معاملات رمزارزها جدی هستند، ضروری است.

اگر نظر ما را بخواهید توصیه می‌کنیم از نسخه حرفه‌ای تریدینگ ویو استفاده کنید. چرا؟ زیرا می‌توانید اطلاعات، نمودارها و انواع تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود به‌علاوه دارایی‌های سنتی مانند فارکس، سهام، شاخص‌ها و کالاها را یکجا داشته باشید.

همچنین، با ادغام شدن تریدینگ ویو در برخی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال و ارائه مجموعه‌ای جامع از ابزارهای معاملاتی، به یکی از بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برای بسیاری از معامله‌گران تبدیل شده است.

علاوه بر این، نسخه اولیه تریدینگ ویو نیز برنامه‌های رایگان بسیاری ارائه می‌دهد. امیدواریم مطلب «بهترین سایت های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رایگان» مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

سوالات پرتکرار زیادی در مورد بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رایگان وجود دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. اگر سوال شما در بین موارد زیر نبود، در بخش کامنت پرسش خود را مطرح کنید تا با کمک دیگر کاربران بتوانید پاسخ آن‌را بیابید.

1- کجا می‌توانم نمودار ارزهای دیجیتال را پیدا کنم؟

علاوه بر صرافی‌های رمزارزی مانند بایننس و بیتشال که نمودار ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده خود را به‌نمایش می‌گذارند، یکی از عمومی‌ترین و قابل دسترس‌ترین مکان‌ها برای نمایش نمودار ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال سایت تریدینگ ویو است.

2- بهترین سایت برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رایگان چیست؟

تریدینگ ویو بدون شک بهترین سایت برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، نمودار ارزهای دیجیتال و منبعی سرشار از اطلاعات در مورد بازار رمزارز است. طبق داده‌های similarweb.com تا اکتبر ۲۰۲۲، این پلتفرم بیش از ۳۰میلیون بازدید کننده در ماه دارد.

3- آیا تریدینگ ویو برای ارز دیجیتال خوب است؟

تریدینگ ویو یک انتخاب عالی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران رمزارزها برای مشاهده نمودار قیمت‌های زنده و تاریخی ارزهای دیجیتال و دیگر اطلاعات مفید است. تریدینگ ویو در زمان نگارش این مقاله از نمودار ۷۵۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

4- آیا تریدینگ ویو برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رایگان است؟

بله، طرح‌های رایگان برای تازه واردانی که می‌خواهند با تریدینگ ویو شروع کنند در دسترس است. سرمایه‌گذاران با تجربه‌تر می‌توانند به بسته‌های ممتاز که شامل اسکریپت‌های سفارشی، شاخص‌های اضافی و هشدارهای قیمت بیشتر است، ارتقا دهند.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده براساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها