Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها, اخبار کیف پول‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیرا کارمزد انتقال بر بستر شبکه ترون به‌طرز شدیدی افزایش یافته و این موضوع نگرانی‌هایی برای کاربران حوزه رمزارزها به‌ویژه شبکه ترون ایجاد کرده است. همچنین کیف پول تراست ولت نیز به اختلالاتی در شبکه ترون برخورده است و تراکنش‌های این شبکه را حتی با دریافت و سوزاندن هزینه تراکنش نیز انجام نمی‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌شود تا اطلاع ثانوی و رفع اختلال، از این ولت استفاده نکنید و پس از رفع این مشکل کیف پول خود را به‌روزرسانی نمایید.

افزایش کارمزد شبکه ترون در صرافی‌ بایننس

در ادامه اتفاقات ناشی از افزایش کارمزد در شبکه ترون، صرافی بایننس نیز روز جمعه گذشته اعلام کرد که هزینه‌های برداشت را برای تمام توکن‌ها در شبکه ترون افزایش می‌دهد. البته صرافی بایننس در ادامه اعلام کرده همچنین به‌دنبال راهی برای رفع این مشکل است. افزایش کارمزد شبکه ترون پس از تصویب «پیشنهاد ۸۳» توسط انجمن ترون انجام شد تا مکانیسم شارژ انرژی در قراردادهای هوشمند را به یک مدل انرژی پویا تغییر دهد.

دلیل افزایش کارمزد شبکه ترون چه بود؟

گفته شده است تقریباً ۸۵ درصد از زمان اجرای CPU شبکه فعلی ترون بر روی چند قرارداد متمرکز است و برخی از آن‌ها قراردادهای کم ارزش یا حتی تقلبی هستند. بنابراین، مدل انرژی پویا هزینه کارمزد تراکنش‌های کم ارزش و جعلی را بدون تأثیر بر سایر dApp‌ها افزایش می‌دهد. مطابق پیشنهاد ۸۳، مکانیزمی برای اجرای تنظیم داینامیکی انرژی برای متعادل کردن توزیع انرژی بین قراردادها در شبکه ترون معرفی شده است. در این مدل مصرف انرژی یک قرارداد با توجه به استفاده از منابع اجرایی آن به صورت پویا تنظیم می‌شود.

افزایش هزینه انتقال استیبل کوین‌های پرکاربرد در پی افزایش کارمزد شبکه ترون

در ادامه افزایش کارمزد شبکه ترون، هزینه برداشت برای استیبل کوین‌هایی مانند تتر ، USDC و TUSD نیز بیش از دو برابر شده و به مبلغ ۲٫۶ دلار رسیده است. با این حال، استیبل کوین شبکه بایننس بنام BUSD اکنون دارای کارمزد برداشت ۲٫۲ دلار است. هزینه برداشت ترون نیز از ۱ به ۱۵ TRX افزایش یافته است. در همین حال، سایر دارایی‌های رمزنگاری شده در شبکه ترون مانند BTTC، JST، NFT، SUN و WIN دارای هزینه برداشت معادل ۴۰ TRX هستند.

آیا افزایش کارمزد شبکه ترون بر حجم معاملات توکن‌های ترون تأثیر می‌گذارد؟

افزایش کارمزد شبکه ترون می‌تواند بر حجم معاملات توکن‌های کریپتو در ترون تأثیر زیادی بگذارد. احتمالاً روی قیمت‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. برخی حساب‌های معتبر کریپتویی در توئیتر، از حرکت ترون در جهت مخالف با هدف خود برای حذف هزینه‌ها و ایجاد سهولت ابراز نارضایتی کرده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها