Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: 3 روز دیگر

جهت سهولت در دریافت ایردراپ، بهتر است از سیسستم کامپیوتر استفاده کنید.

هانتینگ اوشن قصد دارد در ایردراپ ارز دیجیتال رایگان خود 15 میلیون توکن HOCN را به 5 هزار نفر جایزه دهد. کافیست این شبکه را در تلگرام، توییتر و دیسکورد دنبال کنید.

نحوه دریافت ایردراپ هانتینگ اوشن Hunting Ocean

1- برای اینکه ثبت نام این ایردراپ برای شما آسان تر شود. ما لینک‌های شبکه‌های اجتماعی این ایردراپ و ارز دیجیتال رایگان را یکجا قرار داده‌ایم. روی آن کلیک کنید و آنها را دنبال کنید. تصاویر زیر راهنمای شماست.

تلگرام، دیسکورد، توییتر این لینک ها در خود فرم ایردراپ نیز موجودند. میتوانید از طریق این لینک نیز اقدام کنید.

عضویت در تلگرام که به سادگی انجام می‌پذیرد. در توییتر نیز کافیست روی دکمه مشکی Follow کلیک کنید. در توییتر باید عملیات ریتوییت را نیز انجام دهید. برای ریتوییت کردن وارد پروفایل هانتینگ اوشن در توییتر شوید و پست پین شده آنها که کنار آن یک علامت پین هست را ریتوییت کنید. اگر ریتوییت انجام شود آیکون ریتوییت پررنگ میشود.

حالا که ریتوییت را انجام دادید. بهتر است لینک ریتوییت خود را به دست آوردید. چراکه در پر کردن فرم ایردراپ لازم است. برای بدست آوردن لینک ریتوییت لازم است وارد پروفایل خودتان شوید. سپس روی اشتراک گذاری پست ریتوییت شده کلیک کنید.

پس از کلیک روی Share روی Share via… کلیک کنید.

و در نهایت کافیست روی Copy Link کلیک کنید تا لینک ریتوییت به دست آید.

برای شبکه دیسکورد روی لینک آن کلیک کنید و عضو دیسکورد شوید. و بعد از عضویت لازم است ایمیل خود را تکمیل کنید. بعد از تکیمل اطلاعات، صفحه دیسکورد را ببندید و دوباره روی لینک دیسکورد بالا کلیک کنید تا مستقیم وارد پروفایل دیسکورد هانتینگ اوشن شوید. حال با صفحه زیر روبرو میشوید:

وقتی روی Accept Invite بزنید کار تمام است. و عملیات دیسکورد شما به پایان رسیده. حتما قبل از اینکار باید عضو دیسکورد شوید و حتما بعد از عضویت صفحه دیسکورد را ببنیدید و دوباره روی لینک دیسکورد شوید.

بعد از دنبال کردن این شبکه ها وارد فرم ایردراپ شوید و همه موارد خواسته شده را تکمیل کنید.

مواردی که در ایردراپ باید تکمیل کنید:

یوزرنیم تلگرام: از قسمت پروفایل تلگرام بدست آورید.

Discord ID: در دیسکورد، پایین سمت چپ آیدی دیسکورد مشخص است. تصویر زیر راهنما است.

Twitter Username: یوزر نیم توییتر در قسمت پروفایل توییتر نوشته شده است. و با @ شروع شده.

ریتوییت لینک: نحوه به دست آوردن لینک ریتوییت را در بالا توضیح دادیم، لینک مورد نظر را در این فیلد جایگذاری کنید.

Inviter Telegram username: هر نامی بزنید مهم نیست.

Binance SmartChain ( BEP20 ) Wallet Address: این قسمت بسیار مهمه چراکه قرار است ایردراپ به همین آدرس بایننس اسمارت چینی که در اینجا وارد میکنید واریز شود. در اینجا آدرس BSC یا همان بایننس اسمارت چین کیف پول شخصی خود را وارد کنید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد حسین عرب
محمد حسین عرب
2 سال قبل

سلام ، یک سوال داشتم ، مگر برای دریافت یک ارز دیجیتال (حالا به صورت ایردراپ) نباید آن ارز را در کیف پول خود اضافه کنیم؟ و آدرس آن را برای دریافت به ارسال کننده بدهیم؟
پس چرا می‌فرمایید که آدرس بایننس اسمارت چین (لوگو تیره بایننس) را وارد کنیم؟