Categories
اخبار اتریوم, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی که 400 میلیون دلار اتر را به جای برای پرداخت به ماینرها، از گردش خارج کرده و سوزاند. 400 میلیون دلار اتر، به وسیله آخرین بروز رسانی Ethereum EIP-1559 سوزانده شده است.

اکنون بیش از 400 میلیون دلار ETH توسط آخرین به روز رسانی این شبکه سوخته است که کارمزد تراکنش ها را به جای واگذاری به ماینر ها، میسوزاند. حدود 200 ETH (643،000 دلار) در هر ساعت در حال سوختن است. این نقطه عطف در ساعت 10 صبح UTC روز یکشنبه ، زمانی که 124،865 ETH توسط بلاک چین اتریوم از گردش خارج شده بود ، تصویب شد.

این بروزرسانی  ،با نام EIP-1559 ، در 5 آگوست به اجرا درآمد. این برنامه سعی داشت تراکنش های معاملات ناپایدار اتریوم را تثبیت کند و با انتقال به اتریوم 2.0 ، نسل بعدی بلاک چین اتریوم را سرعت ببخشد .

امروز داغ ترین روز در سوزاندن اتر از زمان اجرایی شدن EIP-1559 در 27 اوت بود. زمانی که این شبکه، 11،176 ETH (به ارزش 35.8 میلیون دلار) را از گردش خارج کرد . این روز پر ترافیک همزمان با کارمزد های بالای معاملات بود و میانگین این کارمزد ها به 38.3 دلار رسید.

EIP-1559 استخراج این ارز را به وسیله اتریوم 1.0، بسیار کم سود می کند، زیرا کارمزد به جای رفتن به ماینرهایی که معاملات را تأیید می کنند، میسوزاند. اما همچنان می توان برای سرعت بخشیدن به معاملات به ماینرها پول پرداخت ، اما به شرطی که کاربران به صورت پیش فرض به آنها اطلاع دهند.

اتریوم 2.0 ماینر ها را به طور کامل از بین می برد و آنها را با “پروتکل تایید اعتبار” اثبات سهام جایگزین می کند. انتظار می رود بلاکچین اتریوم تا پایان سال یا اوایل سال آینده به مکانیزم اثبات سهام تبدیل شود. اتریوم 2.0 نحوه پردازش تراکنش های اتریوم را تغییر خواهد داد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها