اخبار بیت کوین

مخالفت مارک کوبان با ایلان ماسک در مورد بیت کوین

پاسخ مارک کوبان به ایلان ماسک‌: بیت کوین و رمزنگاری به نفع جامعه و محیط زیست است.

مارک کوبان، مالک دالاس ماوریکس می‌گوید، علی رغم صحبت‌های اخیر ایلان ماسک مبنی بر عدم پذیرش بیت کوین توسط تسلا، فروشگاه NBA وی همچنان بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کند.

کوبان به 8.4 میلیون دنبال کننده توییتر خود اعلام کرد که، بیت کوین به عنوان ذخیره ارزشی، در واقع جایگزین محیطی بهتری برای طلا است.

ستاره میلیاردر Shark Tank همچنین اظهار داشت که بزرگترین دارایی رمزنگاری شده از نظر سرمایه بازار به نفع جامعه خواهد بود.

ما در فروشگاه خود به پذیرش بیت کوین، اتر و دوج ادامه خواهیم داد زیرا می‌دانیم که جایگزینی آن با طلا به عنوان ذخیره ارزشی به محیط زیست کمک می‌کند و به کوچک شدن بانک‌های بزرگ کمک می‌کند و استفاده از این کوین به نفع جامعه و محیط زیست خواهد بود.

– مارک کوبان (mcuban) 12 مه 2021

کوبان ادامه داد که طرفداران ماوریکس “هزاران دلار در هفته” بلیط و کالا از طریق بیت کوین خریداری می‌کنند. تیم بسکتبال حرفه‌ای ما پیشرو در پذیرش ارز رمزنگاری بیت کوین است و برای اولین بار پرداخت‌ها با بیت کوین را در ماه مه 2019 امکان پذیر کرد.

ماسک این هفته در راس اخبار فضای رمزنگاری بود وقتی به 54.4 میلیون دنبال کننده توییتر خود گفت که تسلا دیگر بیت کوین را برای خرید قبول نمی‌کند. وی دلیل این تغییر ناگهانی را نگرانی در مورد استفاده گسترده از انرژی توسط بیت کوین عنوان کرد.

تسلا خرید وسایل نقلیه را با استفاده از بیت کوین به حالت تعلیق درآورده است. ما نگران افزایش سریع استفاده از سوخت‌های فسیلی برای استخراج و معاملات بیت کوین هستیم، به ویژه زغال سنگ که دارای بدترین میزان انتشار نسبت به هر نوع سوخت دیگر است.

ماسک می‌گوید این شرکت در حال استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده دیگری است که در معاملات خود انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

ارز رمزنگاری شده در بسیاری از سطوح ایده خوبی است و ما معتقدیم که آینده امیدوار کننده‌ای دارد اما این امر نباید هزینه‌های زیادی برای محیط زیست داشته باشد.

تسلا هیچ بیت کوینی نمی‌فروشد و ما قصد داریم به محض انتقال به انرژی‌های پایدارتر برای استخراج، از آن برای معاملات استفاده کنیم. ما همچنین در حال بررسی ارزهای رمزنگاری شده دیگری هستیم که کمتر از 1 درصد از انرژی معاملات انرژی بیت کوین را استفاده می‌کنند. ”

تسلا پذیرش بیت کوین را از فوریه آغاز کرد. در همان ماه، تسلا اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

به گزارش CoinGecko، بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله 48845.76 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت پس از اظهار نظر ماسک، 6.5٪ کاهش دارد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا