Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شیبا اینو رکورد جدید 970/000 کاربر را پشت سر گذاشت. تعداد کاربران شبکه ارز شیبا اینو با عبور از 970/000 سرمایه‌گذار که وجوه خود را در توکن مبتنی بر میم | SHIB نگه می‌دارند، به یک میلیون نفر که مدت‌ها در انتظار آن بود، نزدیک‌تر می‌شود.

عملکرد ارز شیبا

تنها در چهار روز، شبکه شیبا اینو 40/000 ورودی جدید به شبکه دریافت کرد که هفته نسبتا مثبتی را برای SHIB در بازار ارزهای دیجیتال بدنبال داشت. طبق داده‌های بیتشال مارکت، اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ یک چرخه اصلاحی را پشت سر گذاشتند که در برخی موارد منجر به کاهش قابل توجه قیمت شد. بیت کوین 5.4 درصد و اتریوم 3 درصد از ارزش خود را از دست داد. از سوی دیگر شیبا در اواسط هفته 12 درصد افزایش قیمت را نشان داد. اما با از دست دادن 8 درصد، اصلاحی را پشت سر گذاشت که با رشد تقریباً صفر درصدی در هفته قبل در منطقه خنثی قرار گرفت.

افزایش تعداد دارندگان به عنوان رشد فاکتور بنیادی

در حالی که قیمت بازار آینده شیبا اینو هنوز رشد قوی شبکه را منعکس نکرده است، اما همچنان نشان‌دهنده یک سیگنال قوی مبنی‌بر رشد بنیادی Shib است، که البته در بلندمدت عامل مهم‌تری محسوب می‌شود. در زمان انتشار این نوشته، SHIB با 0.000052 دلار و 1.39 درصد کاهش قیمت روزانه معامله می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها