Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

موسس پولکادات (DOT)، گوین وود، از یک صندوق توسعه 777 میلیون دلاری برای توسعه پاراچین شبکه DOT رونمایی کرد. وود در 17 اکتبر توییت کرد که خزانه‌داری پولکادات بیش از 18.9 میلیون DOT (به ارزش تقریبی 777 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله) به صندوق توسعه اختصاص داده است.

وود پیشنهادات گسترده‌ای در مورد نحوه استفاده از این بودجه ارائه داد و اظهار داشت که این سرمایه را برای تحقق چشم انداز و بهبود اکوسیستم پولکادات ارزشمند می‌داند.

این وجوه به خزانه پولکادات واریز می‌‌شود و در صورت تصویب شورا که به پیشنهادات ارائه شده به آنها رای می‌دهد، می‌تواند هزینه شود. شورای پولکادات در حال حاضر متشکل از 13 عضو است، با این حال این شورا در آینده قصد دارد تا 24 کرسی را افزایش دهد.

با توجه به مشارکت ضعیف جامعه در گذشته در بسیاری از آرای حاکمیت پولکادات، صندوق توسعه ممکن است به منظور تقویت مشارکت دارندگان DOT با فرآیند رای گیری همراه باشد. ذینفعانی که مایل به ارائه پیشنهاد هستند باید حداقل 5٪ از هزینه پیشنهادی را سپرده گذاری کنند.

صندوق توسعه جدید نیز فقط چند هفته قبل از شروع حراج‌های Parachain مورد انتظار پولکادات در اوایل ماه نوامبر رونمایی شد. این نشان می‌دهد که این بودجه می‌تواند برای شروع توسعه با هدف اکوسیستم پاراچین آینده پولکادات باشد.

حراج‌های پاراچین پولکادات برای تحقق چشم انداز پولکادات در مورد یک اکوسیستم خرد شده استفاده می‌شود. در حراج ها، پروژه‌هایی که بر روی پولکادات ساخته می‌شوند با مناقصه قفل کردن DOT، برای تضمین یکی از 100 اسلات پاراچین رقابت می‌کنند.

Parachains زنجیره‌های خرد شده پولکادات هستند که می‌توانند برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز را میزبانی کنند، محاسبات تخصصی ارائه دهند و برای قطعی شدن معاملات با اثبات سهام پولکادات”Relay Chain” ارتباط برقرار کنند.

زنجیره رله موجود پولکادات منحصراً انتقال، مدیریت، خدمات سهام برای شبکه پولکادات را پردازش می‌کند، و مشاغل آینده وظیفه دارند، ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند عملکرد قرارداد هوشمند و سازگاری بین زنجیره‌ای را ارائه دهند.

به این ترتیب، صندوق توسعه جدید ممکن است برای تشویق توسعه دهندگان به آماده سازی parachains در حال اجرا باشد. بسیاری از افراد، شبکه Acala با پشتیبانی Coinbase را به عنوان نامزد اصلی برای برنده شدن اولین اسلات parchain در پولکادات معرفی کرده اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها