Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملکرد 24 ساعته دوج‌کوین 80 درصد سودآوری به همراه داشت، که از نظر عملکرد در رده اول در بین توکن‌ها قرار گرفت. توکنی که در ابتدا برای شوخی بوجود آمد به چیزی کاملا جدی تبدیل شده است. بر اساس روند صعودی این هفته، دوج خواستار رسیدن به 1 دلار است. اما با توجه به عرضه بی نهایت و مورد استفاده مبهم آن، آیا این امر امکان پذیر است؟

دوج‌کوین بار دیگر در بین 10 رمزارز برتر قرار گرفت

عملکرد قوی دوج‌کوین در هفته گذشته بسیار فراتر از انتظار بود. دوج در سال 2021 با قیمت 0.005 دلار آغاز به کار کرد. اگرچه از اوج جنبش وال استزیت بت در اواخر ژانویه سود برد، اما با خاموش شدن حرکت همه چیز فروکش کرد.

این هفته روند خنثی دوج‌کوین بعد از ماه‌ها شکسته شد و دوج مقاومت 0.10 دلار را شکست تا به 0.3 دلار برسد. بر اساس قیمت فعلی، سود سالانه به رقم بزرگ 4،860٪ افزایش یافته است. با این اوصاف، دوج‌کوین دوباره به ده رمزارز برتر وارد شد و با ارزیابی 32.4 میلیارد دلاری در جایگاه هشتم قرار می‌گیرد.

میتسوبیشی الکتریک یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان برق در جهان است که سرمایه بازار مشابه با دوج‌کوین برابر با 32.6 میلیارد دلار دارد.

اساساً، بیت کوین به دلیل عرضه محدود 21 میلیون کوین، با ارزش ارزیابی می‌شود. طرفداران از این استدلال کمبود برای توجیه انتظار افزایش ارزش بیت کوین با گذشت زمان استفاده می‌کنند.

در مورد دوج‌کوین، تعداد کوین موجود در حال حاضر کمتر از 130 میلیارد توکن است و مهمتر از این هیچ عرضه ثابتی وجود ندارد. نرخ تورم فعلی 5.3 میلیارد توکن در سال است. با توجه به این، آیا عملکرد قیمت دوج کوین تضمین شده است؟

در آن زمان که  wallstreetbets اتفاق افتاد، بیلی مارکوس، خالق مشترک دوج‌کوین، در مورد افزایش قیمت پروژه خود اظهار نظر کرد و گفت که او به سختی می‌تواند باور کند که چنین اتفاقی افتاده است.

اما وقتی حرف از رسیدن به 1 دلار شد، مارکوس گفت که نمی تواند درک کند، چه برسد به اینکه به این سوال پاسخ دهد. در عوض این سوال را با سوال خود جواب داد “آیا دوج‌کوین مستحق رسیدن به این قیمت است؟”

اخیراً، به نظر می‌رسد که این وقوع این احتمال دور از انتظار نیست. وی گفت که بازارهای رمزنگاری در تلاشند تا ارزیابی عادلانه داشته باشند، این بدان معناست که صعود دوج‌کوین به سادگی یک علامتی از تعیین قیمت است.

من فکر می‌کنم بازار در تلاش بوده است تا بفهمد ارزش ذاتی کل ارزهای رمزپایه طی 12 سال گذشته چقدر بوده است. هنوز به یک قیمت واحد نرسیده‌اند.

حمایت کوبان از دوج

مارک کوبان، صاحب میلیاردر تیم دالاس ماوریکس، اوایل این ماه وقتی اعلام کرد تیمش دوج‌کوین را برای پرداخت بلیط و خرید و فروش قبول می‌کند، مردم را شوکه کرد. طرفداران با خرید 122 هزار دلار کالا با استفاده از دوج‌کوین پاسخ او را دادند.

فروش Mavs با دوج‌کوین طی ماه گذشته 550 درصد افزایش یافته است. ما اکنون بیش از 122 هزار دوج، کالا به فروش رسانده‌ایم! ما هرگز 1 دوج هم خرج نخواهیم کرد. بنابراین به خرید ادامه دهید.

– مارک کوبان (@ mcuban) 14 آوریل 2021

حتی تعجب آورتر اظهارات کوبان مبنی بر اینکه قصد دارد مقدار دوجی را که بدست آورده نگهداری کند، و اضافه کرد “پس به خرید خود ادامه دهید”. در حالی که تحلیل‌گران و افرادی که عموماً به این واقعیت ایمان دارند که دوج یک دلار آمریکا را رد می‌کند، کوبان کاملاً معتقد است که این اتفاق خواهد افتاد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها