Categories
مقالات اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استخراج اتریوم به کمک رایانه شخصی می‌تواند انجام شود، اما سود آن بسیار کم خواهد بود.

شبکه Golem برنامه‌ای راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان استخراج و ماین اتریوم (ETH) را در لپ تاپ‌های خود بدهد اما زمان زیادی طول می‌کشد تا سودی حاصل شود.

decentralized computing، اپلیکیشن استخراج اتریوم Thorg را منتشر کرد که به کاربران امکان می‌دهد اتر را در رایانه‌ها و لپ تاپ‌های مبتنی بر ویندوز خود استخراج کنند.

این برنامه از قدرت سیستم شما برای پردازش محاسبات مورد نیاز استخراج اتریوم استفاده می‌کند. کاربران در این برنامه توکن GLM یا همان گولم پاداش می‌گیرند و نه اتریوم.

این سیستم از Polygon aggregator استفاده می‌کند که هزینه‌های سنگین تراکنش مربوط به توکن GLM ERC-20 را کاهش می‌دهد. وظایف محاسباتی جمع‌آوری شده برای استخراج اتریوم در سیستم شما استفاده می‌شود.

مدیرعامل Golem Piotr Janiuk گفت که Thorg برای افزایش کاربران گولم طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد از طریق رایانه خود درآمد کسب کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای استخراج اتریوم

حداقل مورد نیاز برای اجرای این برنامه، سیستم عامل ویندوز 10 و کارت گرافیک 6 گیگابایت یا بیشتر است که فقط لپ تاپ‌های گیمینگ درجه یک از آن برخوردار هستند.

کسانی که فکر می‌کنند این روش می‌تواند راهی آسان برای تهیه اتریوم و استخراج آن در خانه باشد، لازم است کمی بیشتر فکر کنند. بر اساس وب‌سایت‌های جهانی، یک کارت گرافیک 6 گیگابایتی نرخ هش حدود 26 مگاهش در ثانیه تولید می‌کند. با توجه به مصرف متوسط برق، متوسط ​​توان رایانه‌های رومیزی حدود 600 وات است.

برای یک مثال فرضی، سود حاصل از استخراج اتر در رایانه شخصی می‌تواند حدود 0.06 دلار در روز داشته باشد و بیش از دو هفته طول می‌کشد تا 1 دلار به دست آورد.

متغیرهای زیادی مانند سخت افزار رایانه، مصرف برق و هزینه برق وجود دارد، بنابراین این تنها یک مثال است و نتایج واقعی ممکن است متفاوت باشد.

این محاسبات همچنین هزینه کارت‌های گرافیک گران قیمت را که به دلیل تقاضا و کمبود تراشه جهانی در حال حاضر بسیار گران هست در نظر نمی‌گیرد.

در این اطلاعیه آمده است که پردازنده گرافیکی سطح بالا برای همه کاربران ضروری نیست.

“در صورت نداشتن پردازنده گرافیکی پیشرفته، همچنان می‌توانید از شبکه Golem برای محاسبات وظایف و کسب GLM استفاده کنید.”

در زمان نگارش این مقاله، توکن بومی گلم  با 0.435 دلار معامله میشود.

سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت ما انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها