Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار فناوری‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز SingularityNET در حال حرکت است زیرا قابلیت‌های دیفای، ادغام‌های بین زنجیره‌ای و عملکرد دو لایه باعث افزایش تقاضا می‌شود.

اینترنت طی 40 سال گذشته جامعه را تغییر شکل داده است و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در آینده نحوه تعامل انسان با داده‌ها را دگرگون کنند.

یکی از پروژه‌های رمزنگاری متمرکز بر هوش مصنوعی که از ابتدای سال 2021 رشد چشمگیری داشته است، سینگولاریتی‌ نت و ربات انسان نمای آن به نام (سوفیا) است. توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی می‌توانند با استفاده از پلتفرم ارز سینگولاریتی‌ نت خدمات خود را از طریق بازار هوش مصنوعی خود ایجاد کنند، به اشتراک بگذارند و از آن درآمد کسب کنند، که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از توکن AGI بومی سینگولاریتی‌ نت ، این خدمات را بررسی، آزمایش و خریداری کنند.

داده‌های کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که قیمت AGI در سال 2021 تقریباً 1000٪ افزایش یافته و از پایین ترین سطح 0.046 دلار در 1 ژانویه به بالاترین سطح در 0.50 دلار در 6 آوریل رسیده است که بالاترین سطح از فوریه 2018 است.

سه دلیل افزایش چشمگیر AGI طی چند ماه گذشته شامل رشد همکاری بین زنجیره ای آن با کاردانو ، ورود آن به عرصه مالی غیرمتمرکز و انتشار سینگولاریتی‌ نت Layer 2 (SL2) است که ایجاد توکن‌ها بر روی پلتفرم سینگولاریتی‌ نت می‌باشند.

دیفای و SingularityDAO

از زمان انفجار این بخش در ژوئن 2020 هنگامی که پروژه‌هایی مانند Uniswap و Yearn.finance شروع به متحول کردن صنعت کردند، دیفای به عنوان یک منبع رشد قوی برای اکوسیستم رمزارزها ظهور کرده است.

SingularityDAO برای اولین بار در ماه نوامبر سال 2020 با هدف تسهیل رشد و سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های بلاکچین در اوایل و اواسط مرحله با “استفاده از هوش مصنوعی و توکنومیکس به خوبی طراحی شده برای ایجاد نقدینگی به شدت بیشتر برای توکن‌های مربوطه” بوجود آمد.

این فعالیت مرتبط با دیفای همراه با ارائه توانایی مشارکت در حاکمیت پلتفرم، امنیت شبکه و کسب بازدهی از طریق استکینگ برای دارندگان AGI به صعود توکن در طول ژانویه و فوریه کمک کرد.

ربات سوفیا در ماه مارس پس از تبدیل شدن به اولین هوش مصنوعی جهان برای ایجاد آثار هنری مبتنی بر NFT، توکن غیر قابل انعطاف (NFT) را برای AGI بوجود آورد و این محصولات هنری تولید شده هنگام فروش اولیه خود در Nifty Gateway بیش از 1 میلیون دلار فروش داشت.

اکوسیستم AGI از طریق کاردانو گسترش می‌یابد

دومین منبع رشد AGI و اکوسیستم آن همکاری با کاردانو و IOHK، شرکتی که وظیفه پشتیبانی و توسعه شبکه کاردانو را به عهده دارد، بوده است.

توسعه دهندگان سینگولاریتی‌ نت اخیراً از برنامه‌هایی برای ایجاد توکن جدید AGI در پلتفرم کاردانو صحبت کرده‌اند که به صورت غیررسمی AGI-ADA نامیده می‌شود. این امکان را به شما می‌دهد تا توکن‌ها را با همتای AGI ERC-20 خود نگه‌داری کنید و در عین حال همان ارزش را حفظ کنید.

سینگولاریتی‌ نت Marketplace بر روی کاردانو از زبان قرارداد هوشمند پروتوکل پلوتوس برای معرفی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید از جمله ادغام AI-DSL استفاده می‌کند، “یک زبان دامنه خاص برای دامنه جدید که به عوامل هوش مصنوعی در شبکه اجازه می‌دهد به طور کارآمد و به طور رسمی ویژگی‌های خود را به یکدیگر توصیف کنند.

برای پیشبرد مرحله دو توسعه و همکاری با کاردانو، اکثر دارندگان توکن AGI نیاز به رأی دادن و تأیید این گسترش را داشتند که شامل پیشنهادی برای ایجاد و انتشار 1 میلیارد توکن جدید AGI-ADA به صورت ماهانه در طی 91 سال بود. دوره رأی گیری از 3 فوریه تا 7 فوریه ادامه داشت و در نهایت جامعه اجرای مرحله دو را تأیید کردند.

قابلیت دو لایه‌ای می‌تواند قیمت AGI را بالاتر ببرد

معرفی سینگولاریتی‌ نت Layer 2 سومین عامل رشد AGI در سال 2021 است. ادغام آن ایجاد شبکه‌های عامل ثانویه در سطوح بالای شبکه سینگولاریتی‌ نت را امکان‌پذیر می‌کند. یکی از مهمترین چالشهای پیش روی شبکه اتریوم و توکن‌های برروی آن، هزینه‌های بالای معامله و ازدحام شبکه است که منجر به طولانی شدن زمان تأیید می‌شود.

با استفاده از SL2، شبکه‌ها می‌توانند توکن‌های خود را ایجاد کنند که کارمزد AGI برای انجام معاملات با نرخ بسیار پایین‌تر نسبت به کارمزد‌های اتریوم است. قرار است چندین پروژه معروف در این شبکه به اولین پروژه‌های SL2 تبدیل شوند، مانند SingularityDAO و NuNet، که برای ادغام شدن در صف هستند.

طبق بنیاد سینگولاریتی‌ نت ، این پروژه‌ها فقط راهی برای اجرای اولیه SL2 است، با هدف سازمانی “تحریک ایجاد انواع پروژه‌های شگفت انگیز SL2شخص ثالث” که جوامع آنها را رشد می‌دهد و نرم افزاری را ایجاد می‌کند که به استفاده از توکن AGI در شبکه تحت سینگولاریتی‌ نت کمک می‌کند.

تمرکز سینگولاریتی‌ نت بر روی هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ، پروژه را در موقعیت مناسبی قرار داده است تا رشد بیشتری را ببیند، خصوصاً با اتصال بین زنجیره‌ای، ادغام دیفای و ویژگی‌های لایه دو در ترکیب با اکوسیستم AGI.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها