Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: هر وقت اقدام به معامله کنید

شرایط ایردراپ: خرید و فروش در بستر OpenSea

درباره ایردراپ OpenSea

OpenSea یک بازار معتبر همتا به همتا برای کلکسیون‌های رمزنگاری شده و توکن‌های غیر قابل تعویض NFT است. NFT شامل مجموعه‌های جمع آوری شده، اقلام بازی و سایر کالاهای دیجیتال است که توسط یک بلاک چین پشتیبانی می‌شوند.

OpenSea هنوز توکنی ندارد، اما بطور بالقوه می‌تواند در آینده راه اندازی کند. گمانه‌ زنی‌ هایی وجود دارد که آنها ممکن است به کاربرانی که NFT را در این پلتفرم خریداری یا فروخته‌اند، ارز دیجیتال رایگان پرداخت کنند. با توجه به اینکه OpenSea یکی پلتفرم‌های معتبر معاملات NFT در بازار رمزارزها می‌باشد و مبادله دارایی‌های کلکسیونی در آن مشابه دیگر پلتفرم‌های معتبر در این حوزه است و همچنین هزینه‌ای اضافی در برنمی‌گیرد، امتحان کردن شانس خود، در صورتی که هم اکنون یا آینده قصد معاملات توکن NFT داشته باشید، ضرری ندارد.

راهنمای گام به گام دریافت ارز دیجیتال رایگان OpenSea

1. از وب سایت OpenSea دیدن کنید.
2. کیف پول اتریومی خود را متصل کنید.
3. یک خرید یا فروش NFT در بستر OpenSea انجام دهید.

این احتمال بسیار زیاد است که آنها در آینده توکن خود را راه اندازی کنند و به طور بالقوه آن را برای کاربران قبلی که با این پلتفرم تعامل داشته‌اند ارسال کنند. لطفاً توجه داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که ایردراپ انجام شود. بنابراین قبل از معامله بر بستر OpenSea تحقیقات خود را کامل کنید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها