Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل شرکت بایننس می‌گوید بایننس یو اس احتمالا بزودی عرضه عمومی می‌شود.

چانگ پنگ ژائو مشهور به سی زد مدیر عامل بایننس می‌گوید که بایننس یو اس احتمالا از طریق IPO عرضه عمومی می‌شود.

  • چانگ پنگ ژائو گفته است که بایننس یو اس در حال بررسی IPO است.
  • به روزرسانی از جانب مدیر عامل این صرافی در میان موجی از هشدارهای نظارتی در مورد اقدامات و شیوه‌های فعالیت این صرافی انجام می‌شود.
  • ژائو گفته است که این صرافی اطمینان می‌دهد که فعالیت‌های صرافی کاملا منطبق با قوانین نظارتی است.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس روز جمعه در یک برنامه آنلاین صحبت کرد و گفت بایننس یو اس در حال بررسی شرایط IPO است.

بایننس یو اس IPO را بررسی می‌کند

بایننس یو اس ممکن است در آینده نزدیک سهام خود را در بورس ایالات متحده از طریق عرضه اولیه عرضه کند.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل و بنیانگذار بایننس، تأیید کرد که برنامه IPO برای بخش مستقر در ایالات متحده با وجود مشکلات نظارتی بوجود آمده برای این صرافی، در حال بررسی است. ژائو هنگام سخنرانی در یک مصاحبه آنلاین که به همت بانک تجارت سیام تایلند برگزار شد، این برنامه‌ها را فاش کرد.

ژائو برای تحقق بخشیدن به این طرح‌های IPO گفت که این شرکت در حال کار با نهادهای نظارتی ایالات متحده و ایجاد “ساختارها” است. او اضافه کرد:

بایننس یو اس در حال بررسی مسیر IPO است. بیشتر نهادهای نظارتی با یک الگوی خاص، یا داشتن دفتر مرکزی، داشتن ساختار شرکتی آشنا هستند. ما در حال ایجاد این ساختارها هستیم تا انجام IPO را آسان‌تر کنیم.

لازم به ذکر است که بایننس یو اس. وب سایت متفاوتی با بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است. بایننس یو اس در چارچوب قوانین و مقررات‌های نظارتی ایالات متحده کار می‌کند و بنابراین دارای جفت‌ ارزهای تجاری و حجم معاملات پایین‌تر از صرافی بایننس است.

بایننس یو اس در سال 2019 تاسیس شد و توسط خدمات معاملاتی BAM شریک بایننس در ایالات متحده اداره می‌شود. دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو واقع شده است. این صرافی سازگار با FinCEN است، زیرا به عنوان یک تجارت و بیزینس برای انتقال پول در ایالات مختلف آمریکا ثبت شده است.

اخبار مربوط به IPO احتمالی در حالی منتشر می‌شود که Binance با فشار ناظران در سراسر جهان بر سر مسائل عدم مطابقت با قوانین نظارتی روبرو است. نهادهای نظارتی در ژاپن، سنگاپور، ایتالیا و سایر کشورها ادعا کرده‌اند که بایننس خدمات خود را به طور غیرقانونی به کاربران در کشورهایی ارائه کرده است که در آن ثبت نام نکرده‌اند. برخی نیز در مورد عرضه سهام توکن‌دار بایننس مشکلاتی را گزارش کرده‌اند. این صرافی هفته گذشته انجام چنین فعالیت‌هایی را کاهش داد تا “تمرکز تجاری خود را به سایر محصولات ارائه دهد”.

اگرچه فعالیت‌های بایننس یو اس با قوانین نظارتی مطابقت داشته است، اما گزارش‌ها حاکی از این است که بایننس توسط نهادهای اجرایی ایالات متحده به دلیل عدم رعایت مقررات مالیاتی و ضد پولشویی مورد تحقیق قرار گرفته است.

در چنین شرایطی، باید دید آیا نهادهای نظارتی بایننس یو اس را برای IPO واجد شرایط معرفی می‌کنند یا خیر. بررسی فرآیند عرضه عمومی شرکت‌ها معمولاً از نظر رعایت قوانین بسیار پیچیده است.

با این حال، ژائو اخیراً موضوعات و مشکلات نظارتی شرکت خود را مورد تاکید قرار داد و تعهد خود برای رعایت مقررات قانونی را تأیید کرد. وی در ادامه بحث در مورد دیدگاه های خود در مورد انطباق فعالیت‌های خود با قوانین، گفت که این شرکت در حال تقویت تلاش‌های خود برای انطباق کامل با مقررات نهادهای نظارتی است و ذهنیت خود را “از یک شرکت فناوری به یک سرویس مالی” تغییر می‌دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها