اخبار آلتکوین‌ها

پیش‌بینی صعودی قیمت کاردانو برای 3 ماه باقی مانده سال 2021

کاردانو بزرگترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین و اتریوم که با سودهای اخیر سرمایه‌گذاران خود را خشنود کرده، گفته میشود در 3ماه آینده یک روند صعودی دیگر که آن را به 4 دلار می‌رساند در پیش دارد.

کاردانو (با نام اختصاصی ADA) با سود سالانه 1027 درصدی عملکرد قابل توجهی داشته است. اگرچه فعلاً قیمت آن ثبات یافته اما به زودی شاهد رشد آن خواهیم بود. در حال حاضر کاردانو با 2.2 درصد افزایش در 24 ساعت اخیر، با 2.15 دلار معامله می‌شود.

آیا روند صعودی کاردانو دوباره آغاز می‌شود؟

مدیر عامل یکی از برجسته ترن شرکت‌های مشاوره مالی دنیا، صعود قیمت کاردانو ADA را قطعی خوانده است. نایجل گرین (Nigel Green) یکی از اعضای گروه deVere در گفتگو با Business Insider چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ای را برای صعود Cardano ابراز کرد.

چشم اندازنه صعود کاردانو
صعود کاردانو

گرین گفت:

فاصله زیادی با رسیدن کاردانو به سقف صعود خود نداریم. این ارز دیجیتال راه بسیار طولانی را طی کرده تا به اینجا رسیده و در یک مسیر صعودی کاملاً آشکار قرار دارد و هیچ دلیلی برای متوقف شدن این روند صعودی وجود ندارد.

گرین ماه گذشته صعود کاردانو به 3 دلار را دقیق پیش‌بینی کرد.

همچنین او گفت: بسیاری از مردم می‌گویند که کاردانو ارز بی بنیانی است و یک شبه موفق شده اما این کاملاً غلط است. برنامه کاردانو توسط چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) یکی از بنیان گذاران اتریوم، در سال 2017 راه اندازی شد و بیش از 18 ماه است که زیر نظر متخصصین قرار دارد. در کنار این موضوع گرین معتقد است که کاردانو در کنار سایر رمز ارزها روند سبز خود را باز می‌گرداند. بدین ترتیب قیمت کاردانو در انتهای 2021 به 4 دلار خواهد رسید.

سلب مسئولیت:تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت ما انجام دهد، بر عهده خود اوست.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا