اخبار آلتکوین‌ها

ایلان ماسک: دوج کوین بسته کمکی برای مردم است

ایلان ماسک معتقد است دوج کوین کمک “محرک خصوصی” وی برای مردم است. اگر سال گذشته چک‌های محرک اقتصادی دولت را به دوج کوین تبدیل کرده بودید تقریبا یک میلیون دلار سود کسب کرده بودید.

در حالی که دولت برای حمایت از اقتصاد ویران شده ناشی از همه گیری ویروس کرونا در حال تقسیم پول در بین مردم است، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، دومین فرد ثروتمند کره زمین، این کمک اقتصادی را با دوج کوین به دست خود گرفت.

در آخرین توییت خود، این کارآفرین میلیاردر ادعا کرده است که وی ارز رمزنگاری شده دوج کوین را به عنوان “بسته محرک شخصی” خود می‌داند. افزایش بسیار زیاد این کوین به طور گسترده به الگوهای رفتاری مرتبط به دوج ایلان ماسک نسبت داده می‌شود که بلافاصله منجر به افزایش قیمت این کوین می‌شود.

بسته محرک شما می‌تواند تقریباً یک میلیون ارزش داشته باشد!

دوج کوین از مارس گذشته که دولت ایالات متحده شروع به ارسال اولین دسته چک‌های محرک 1200 دلاری کرد، تقریباً 68،000 درصد افزایش یافته است. کسانی که این پول نقد را بلافاصله در Doge سرمایه گذاری کردند می‌توانستند حدود 817000 دلار به جیب بزنند.

سرمایه گذاری با دومین چک محرک 500 دلاری بالغ بر 120،000 دلار سود داشته است. سرانجام، قرار دادن 1400 دلار چک سوم در DOGE در آوریل می‌توانست به سود بیش از 19،000 دلار منجر شود.

قرار دادن 1200 دلار، مبلغ چک اصلی محرک، در دوج کوین در ماه مه 2015 هنگامی که دوج کوین شده با قیمت 0.000086 دلار معامله می‌شد، می‌توانست 11.2 میلیون دلار برای شما سودآوری ایجاد کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا