Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: 10 روز دیگر

ایردراپ و ارز دیجیتال رایگان MydaCoin تصمیم به ارائه مجموعا 10.000 دلار به 1000 شرکت‌کننده خوش شانس گرفته است. برای دریافت ایردراپ MydaCoin کافیست این ارز دیجیتال را در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و توییتر دنبال کنید.

درباره ایردراپ MydaCoin

MydaCoin  یک صرافی غیر متمرکز است که بر روی چندین شبکه مانند اتریوم ، بایننس اسمارت چین و هکو چین ساخته شده است تا به معامله‌گران ارزهای دیجیتال امکان خرید و فروش سریع ارز دیجیتال را در هر بلاک چین بدهد و در عین حال مشکلات مربوط به اعتماد و امنیت مبادلات در صرافی‌های متمرکز را نیز برطرف کنند.

MydaCoin

سرویس کیف پولMydata، به زودی در آسیا راه‌اندازی و فعال می‌شود. توکن $MYDA به عنوان توکن اصلی برای معاملات در صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره استفاده می‌شود. هر دارنده توکن باید کیف پول خود را به پلتفرم صرافی متصل کند تا معاملات بدون محدودیت انجام شود. اگر می‌خواهید این ارز دیجیتال رایگان و ایردراپ را برنده شوید با ما همراه باشید.

نحوه دریافت ایردراپ MydaCoin:

  1. وارد صفحه ارز دیجیتال رایگان MydaCoin Airdrop شوید.
  2. YydaCoin را در توییتر دنبال کنید.
  3. توییت اعلام شده را ری توییت کنید (آموزش ری توییت در انتهای صفحه).
  4. به کانال MydaCoin در تلگرام بپیوندید.
  5. به گروه تلگرامی MydaCoin در تلگرام بپیوندید.
  6. آدرس کیف پول BSC (بایننس اسمارت چین) را وارد کنید.
  7. لینک دعوت خود را دریافت کنید و برای امتیاز بیشتر به دوستان خود بدهید.

آموزش ری توییت برای دریافت ارز دیجیتال رایگان MydaCoin

در توییتر باید عملیات ریتوییت انجام دهید. برای ریتوییت کردن وارد پروفایل MydaCoin در توییتر شوید و پست مشخص شده را با انتخاب گزینه ری توییت (فلش درحال گردش – در تصویر مشخص شده) ری توییت کنید. اگر ریتوییت انجام شود آیکون ریتوییت پررنگ می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها