Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست تیم توسعه دهنده دوج کوین می‌گوید: ایلان ماسک هرگز با ما تماس نگرفته است.

امروز بروس فنتون، توسعه دهنده اصلی دوج کوین فاش کرد که ایلان ماسک هرگز با تیم دوج کوین تماس نگرفته است. این مخترع میلیاردر چند روز پیش در توییتی نوشت که با توسعه دهندگان دوج کوین برای بهبود سیستم آن کار می‌کند. این توئیت با توجه به اینکه بازار رمز ارزهای فعلی پس از توقف تسلا در پذیرش پرداخت بیت کوین برای خودروهای الکتریکی خود در حال وارد شدن به بازار نزولی است، بسیار حساس است.

به عنوان توسعه دهنده اصلی دوج، باید بگویم که ایلان ماسک هرگز با هیچ یک از ما تماس نگرفته است.

ما یک سیستم توسعه داریم که از آن به عنوان استخوان بندیحفظ شده این پروژه یاد می‌کنیم. اگر ایلان بخواهد یک DIP (پیشنهاد بهبود برای DOGE) ارائه دهد، از آن استقبال می‌کند – اما ما پروتکل را اینگونه که هست دوست داریم.

– بروس فنتون (@ brucefenton) 15 مه 2021

برنامه ریزی ایلان ماسک چیست؟

توییت ایلان مبنی بر اینکه تسلا به دلیل مصرف زیاد انرژی، بیت کوین را بعنوان روش پرداخت قبول نخواهد کر ، کل بازار رمزنگاری را به شوک فرو برد. ایلان ماسک همچنین در توییتی نوشت که با توسعه دهندگان دوج کوین برای بهبود سیستم همکاری می‌کند.

کار با توسعه دهندگان Doge برای بهبود کارایی معاملات سیستم. امیدوار کننده است.

– ایلان ماسک (elonmusk) 13 مه 2021

با ارسال این توییت ایلان، قیمت دوج کوین به سمت سقف قیمت جدید پیش می‌رود. در حالی که همه مطمئن بودند که ایلان ماسک برنامه ای برای دوج کوین دارد اما پس از این اعلامیه جدید توسط توسعه دهنده دوج کوین، همه چیز کمی بهم ریخته به نظر می‌رسد. اگرچه، ایلان هنوز به این توییت پاسخ نداده است، اما این سوال بزرگی را درباره گزارش‌هایی که توسعه دهندگان دوج کوین با ایلان ماسک همکاری می‌کنند، بوجود می‌آورد.

بروس همچنین کاملاً واضح بیان کرده است که تیم دوج کوین از سیستم رمزنگاری بسیار راضی است و مایل است با آن ادامه دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها