Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس از برنامه ایردراپ Venus Reward Token (VRT) برای دارندگان ونوس (XVS) پشتیبانی خواهد کرد.

اطلاعیه بایننس

به نقل از سایت بایننس، این صرافی از برنامه ایردراپ Venus Reward Token (VRT) برای دارندگان ونوس (XVS) پشتیبانی خواهد کرد. اسنپ شات از این ایردراپ در بلوک BSC 7،479،562 یا تقریباً در 17 می سال 2021 در ساعت 04:18 (UTC) انجام می‌شود. بایننس یک اسنپ شات از توکن‌های XVS گرفته شده توسط کاربران بایننس در زمان فوق ارائه خواهد داد و توکن‌های VRT را با نسبت  XVS  =  1000VRT توزیع می‌کند.

لطفا توجه داشته باشید:

اسنپ شات برای ایردراپ در بلوک شماره BSC 7،479،562 انجام می‌شود. این زمان تخمینی فقط برای مراجعه کاربران است و ممکن است تغییر کند.

واریز و برداشت برای توکن‌های XVS به طور موقت در تاریخ 2021-05-17 03:30 (UTC) بسته می‌شود. زمان بندی با توجه به سرعت شبکه تنظیم می‌شود.

توکن‌های XVS که در زمان اسنپ شات منتظر واریز یا برداشت هستند، موجودی‌های XVS شما محسوب نمی‌شوند. لطفاً اطمینان حاصل کنید که قبل از اسنپ شات زمان کافی برای سپرده گذاری و برداشت را بگذارید.

برای اینکه واجد شرایط دریافت ایردراپVRT  باشید، حداقل مقدار XVS نگهداری شده در حساب بایننس هر کاربر باید حداقل 0.01 XVS باشد (به استثنای مواردی که در دستورهای معاملات تجاری معلق هستند).

تصاویر فوری شامل مانده‌های XVS در کیف پول‌های Spot، حساب‌های Margin و حساب‌های استکینگ DeFi خواهد بود. پرداخت‌های توزیع نشده XVS را شامل نمی‌شود.

XVS قرض گرفته شده از مارجین یا XVS انتقال داده شده از حسابهای Margin به کیف پولهای Spot، برای ایردراپ در نظر گرفته نخواهد شد.

برای معامله و لیست VRT در بایننس، VRT همان روند بررسی دقیق لیست را طی می‌کند که برای همه کوین/ توکن‌های دیگر انجام می‌دهد. پشتیبانی از این ایردراپ لیست VRT را تضمین نمی‌کند. بایننس طبق سیاست داخلی خود هیچ لیست کردنی را تضمین نمی‌کند.

بعد از اتمام پروژه توزیع توکن VRT به بایننس، بایننس توکن‌های VRT را توزیع می‌کند. پس از پایان توزیع بین کاربران بایننس، اعلامیه دیگری ارسال خواهیم کرد.

اشخاص، نهادها و کشورهای تحریم شده ایالات متحده واجد شرایط دریافت این ایردراپ نیستند. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به شرایط استفاده از بایننس مراجعه کنید.

هشدار ریسک: معاملات ارزهای رمزنگاری شده در معرض ریسک بالای بازار است. لطفا معاملات خود را با احتیاط انجام دهید. بایننس تمام تلاش خود را برای انتخاب کوین‌های با کیفیت انجام خواهد داد، اما مسئولیتی در قبال ضررهای معاملاتی شما نخواهد داشت.

از حمایت شما متشکرم!

تیم بایننس

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
حسن
2 سال قبل

برایم اومده

Reza
Reza
2 سال قبل

چرا به من نداد الان یکماه تو بایننس دارم ولی هیچی نداده نمیده دیگه

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  Reza

سلام دوست عزیزم.
ایردراپ‌ها به همه‌ی حساب‌ها واریز نمی‌شوند بلکه بصورت رندوم (قرعه‌کشی) در بین کاربران پخش می‌شود و این موضوع کاملا به شانس شما بستگی دارد. برای اطلاع از جدیدترین ایرداپ‌های معتبر از این صفحه دیدن کنید.

Reza
Reza
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

آخه هر کی تو کیف پول تراست داشته داده بعدم نوشته بود به هر نفر که 1 عدد داشته باشه 1000 توکن میده هر کی پرسیدم تو بایننس نداده گفتم تاریخ واریز تموم شده دیگه توکن ونوس میخوام بفروشم

مه مرادی
مه مرادی
2 سال قبل
پاسخ به  Reza

من امروز دیدم اومده تو کیف پولم شایدم دیروز بوده متوجه نشدم.