Categories
اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کره‌جنوبی برای استخراج رمزارز مالیات ۲۰ درصدی اعمال کرد. این در حالی است که چندی پیش نیز دولت کره‌جنوبی برای معاملات حوزه رمزارز مالیات ۲۰ درصدی گذاشته بود.

به گزارش بیتشال به نقل از تجارت‌نیوز، کره‌جنوبی برای استخراج رمزارز مالیات ۲۰ درصدی اعمال کرد. این در حالی است که چندی پیش نیز دولت کره‌جنوبی برای معاملات حوزه رمزارز مالیات ۲۰ درصدی گذاشته بود.

صنعت رمزارز در کره‌جنوبی با چالش‌های نظارتی مواجه شده و به نظر می‌رسد این چالش‌ها به مرحله جدیدی رسیده است. بر اساس سیاست جدید، استخراج‌کنندگان رمز ارز باید همانند معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال، مالیات پرداخت کنند.

بر اساس اعلام مقامات وزارت مالی کره جنوبی، قرار است قانون جدیدی به تصویب برسد که از افرادی که بیش از ۲۲۲۰ دلار درآمد از استخراج داشته باشند، مالیاتی ۲۰ درصدی گرفته شود.

با وجود این، قانونگذاران صراحتا اعلام کرده‌اند که ماینرها می‌توانند هزینه برق خود را از درآمد مشمول مالیات کسر کنند. همچنین هزینه تراکنش از کل درآمد نیز در الگوی مالیاتی در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال در کشور باید اظهارنامه مالیاتی خود را هر سال در ماه می به ثبت برسانند و در آن میزان ارز مجازی که در سال مالی گذشته استخراج‌ کرده‌اند را با جزئیات کامل اعلام کنند.

قرار است این قانون از ژانویه سال ۲۰۲۲ عملیاتی شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها