ایردراپ

دریافت ایردراپ | ارز دیجیتال رایگان Earniom

تاریخ شروع ایردراپ: 21 اردیبهشت 1400 | تاریخ پایان ایردراپ: 19 مهر 1400

نکته: برای افزایش سرعت و دریافت راحت‌تر ایردراپ از کامپیوتر استفاده کنید و همچنین V-P-N خود را روشن کنید.

ارنیوم (Earniom) اولین پلت فرم تبادل رمزنگاری ترکیبی مبتنی بر تلفن همراه در جهان خواهد بود. کاربران ضمن حفظ سطح بالایی از امنیت از ویژگی‌های سریع، ایمن و بسیار کاربرپسندتر برخوردار خواهند شد. ارنیوم از چندین کانال و جمع کننده در بلاکچین استفاده خواهد کرد تا بهترین قیمت را برای مشتریان خود ارائه دهد.
ارنیوم در مجموع 50،000 توکن ENM به هزار شرکت کننده خوش شانس اهدا می‌کند. کارهای ساده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی را انجام دهید و مشخصات خود را به ربات تلگرام ارائه دهید تا فرصتی برای کسب 40 ENM به دست آورید. همچنین معرفی‌ مرجع‌های برتر در جدول امتیازات فرصتی برای برنده شدن بیش از 1500 ENM خواهد بود.

نحوه دریافت ایردراپ Earniom

1- وارد لینک بات تلگرامی روبرو شوید: لینک بات

# در مرحله اول ربات، جهت راستی آزمایی از شما سوال می‌شود که کدام استیکر با استیکر نشان داده شده توسط ربات همسان است.

2- بعد از پاسخ دادن به ربات، کارهایی که باید انجام دهید، برای شما لیست می‌شود که به صورت زیر است:

# مورد اول مربوط به تلگرام است که کافیست کلیک کنید و کانال و گروه تلگرامی Earniom را فالو کنید.

# مورد دوم مربوط به فالو کردن Earniom در توییتر و ریتوییت کردن پست آن‌هاست. (بعد از فالو کردن توییتر از شما آیدی اکانتی که با آن توییت کردید را درخواست می‌کند که باید بصورت https برایشان ارسال کنید).

# مورد سوم مربوط به لایک کردن و فالو کردن صفحه فیسبوک Earniom است. (بعد از فالو کردن فیسبوک از شما آیدی اکانتی که با آن فالو کردید را درخواست می‌کند که باید بصورت https برایشان ارسال کنید).

# مورد چهارم مربوط به دنبال کردن Earniom در سرور دیسکورد است که باید بعد عضویت در گروه دیسکورد در گروه پیغام بگذارید، برای مثال: Hi

کامنت در گروه دیسکورد Earniom

نکته: در بات تلگرامی از شما آیدی سرور دیسکورد خواسته می‌شود که کافیست در پایین سمت چپ صفحه دیسکورد، روی یوزرنیم کلیک چپ کنید تا یوزنیم کپی شود.

# مورد پنجم مربوط به ارسال آدرس کیف پول بایننس چین و اتریوم است که به راحتی می‌توانید از طریق تراست والت آن را دریافت کنید و در بات تلگرامی جایگذاری کنید.

اگر در دریافت این ایردراپ به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید سوالات خود را به‌صورت کامنت در همین صفحه ارسال کنید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا