Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: مشخص نیست

درباره ایردراپ Polymarket

Polymarket یک پلت فرم بازارهای اطلاعاتی است که به کاربران امکان می‌دهد در مورد موضوعات ترند و داغ در جهان (مانند کروناویروس، سیاست، رویدادهای جاری و غیره) تجارت کنند. در Polymarket، کاربران مجموعه‌ای را بر اساس پیش بینی‌های خود ایجاد می‌کنند و در صورت درست بودن‌، سود کسب می‌کنند.

Polymarket هنوز توکن خاص خود را ندارد و به طور بالقوه می‌تواند در آینده راه‌اندازی کند. به احتمال زیاد اگر آنها ارز دیجیتال اولیه خود را راه‌اندازی کنند، به کاربران اولیه این پلتفرم ارز دیجیتال رایگان خود را ایردراپ خواهند کرد.

راهنمای گام به گام دریافت ارز دیجیتال رایگان Polymarket

1. از وب سایت Polymarket دیدن کنید.
2. یک حساب کاربری ایجاد کنید.
3. اکنون سعی کنید چند پیش‌بینی یا شرط‌بندی روی پلت فرم انجام دهید.
4. این احتمال بسیار زیاد است که آن‌ها در آینده توکن خود را راه‌اندازی کنند و به طور بالقوه آن را برای کاربران قبلی که با این پلتفرم تعامل داشته‌اند ارسال کنند. لطفاً توجه داشته باشید که هدف ما معرفی فرصت‌های موجود است و هیچ تضمینی وجود ندارد که ایردراپ انجام شود. بنابراین قبل از معامله بر بستر Polymarket تحقیقات خود را کامل کنید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها