Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس پرو ارز رمزنگاری پولکادات را لیست می‌کند. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس پرو، ده توکن برتر را برای انجام معامله در این هفته لیست می‌کند. کوین بیس در حال آماده سازی عرضه ارز دیجیتال DOT ​​ پولکادات است. این صرافی از دیروز دوشنبه 14 ژوئن اجازه سپرده گذاری را می‌دهد. معاملات از چهارشنبه 16 ژوئن آغاز می‌شود. DOT از ده توکن برتر است که آن را به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مبادله تبدیل می‌کند. کوین بیس اعلام کرده است که DOT​​، ارز رمزنگاری شده بومی بلاکچین Polkadot Parity Technologies را لیست خواهد کرد.

کوین بیس به کاربران امکان می‌دهد برای سرمایه گذاری در DOT از امروز دوشنبه، 14 ژوئن پول واریز کنند. سپس درصورتیکه نقدینگی کافی در حساب آنها موجود باشد، معاملات آن از  روز چهارشنبه، 16 ژوئن امکان پذیر خواهد بود. کاربران می‌توانند DOT را با ارزهای مختلف فیات (USD ، EUR و GBP) معامله کنند و یا ارزهای دیجیتال (BTC و USDT) را انتخاب کنند. بعداً DOT در اپلیکیشن معاملاتی خرده فروشی کوین بیس درج می‎شود که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است.

لیست‌های اخیر و آینده

کوین بیس توضیح نداد که چرا DOT را برای لیست کردن انتخاب کرده است. با این حال، پولکادات با سقف بازار 23.1 میلیون دلار، نهمین ارز دیجیتال در بازار امروز است که آن را به عنوان دارایی مهمی برای قرار گرفتن در لیست معاملاتی کوین بیس تبدیل می‌کند. کوین بیس از پولکادات به عنوان بستری با عملکرد بالا برای معاملات بین زنجیره‌ای یاد کرد. همچنین افزود که توکن DOT به عنوان توکن غالب پولکادات عمل می‌کند، که برای ذخیره سازی و امنیت و همچنین برای اتصال زنجیره‌های جدید به شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصمیم کوین بیس برای فهرست کردن DOT هفته‌ها پس از تصمیم آنها برای لیست کردن دوج کوین (DOGE) صورت می‌گیرد، باید اضافه کرد که لیست کردن دوج کوین را سرمایه گذاران از مدتها قبل آن درخواست کرده بودند. سایر لیست‌های اخیر شامل سوشی سواپ (SUSHI) ، تتر (USDT) و کاردانو  (ADA) است. چندین دارایی دیگر نیز از اکتبر 2020 در دست بررسی است، از جمله ترون  (TRX) و ویچین (VET).

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها