Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment هشدار داده است که معیارهای خاصی نشان می‌دهد که ممکن است ارز CRO (Crypto.com) که به لطف راه‌اندازی یک بلاک چین سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و چند قرارداد تجاری بیش از 1440 درصدی از سال گذشته تا به امروز افزایش داشته، بیش از حد خرید شده باشد (اشباع شده باشد).

قیمت CRO، توکن بومی زنجیره Crypto.com که برای «ایجاد شبکه‌ای از پروژه‌های ارزهای دیجیتال و توسعه توانایی بازرگانان برای پذیرش رمز ارز به عنوان نوعی پرداخت» ایجاد شد، امسال افزایش قیمت زیادی یافته است. این پروژه اعلام کرد که یکی از نمادین‌ترین میدان‌های ورزشی در آمریکا، Staples Center، در نتیجه یک قرارداد اسپانسری جدید که ارزش آن حدود 700 میلیون دلار است، به «Crypto.com Arena» تغییر نام خواهد داد.

ما بسیار مفتخریم که اعلام کنیم مرکز استیپلز، نمادین‌ترین عرصه لس آنجلس، نام جدیدی پیدا کرده است. به عنوان بخشی از این همکاری 20 ساله، ما همچنین خوشحالیم که از @Lakers & @LAKings به عنوان جدیدترین شرکای خود استقبال می کنیم! pic.twitter.com/KCfYKySDrt

— Crypto.com (@cryptocom) 17 نوامبر 2021

قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به لطف راه‌اندازی کرونوس، یک شبکه سازگار با EVM که در کنار زنجیره Crypto.com اجرا می‌شود، افزایش یافته باشد و هدف آن افزایش اکوسیستم DeFi و dApp با ارائه زنجیره‌های سازگار با اتریوم و EVM است.

Cronos قرار است اولین زنجیره EVM Cosmos باشد که برای دیفای، توکن‌های غیرقابل مثلی (NFT) و متاورس ساخته شده است. توکن اصلی بلاک چین Cronos ارز CRO است.

Santiment در یک پست جدید هشدار داده است ارز cronos که اکنون نزدیک به یک دلار معامله می‌شود، شاهد افزایش سرمایه‌گذاران به دلیل ترس از دست دادن فرصت‌ سودآور (FOMO) بوده است که می‌تواند یک شاخص نزولی برای ارز دیجیتال محسوب شود.

این شرکت همچنین متریک ۷ روزه MVRV را برای ارز CRO بررسی کرد که با کاهش ارزش بازار آن بر اساس ارزش واقعی آن محاسبه می‌شود. این شاخص نشان داد که این توکن در حال حاضر در یک “منطقه خطر” است زیرا دارندگان کوتاه مدتی که اخیرا سرمایه گذاری کرده‌اند ممکن است به دنبال کسب سود باشند و هر لحظه سرمایه خود را خالی کنند.

به گفته این شرکت، قیمت cronos احتمالاً قبل از شروع دوباره افزایش در آینده کاهش می‌یابد زیرا معیارهای اجتماعی و زنجیره‌ای نشان می‌دهند تعداد زیادی از افراد FOMO وارد شده‌اند و اگر اوضاع به سمت نزول پیش برود احتمالاً به عنوان فشار فروش عمل خواهد کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها