Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن‌های اتریوم (ETH) برای مهاجرت به کاردانو (ADA) به طور یکپارچه:

با ابزار جدید (ADA) devs Input Output توسط کاردانو، توکن‌های ERC20 قابل حمل می‌شوند و می‌توانند با قراردادهای هوشمند کاردانو فعال شوند.

با توجه به ورود توسط Input Output Global PM Francisco Landino، یک ابزار بصری به توکن‌های ERC-20 اجازه می‌دهد تا اثبات کار اتریوم  (PoW) را با خیال راحت ترک کنند.

خلاص شدن از شر شبکه اتریوم متراکم (ETH)

ترافیک و هزینه‌های معاملاتی روزافزون شبکه اتریوم  (ETH)بارزترین دلیل برای ایده یک ابزار مهاجرت توکن متقابل یکپارچه است.

در مقایسه با مکانیسم اجماع اثبات کار اتریوم (PoW)، Ouroboros کاردانو انرژی کمتری مصرف می‌کند و هزینه‌های معامله‌ای بسیار کمتری دارد. به همین دلیل اجرای توکن‌ها در کاردانو (ADA) یک گزینه دوستدار محیط زیست و مقرون به صرفه برای اتریوم  (ETH) است.

ابزار مهاجرت اتریوم به کاردانو در آینده برای هر دو سازمان (سازندگان توکن) و افراد (دارندگان توکن) قابل دسترسی خواهد بود. با شروع مهاجرت، توکن‌هایی با همان مقدار به طور خودکار بر روی کاردانو قفل می‌شوند. توکن‌ها قابل تبدیل به عقب خواهند بود: کاربران می‌توانند با “سوزاندن” توکن‌های سینتتیک مبتنی بر کاردانو آنها را پس بگیرند.

شبکه آزمایشی عمومی مبدل توکن‌های ERC-20 کاردانو درست در گوشه‌ای قرار دارد:

آزمایشگاه مبدل ERC20 اکنون در مراحل نهایی آزمایش تضمین کیفیت قبل از عرضه عمومی است. این مرحله به ما امکان می‌دهد کاربر مهاجرت را آزمایش کرده و تجربه آنها را همراه با رفع مشکلات پیش آمده بهبود ببخشد.

SingularityNET پیشگام مفهوم مبدل است

توسعه دهندگان IOG اعلام کردند که توکن AGI SingularityNET اولین توکنی است که از طریق داشبورد مبدل منشعب می‌شود. دارایی جدید دارای تیکر AGIX خواهد بود.

این استقرار اولین نقطه عطف مهم مهاجرت SingularityNET به بلاکچین کاردانو (ADA) خواهد بود. توکن‌های AGIX در هر دو آزمایشگاه Kovan و کاردانو (ADA) اتریوم قابل دسترسی خواهند بود. اقدامات توکن را می‌توان از طریق Etherscan و کاردانو (ADA) کشف کرد.

IOG مبدل توکن اتریوم را به عنوان پلی جدید بین بلاکچین‌ها تبلیغ می‌کند که برای استفاده‌های مختلف در مشاغل غیرمتمرکز مناسب خواهد بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها