اخبار آلتکوین‌ها

دوج کوین 1 دلاری در راه است؟

ایلان ماسک اشاره می‌کند دوج کوین ممکن است به 1 دلار برسد. به نظر می‌رسد مدیر عامل تسلا دوج کوین را به 1 دلار می‌رساند.

ایلان ماسک اخیراً بار دیگر به توییتر رفته است تا در مورد دوج کوین صحبت کند و تصویری از اسکناس یک دلاری را با سگ شیبا اینو روی آن قرار داده است، نشان می‌دهد این پیش بینی او از قیمت کوین شوخی است. تصویر موجود در این توییت به مجموعه کتاب‌های Cyber ​​Viking نوشته مارکوس اسلوس اشاره دارد.

این کتاب‌ها در مورد اریک یانگ کهنه سرباز جنگ سعودی است، که خود را برای نجات زمین از حمله بیگانگان آماده می‌کند. با یادآوری از اشارات ماسک که دوج کوین را “واحد پول مردم” خواند، آسان است تصور کنیم که این میلیاردر عجیب و غریب دوباره DOGE را به عنوان دارایی که “جهان را نجات می‌دهد” بدون اینکه دنیا هنوز متوجه این موضوع باشد مورد اشاره قرار می‌دهد.

خرده سیاره‌ای که با سرعت به سمت زمین حرکت می‌کند یک فضاپیمای بیگانه با نیت خصمانه است. اریک برای برنامه ریزی، تلفیق و تشکیل تیم خود تلاش می‌کند در حالی که از آشکار شدن سایر اطلاعات حیاتی برای جامعه جلوگیری می‌شود.

به گزارش کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این خبر، دوج کوین در حال تغییر قیمت از سطح 0.3752 دلار است، پس از آنکه سیر نزولی قیمت بیت کوین از بالای سطح 40،000 دلار به اندازه 10،000 دلار کاهش داشت.

مدیر عامل تسلا یک طرفدار قدرتمند دوج کوین است. او اغلب توییت‌هایی را در رابطه با DOGE ارسال می‌کند و قیمت کوین را به بالاترین سطح قیمت خود کشانده است. بسیاری اعتقاد دارند که رئیس تسلا در حال دستکاری قیمت دوج کوین و بیت کوین است زیرا او اخیراً بیت کوین را با توییت‌های خود “یک کوین کثیف” دانست و به سمت بازار نزولی سوق داد.

با این حال ، حضور اخیر ایلان ماسک در برنامه SNL باعث شد که دوج کوین یک افت عظیم را نشان دهد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا