Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: هر 30 روز یکبار

هنگام گشت و گذار در وب (macOS ، Windows و دستگاه های رومیزی لینوکس) BAT رایگان کسب کنید.

درباره ارز BAT

پروژه بت |BAT یکی از پروژ‌های کاربردی و نماد جدیدی برای صنعت تبلیغات دیجیتال است که توسط بنیانگذار Javascript ایجاد شده است. BAT مخفف عبارت Basic Attention Token نام توکن اختصاصی این پروژه است. طبق داده‌های بیتشال مارکت ارز BAT دیجیتال هم اکنون در رتبه 89 بازار ارز دیجیتال قرار دارد. شبکه بت به ناشران برای محتوای آنها و کاربران برای توجه آنها توکن BAT پرداخت می‌کند. در حالی که در ازای تبلیغات آنها نیز مبلغ بیشتری به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهد.

ارز دیجیتال رایگان BAT

شبکه بت 70 درصد از درآمد تبلیغات خود را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارد. به سادگی مرورگر Brave را بارگیری کنید ، “Brave Ads” را در مرورگر فعال کنید و از تبلیغات مطلع شوید تا در هنگام گشت و گذار در اینترنت BAT رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با پیگیری راهنمای گام به گام زیر ماهیانهBAT رایگان کسب کنید. ایردراپ های جدید معمولاً به صورت ماهانه در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران هر 30 روز یکبار به ترتیب اولویت ایردراپ را دریافت می‌کنند. شما می‌توانید این کار را با بارگیری Brave و فعال کردن “پاداش های بریو” انجام دهید. هنگامی که ایردراپ در دسترس است، اعلانی روی نماد پاداش ظاهر می شود.

راهنمای گام به گام دریافت ایردراپ بت BAT

1. مرورگر Brave را بارگیری و روی دستگاه رومیزی خود نصب کنید. (تبلیغات بریو در ماه‌های آینده در برنامه های Android و iOS نیز ادغام می‌شود)

2.بعد از نصب و راه‌اندازی مرورگر Brave روی آرم مثلث BAT در کنار نوار آدرس کلیک کنید.

3.پنجره ای ظاهر می‌شود که در آن پاداش ها را با کلیک روی “پیوستن به پاداش ها” فعال کنید.

4.اکنون از پنجره باز شده یا با تایپ کردن “brave: // rewards/” به تنظیمات پاداش خود بروید و مطمئن شوید که ضامن “Brave Ads” روشن است.

5. از این پس پیشنهاداتی به صورت اعلان در زمانی ارائه می‌شود که مرورگر مناسب می‌داند و مزاحم نیست.

6.به سادگی با این اعلان‌ها مشارکت کنید، آگهی ها را مشاهده کنید و 70٪ از درآمد آگهی مشاهده شده به دست خواهید آورد، در حالی که Brave فقط 30٪ باقی‌مانده را دریافت می‌کند.

در پایان چرخه ماهانه Brave Rewards، می‌توانید توکن های انباشته خود را مطالبه کنید. BAT را می‌توان به صورت خودکار به صورت ماهانه به سایت‌هایی که بیشترین بازدید را دارند اهدا کرد یا از آنها برای راهنمایی تولیدکنندگان یا دوستان مورد علاقه استفاده کرد. به زودی، شما همچنین می توانید از BAT برای محتوای برتر استفاده کنید، و همچنین از آن برای پاداش‌های واقعی مانند اقامت در هتل، کوپن رستوران و کارت هدیه استفاده کنید. Brave همچنین روی گزینه‌ای کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد BAT را از کیف پول خود برای استفاده شخصی برداشت کرده و BAT خود را از طریق صرافی‌ها به ارز فیات محلی تبدیل کنند.
لطفاً توجه داشته باشید که تبلیغات بریو به کشورهای زیر محدود می شود (کاربران ایرانی جهت دریافت ارز دیجیتال رایگان میبایست VPN این مناطق را روشن کنند)

ایالات متحده، انگلستان، کانادا، آلمان و فرانسه. جغرافیای دیگر به زودی در دسترس خواهد بود. اطلاعات بیشتری درباره Brave Ads در اطلاعیه رسمی آنها خواهید یافت.

دریافت ایردراپ BAT (ارزدیجیتال رایگان) ماهانه برای کاربران دسکتاپ

1.مرورگر Brave را از اینجا بارگیری کنید.

2.مرورگر را اجرا کرده و “Brave Rewards” را فعال کنید.

3.از داخل رابط مرورگر Brave روی نماد BAT کلیک کنید. در صورت وجود ارز دیجیتال رایگان، ​​پیام مناسبی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید با کلیک روی “تأیید” درخواست دریافت ایردراپ BAT خود را شروع کنید.

4.پس از آن روی “تنظیمات پاداش” کلیک کنید و با کلیک روی دکمه “Claim” و تکمیل یک پازل ساده captcha، تایید خود را نهایی کنید.

5.ایردراپ های جدید معمولاً به صورت ماهانه در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران هر 30 روز یکبار به ترتیب اولویت ایردراپ دریافت می‌کنند. هنگامی که ارز دیجیتال رایگان در دسترس باشد، اعلانی روی نماد پاداش ظاهر می‌شود.

6.ارز دیجیتال رایگان BAT به طور مستقیم قابل برداشت نیست، اما BAT دریافت شده می‌تواند برای جلب رضایت افراد (هر دوست یا نویسنده محتوا که میخواهید از آن حمایت کنید) استفاده شود. پس از اطلاع رسانی، توکن ها توسط شخص/نماینده راهنما قابل برداشت هستند.

دریافت ایردراپ BAT (ارزدیجیتال رایگان) ماهانه برای کاربران اندرویید و IOS

1.مرورگر Brave را در دستگاه Android یا iOS خود بارگیری کنید.

2.در برنامه مرورگر Brave به نوار جستجوی خود بروید و chrome: // flags را تایپ کنید.

3.”پاداش” را جستجو کنید و روی دکمه “پیش فرض” کلیک کنید و سپس “فعال” را انتخاب کنید.

4.روی “اکنون راه اندازی مجدد” کلیک کنید و پس از اتمام کار، نماد BAT در رابط مرورگر Brave ظاهر می‌شود.

5.اکنون می‌توانید به ترتیب مراحلی که در Desktop ذکر شده است پیش بروید تا واجد شرایط دریافت ارز دیجیتال رایگان به ارزش 25-40 توکن BAT باشید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها