اخبار آلتکوین‌هااخبار صرافی‌‌ها

کوین بیس دوج کوین را در 6-8 هفته آینده لیست می‌کند

مدیر عامل کوین بیس برایان آرمسترانگ پنجشنبه در جلسه‌ای در مورد اعلام درامد شرکت خبرهای خوبی برای علاقه مندان به دوج کوین ارائه داد.

آرمسترانگ در این جلسه پس از انتشار رسمی درآمد سه ماهه اول شرکت، گفت:

ما قصد داریم DOGE را در شش تا هشت هفته آینده لیست کنیم.

اطلاعیه دوج کوین در پاسخ به سوال یکی از کاربران رمزنگاری به نام Jordi Y منتشر شد که در یک انجمن Reddit در مورد آن سوال کرده بود. این مجمع دیگران را به تشویق به دادن “رأی موافق” دعوت کرد و ثابت شد که دوج کوین از محبوب‌ترین ارزهای رمزنگاری است.

نمودار دوج کوین، تا قبل از اینکه مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک (و مادرش مای ماسک) در برنامه زنده شنبه شب نام آنرا آوردند، صعودی بود و به اوج خود رسیده بود. از آن زمان به بعد افت کرده است.

در جلسه اعلام درآمد، آرمسترانگ همچنین اشاره کرد که اقتصاد رمزنگاری روز به روز “دارایی‌های بیشتر و بیشتری” را به این محیط اضافه می‌کند و روند افزودن ارزهای رمزنگاری جدید را می‌توان به روند افزودن برنامه‌ها به فروشگاه برنامه اندروید تشبیه کرد.

سوال دیگری که بسیار پرسیده شده بود مربوط به دیدگاه کوین بیس در مورد صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بود. آرمسترانگ گفت این شرکت در مورد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) “بسیار هیجان زده است”، اما جزئیات کمی در مورد استراتژی خاص کوین بیس در این باره ارائه داد.

آلیسا هاس مدیر ارشد مالی کوین بیس در پاسخ به سوالی در مورد انجمن در مورد هزینه‌های کوین بیس، که بالاتر از برخی صرافی‌هاست، گفت:

ما سعی نمی‌کنیم در مورد پرداخت هزینه‌ها برنده شویم. ما سعی نمی‌کنیم در هزینه‌ها رقابت کنیم. ما از نظر مورد اعتماد بودن در حال رقابت هستیم.

جلسه اعلام درآمد شرکت در روز پنجشنبه بسیار غیرمعمول بود به این دلیل که شرکت‌ها معمولاً از روی اسکریپت تهیه شده می‌خوانند و سپس از تحلیلگران وال استریت می‌شود سوالات خود را مطرح کنند. رویکرد کوین بیس جدید است، اما بر اساس تلاش‌های آمسترانگ برای دموکراتیک سازی امور مالی است. این شرکت پس از پاسخ به بیشترین سوالات، سپس از آنالیزورهای وال استریت خواست سوالات خود را مطرح کنند.

این جلسه همچنین شامل چندین اظهارنظر قابل توجه دیگر از جمله اظهارنظر مدیر ارشد مالی آلیسا هاس بود که قصد کوین بیس برای صرف 12-15٪ از درآمد خالص صرف امور تبلیغات را بیان کرد. وی همچنین اذعان داشت که این شرکت “در جبهه بین المللی کندتر از آنچه ما می‌خواهیم پیش می‌رود.

آرمسترانگ افزود که او مدت‌های زیادی را در واشنگتن دی سی سپری کرده است تا وضعیت نظارتی رمزنگاری بهبود یابد. و در پاسخ به سوال تحلیل گران درباره کاربردهای رایج رمزنگاری در آینده، آرمسترانگ NFTها و “پلتفرم‌های تبلیغاتی” را به عنوان کاربردهای احتمالی ذکر کرد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا