اخبار آلتکوین‌هااخبار بیت کوین

آیا دوج کوین ، بیت کوین را می‌گیرد؟

ایلان ماسک ادعا می‌کند در صورت مقیاس گذاری دوج کوین در مقابل بیت کوین برنده رقابت خواهد بود. ایلان ماسک می‌خواهد مقیاس پذیری دوج کوین را به طرز چشمگیری افزایش دهد تا بتواند از بیت کوین پیشی بگیرد.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در پاسخ به یک توییت که دوج کوین را با بیت کوین مقایسه می‌کند، اظهار داشت که اگر برخی از تغییرات عمده اعمال شود، ارز رمزنگاری دوج کوین در برابر بیت کوین پیروز خواهد شد.

به ویژه، ماسک می‌خواهد زمان بلوک و اندازه بلوک دوج کوین ده برابر شود. هر دو بیت کوین و کوین الهام گرفته از شیبا اینو دارای محدودیت اندازه بلوک به اندازه 1 مگابایت هستند. هر بلوک بزرگتری فاقد اعتبار است. به همین ترتیب از آنجا که دوج کوین در ابتدا فقط به عنوان یک کپی برداری از الگوهای رفتاری از بزرگترین ارز رمزنگاری شده ایجاد شد، تعجب آور نیست.

با این حال، مدل کوین شوخی به گونه‌ای طراحی شده است که زمان معامله سریع‌تری نسبت به بیت کوین دارد. ماینرها به جای 10 دقیقه، هر دقیقه بلوک‌های جدید را بیرون می‌کشند، اما این مقدار برای میلیاردر و مدیر عامل تسلا کافی نیست.

ماسک همچنین می‌خواهد کارمزد معاملات دوج کوین 100 برابر از میزان فعلی کاهش یابد، این بهبودی باعث جذابیت ارز رمزنگاری شده برای معاملات می‌شود. از 15 مه، متوسط ​​هزینه معاملات دوج کوین 1.59 دلار است که 824 درصد بیشتر از سه ماه قبل است.

هیچ کوین ایلانی وجود ندارد؟

در یک توییت جداگانه، ماسک ادعا می‌کند که در حال حاضر ایده‌ای برای کوین جدید ندارد. با این حال، اگر دوج کوین نتواند انتظارات او را برآورده کند، او از این ایده استقبال خواهد کرد. همانطور که در یوتودی گزارش شد، ماسک ادعا کرد که او با توسعه دهندگان دوج کوین کار می‌کند تا کوین مورد علاقه خود را کارآمدتر کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا