اخبار آلتکوین‌ها

مارک‌کوبان: قیمت دوج کوین 1 دلار خواهد شد

دوج کوین در سال 2013 به عنوان یک شوخی با الهام از سگ محبوب اینترنتی Shiba Inu ایجاد شده است. اما افزایش اخیر قیمت آن (23،000 درصد در یک سال گذشته و تبدیل به رتبه 4 بازار) جای خنده ندارد!

مارک کوبان، مالک و سرمایه گذار میلیاردر دالاس ماوریکس در مورد دوج کوین با 8.3 میلیون دنبال کننده خود در توئیتر صحبت کرده است، و بیان کرده است که فکر می‌کند DOGE مستقیماً به قیمت 1 دلار می‌رسد. و بعد از رسیدن به این قیمت، احتمالا در آن نقطه قیمت آن تثبیت می‌شود و به یک استیبل کوین تبدیل می‌شود.

کوبان در اجلاس مجازی اتریال که با پشتیبانی دیکریپت در پنجشنبه برگزار شد، گفت: من به نوعی فکر می‌کنم که ممکن است به 1 دلار برسد و تا سپس استیبل کوین شود، بطوریکه می‌توانید از آن استفاده کنید، می‌توانید آن را پس انداز کنید و همچنان ثابت خواهد ماند. اکنون، برای مدتی به 60 ، 70 ، 80 [سنت] کاهش می‌یابد. اما حدس می‌زنم در طولانی مدت در قیمت 1 دلار ثابت شود. اما این فقط یک حدس است.”

کوبان پیش بینی خود را بر اساس این واقعیت انجام می‌دهد که فکر می‌کند معاملات با دوج کوین راحت‌تر انجام می‌شود، بنابراین می‌تواند بیشتر از بیت کوین همانند یک ارز رفتار کند و این واقعیت است که اگرچه عرضه نهایی DOGE مانند BTC محدود نیست، اما مقدار عرضه آن در هر سال برابر با 5.2 میلیارد کوین است.

وی گفت: من حتی در ابتدا، وقتی برای اولین بار در مورد آن صحبت كردم، متوجه این موضوع نشدم … كه هر ساله 5.2 میلیارد دوج کوین عرضه می‌شود. و با توجه به میلیارد کوینی که در حال حاضر وجود دارد، در واقع نرخ تورم در حال کاهش است، درست است، برای دوج کوین محدودیتی در میزان تورم وجود دارد. و این یک نکته مثبت است. این یک معادل دیجیتالی معادل ارز فیات است، چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم. چون می‌توانید آن را داشته باشید، نرخ تورم را دقیقا می‌دانید که رو به کاهش است و فقط 5.2 میلیارد واحد در سال است. ”

کوبان افزود: تا زمانی که دوج کوین در واقع برای چیزی استفاده می‌شود، فقط یک ابزار برای حدس و گمان نیست. وی گفت: “DOGE در حال تبدیل شدن به یک ابزار مفید در بین ارزها است. می‌توانید به فروشگاه Mavs بروید و می‌توانید آن را خرج کنید (و ما با دوج کوین خیلی بیشتر از اتریوم یا بیت کوین می‌فروشیم … اکنون، چالش با دوج کوین، و اگر خیلی گران شود و سپس مانند بیت کوین شروع به ریزش کند، مردم از این بابت از من عصبانی می‌شوند و خواهند گفت: وای، من پول زیادی در این کار سرمایه گذاری کردم، واقعا نیاز دارم که افزایش یابد.

دالاس ماوریکس اکنون دوج کوین را برای پرداخت قبول می‌کند

جدا از ماوریکس و برخی دیگر از فروشگاه‌های مرتبط با وسایل ورزشی که دوج کوین را می‌پذیرند، لیست سازمان‌ها یا شرکت‌های برجسته‌ای که دوج کوین را قبول می‌کنند کوتاه است. اما کوبان ادعا می‌کند که BitPay، شریکی که ماوریکس برای پذیرش رمزنگاری با آن همکاری می‌کند، به سرعت در حال اختصاص دادن فروشگاه‌های جدید است.

او همچنین پیامی برای Robinhood دارد، که چندین ضرر ناشی از معاملات با دوج کوین را تجربه کرده است. ” اگر Robinhood کاری کند که خرج کردن دوج بتواند از طریق Robinhood انجام شود، Robinhood آن ضرر را جبران خواهد کرد، دوج کوین آینده‌ای دیدنی خواهد داشت.”

علاوه بر این گفته‌ها، کوبان همچنین از آخرین لحظه خود در اجلاس Ethereal برای صدور پیامی در مورد دارایی‌های دوج کوین خود استفاده کرد: دارایی او شامل ” ده ها هزار دلار” دوج کوین است که توسط طرفداران ماوریکس هزینه شده است، به علاوه کمی بیش از 1000 دلار دوج کوین دیگر که چند ماه قبل برای آموزش به پسرش آن مقدار را خرید.

وی گفت: مردم فکر می‌کنند که من میلیون‌ها دلار دوج کوین دارم، اما من این کار را نمی‌کنم.” “من آنچه را که در Mavs خرج شده است و آن مقداری را که با پسرم خریده‌ام را دارم. سعی نمی‌کنم سرمایه به بازار دوج کوین تزریق کنم که بتوانم مقدار زیادی پول بدست آورم، من چیزی از دوج کوین‌های خود را نفروخته‌ام، بنابراین اصلا پمپ کردنی وجود ندارد. “

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا