Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ پایان ایردراپ: 4 تیر 1400

نکته: برای افزایش سرعت و دریافت راحت‌تر ایردراپ از کامپیوتر استفاده کنید و همچنین V-P-N خود را روشن کنید.

کالکتیبل یک پلت فرم انحصاری کالای فیزیکی NFT + Physical است. کالکتیبل آینده اقلام کاملاً انحصاری توکنیزه شده مانند جواهرات، ساعت‌ها یا کیف‌های لوکس مارک‌های معروف است که به عنوان دارایی مبتنی بر NFT در بلاک چین اتریوم و بایننس فروخته می‌شوند. با دراپ‌های مختلفی که هر ماه اتفاق می‌افتد از پرطرفدارترین جواهرات یا نقاشی‌هایی که متعلق به یک قرن قبل هستند در بلاکچین زنده می‌شوند. آنها سطح جدیدی از اصالت را با ترکیب 1 مورد منحصر به فرد با فناوری پیشرفته NFT / فناوری بلاکچین فراهم می‌کنند.
کالکتیبل در کل مقدار 30،000 دلار COLLT به شرکت کنندگان خوش شانس اهدا می‌کند. کارهایی که باید انجام دهید است ساده است . یکسری فعالیت را در رسانه‌های اجتماعی انجام دهید و مشخصات خود را به فرم اهدا ارسال کنید تا فرصتی برای کسب 100 دلار توکن COLLT داشته باشید.

# نکته مهم: در این ایردراپ باید از کارهایی که انجام داده‌ایده اسکرین شات تهیه کنید و در فرم ارسال کنید.

نحوه دریافت ایردراپ Collectible

1-  وارد فرم ایردراپ شوید. لینک فرم.

2- در فیلد اول باید اسکرین از فالویینگ توییتر گرفته شود. وارد صفحه توییتر collectible شوید و فالو کنید و اسکیرین بگیرید. در ضمن آخرین توییت آنها را ریتوییت کنید. نمونه اسکرین شات در زیر قرار گرفته. لینک ورود.

3- در فیلد دوم وارد رسانه مدیوم شوید آنها را فالو کنید و اسکرین بگیرید. لینک ورود.

4- در فیلد سوم باید عضو گروه تلگرامی شوید و اسکرین را تهیه و ارسال کنید. لینک ورود.

5- در فیلد چهارم لینک ریتوییت خود را ارسال کنید. برای اینکار باید روی share tweet و copy link کلیک کنید مانند تصویر زیر:

6- در فیلد پنجم نیز آدرس BEP-20 یا همان آدرس عمومی بایننس کوین خود را وارد کنید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها