Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Coinbase Pro شامل یک API تجارت کاملاً برجسته است که روشی کارآمد برای توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های کاربردی تجارت دارایی دیجیتال و ارائه عملکردهای مرتبط خدمات ارائه می‌کند… Coinbase Pro (شرکت مبادله رمزنگاری و بستر تجارت حرفه‌ای Coinbase) امروز اعلام کرد که Cardano) ADA) را به لیست خود می‌افزاید.

با شروع فعالیت در این لیست Coinbase Pro بلافاصله شروع به پذیرش انتقال ADA می‌کند. در صورت تحقق شرایط نقدینگی، معاملات ADA در روز پنجشنبه 18 مارس یا بعد از ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام (PT) آغاز می شود. هنگامی‌که عرضه کافی ADA در سیستم عامل ایجاد شد، تجارت با ADA / USD ، ADA / BTC ، ADA / EUR و ADA / GBP آغاز می‌شود.

کاردانو

کاردانو یک بستر بلاکچین است که بر اساس یک پروتکل اجماع اثبات سهام ساخته شده است که (Ouroboros) نامیده می‌شود و معاملات را بدون هزینه‌های بالای کارمزد تأیید می‌کند. توسعه‌دهندگان در Cardano از زبان برنامه‌نویسی Haskell استفاده می‌کند‌، که این امر توانایی بالای Cardano را برای پیگیری بهبود بر اساس شواهد برای امنیت و ثبات بیشتر  و مقاوم تر بیان می‌کند. توکن اصلی و بومی بلاکچین کاردانو، ADA، به نام ریاضیدان قرن نوزدهم، آدا لاولاس (Ada Lovelace) نام‌گذاری شده.

نمودار قیمت کاردانو

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها