اخبار آلتکوین‌ها

همکاری ایلان ماسک برای توسعه شبکه دوج کوین

قیمت دوج کوین افزایش می‌یابد چرا که ایلان ماسک می‌گوید برای “توسعه کارایی” این ارز رمزنگاری با توسعه دهندگان آن همکاری می‌کند.

آخرین توییت ماسک منجر به افزایش 26 درصدی قیمت DOGE شد، در حالی که کوین بیس قرار است ظرف شش تا هشت هفته دیگر این کوین را لیست کند.
آخرین ورود ایلان ماسک به بازارهای رمزنگاری مربوط به چند ساعت پیش است هنگامی که وی در توییتر خود نوشت برای توسعه کارایی ارز رمزنگاری شده دوج کوین با توسعه دهندگان DOGE همکاری می‌کند.

همکاری با توسعه دهندگان Doge برای بهبود کارایی سیستم معاملاتی آن. امیدوار کننده است.

بر اساس داده‌های Coingecko، قیمت آن صبح امروز 26 درصد افزایش یافت و از 0.38 دلار به 0.48 دلار رسید.
به نظر می‌رسد که منظور این توییت از “کارایی” به این ایده اشاره دارد که تسلا ممکن است DOGE را به عنوان نوعی روش پرداخت اضافه کند، پس از اینکه مدیر عامل دیروز خاطر نشان کرد، این شرکت به دنبال ارزهای رمزنگاری سبزتر است که در هر معامله کمتر از 1٪ از انرژی بیت کوین استفاده می‌کنند.
تریدینگ ویو بلافاصله بعد از توییت ماسک با اشاره به افزایش 10 میلیارد دلاری سرمایه بازار دوج کوین به این خبر واکنش نشان داد. سقف بازار دوج کوین در ساعت 6 صبح امروز تقریبا 49 میلیارد دلار بود و در زمان نوشتن این مقاله به 66.7 میلیارد دلار افزایش یافته است که تقریبا 18 میلیارد دلار افزایش داشته است.

سقف بازار دوج کوین پس از این توییت 10 میلیارد دلار افزایش یافت.
– TradingView (tradingview) 13 مه 2021

یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت می‌تواند اخباری باشد مبنی بر اینکه کوین بیس قصد دارد دوج کوین را طی شش تا هشت هفته آینده در صرافی خود لیست کند.

در حال حاضرکوین بیس قصد دارد دوج کوین را در 6 تا 8 هفته آینده عرضه کند. برایان آرمسترانگ در جلسه اعلام سودآوری سه ماهه اول سال این خبر را اعلام کرد
– Bloqport (Bloqport) 13 مه 2021

آلسیا هاس با حضور در برنامه mad money از شبکه CNBC در 13 ماه مه، در پاسخ به این سوال که “آیا سرمایه گذاران باید دوج کوین را جدی بگیرند؟” بیان کرد که این صرافی باید این تصمیم را به عهده سرمایه گذاران خود بگذارد:

“ما یک پلتفرم هستیم. ما می‌خواهیم همه دارایی‌هایی را که مطابق با استانداردهای لیست ما هستند را ارائه دهیم و امیدواریم جایی باشد که بتوانید بیایید و هر چیزی را که می‌خواهید معامله کنید. ”
توکن‌های با برند سگ رونق می‌گیرند
علاقه به Doge باعث ایجاد توکن‌های مختلف با کپی برداری از دوج کوین شد که از آن جمله می‌توان به Shiba Inu (SHIB) ، Husky (HUSKY) و Akita Inu (AKITA) اشاره کرد.
آکیتا اینو طی 30 روز 32،933٪ سودآوری داشت و در 11 مه با 0.00002904 دلار به بالاترین سقف تاریخی خود رسید. قیمت از آن به بعد با 72.6٪ کاهش به 0.00000787 دلار رسیده است. بر اساس داده‌های Coingecko، حجم معاملات طی 24 ساعت گذشته برابر با 177 میلیون دلار بوده است.
SHIB نیز مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خرده فروش قرار گرفته است، داده های Coingecko نشان می‌دهند که SHIB به ارزش 5.4 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته معامله شده است. قیمت آن پس از آنکه بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین در 12 مه مقدار زیادی از این توکن را واگذار کرد، پایین آمد.
دوج کوین نتایج تصویر Google را ربوده است.

کاربران ساب ردیت بازی را انجام دادند که در هنگام جستجوی “یک دلار” توسط کاربران در موتور جستجوگر، تصویر دوج کوین نشان داده می‌شود.
این شوخی به هدف بلند مدت دوج کوین برای رسیدن به 1 دلار اشاره دارد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا