Categories
اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سنای مجلس نیویورک پیشنهاد می‌کند استخراج رمزنگاری به دلیل نگرانی مسئله  آلودگی محیط زیستی کربن به مدت 3 سال ممنوع شود، لایحه‌ای که می‌تواند منجر به توقف فعالیت استخراج کنندگان بمدت 3 سال شود، این لایحه در تاریخ 3 مه به کمیته حفاظت از محیط زیست ایالت ارجاع شد.

اگر جدیدترین لایحه با محوریت محیط زیست در مجلس سنای ایالت نیویورک تصویب شود، ماینرهای رمزنگاری در نیویورک ممکن است سه سال توقف اجباری داشته باشند.

لایحه 6486 مجلس سنا در نیویورک توسط سناتور دموکرات کوین اس پارکر، رئیس کمیته انرژی و ارتباطات پیشنهاد شد و توسط راشل می، سناتور دموکرات، رئیس کمیسیون قانونگذاری منابع روستایی، مورد حمایت قرار گرفت.

این لایحه هنوز مورد حمایت گسترده سناتورهای دیگر قرار نگرفته است، با این حال دموکرات‌ها مجلس عوام و سنا را کنترل می‌کنند.

این لایحه به دنبال “ایجاد یک مهلت قانونی برای بهره برداری از مراکز استخراج ارزهای رمزنگاری” است، تا اثرات زیست محیطی استخراج رمزنگاری با پشتیبانی از سوخت های فسیلی را کاهش دهد.

این هدف همچنین اجرای مقررات سختگیرانه‌تری را برای مراکز استخراج در نظر دارد از جمله الزام به انجام بررسی اثرات زیست محیطی که اگر این تاسیسات با اهداف تغییرات آب و هوایی نیویورک مطابقت نداشته باشند از استخراج رمزنگاری توسط آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

این لایحه در تاریخ 3 مه به کمیته حفاظت از محیط زیست ارجاع شد و ادعا می‌شود که مطابق با “قانون آب و هوا و حمایت از جامعه” در نیویورک عمل می‌کند، این لایحه عنوان می‌کند که:

“در یک معامله ارز رمزنگاری همان مقدار انرژی که توسط یک خانوار متوسط ​​آمریکایی در یک ماه استفاده می‌شود، با سطح تخمینی مصرف انرژی جهانی معادل کشور سوئد استفاده می‌شود.”

این لایحه همچنین اضافه می‌کند: منطقی است که باور کنیم انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با آن بر خلاف قوانین ایالتی است.

قانون رهبری آب و هوا و حمایت از جامعه در سال 2019 تصویب شد و اهدافی مانند 70٪ انرژی تجدید پذیر تا سال 2030، 100٪ الکتریسیته بدون آلاینده تا سال 2040 و 22 میلیون تن کاهش کربن از طریق بهره وری انرژی و برق را تعیین کرد.

استخراج رمزنگاری در حال حاضر یکی از موضوعات داغ در نیویورک است، موضوعاتی مانند پیشنهاد توسعه نیروگاه بیت کوین با استفاده از گاز Greenbridge در دریاچه Seneca.  گزارش شده است که این نیروگاه قصد دارد تا 27000 کامپیوتر را تأمین کند که برای استخراج بیت کوین 24/7 ساعت کار می‌کنند.

گروه محیط زیست Seneca Lake Guardian از این پیشنهاد خشمگین هستند و در فراخوان منتشر شده در تاریخ 1 فوریه اعلام کردند: “Cuomo نمی‌تواند منجر به تغییر آب و هوا شود و از گسترش بیت کوین در Seneca حمایت نمی‌کند.”

ایوان تیلور، معاون رئیس گروه محیط زیست Seneca Lake Guardian، در پاسخ به عملیات بالقوه استخراج رمزنگاری Greenbridge، اظهار داشت:

ما در حال سوزاندن سوخت های فسیلی بیشتر برای به دست آوردن پول جعلی و باعث ایجاد تغییرات آب و هوایی هستیم، که به نظر ما این کار دیوانگی است.

حرکت‌هایی در سراسر جهان برای تنظیم استخراج رمزنگاری با تمرکز بر مشکلات ناشی از کربن و به ویژه در چین انجام شده است که تخمین زده می‌شود کشور چین 65٪ از قدرت هش بیت کوین در جهان را داراست.

در تاریخ 27 آوریل، پکن “اعلامیه اضطراری” را برای انجام بررسی در مراکز استخراج رمزنگاری ارسال کرد و گزارش داده شد دولت چین به دلیل نگرانی از عدم تحقق برنامه پنج ساله در تلاش است نظارت دقیق‌تری بر استخراج رمزنگاری در کشور اعمال کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها