Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکرواستراتژی شروع به خرید 400 میلیون دلار بیت کوین دیگر کرد و در مجموع 22،550 بیت کوین از صرافی‌ها منتقل شدند.

در حالیکه مایکرواستراتژی شروع به جمع آوری پول برای خرید بیت کوین بیشتر کرده است، بیشترین مقدار بیت کوین در سال 2021 از صرافی‌های رمزنگاری خارج شده است که در نتیجه آن BTC به یک سطح پایین جدید سقوط کرد.

فهرست

22،550 BTC در کل خریداری شده است

پس از اعلامیه میکرواستراتژی 457 میلیون دلار استیبل کوین واریز شد

پیتر شیف یک نظرسنجی نزولی در مورد بیت کوین و اتریوم اجرا می‌کند

اطلاعات ارائه شده توسط آژانس تجزیه و تحلیل Glassnode نشان می‌دهد که مجموع 22550 بیت کوین روز دوشنبه از صرافی‌های رمزنگاری منتقل شده است.

این توییت توسط مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری موسکوسکی به اشتراک گذاشته شد.

22،550 بیت کوین در کل خریداری شده است

مبلغ کل بیت کوین خارج شده از صرافی‌ها بالغ بر 743،604،290 دلار است.

در همان روز، مایکرواستراتژی اعلام کرد در حال جمع آوری 400 میلیون دلار برای خرید بیت کوین بیشتر است.

این دومین اقدام جمع آوری کمک مالی توسط این شرکت در سال جاری برای خرید بزرگترین ارز دیجیتال از نظر سقف بازار بوده است. در ماه فوریه نیز موفق شد 1.05 میلیارد دلار از سهامداران به همین منظور جذب کند.

علاوه بر این، بعداً، اخبار مربوط به FBI و وزارت دادگستری ایالات متحده که 2.3 میلیون دلار بیت کوین از کیف پول هکرهای دارک ساید را کشف و ضبط کردند، قیمت این ارز دیجیتال برجسته به 32000 دلار کاهش یافت.

این مقدار عظیم BTC  (22550 کوین) احتمالاً در خریداری شده و به کیف پولهای سرد منتقل شده است. نمودار نشان می‌دهد که مقدار بیت کوین برداشت شده تاکنون بیشترین مقدار در سال جاری بوده است.

457 میلیون دلار استیبل کوین پس از اعلام مایکرواستراتژی واریز شد

همین منبع همچنین اعلام کرد که پس از انتشار اعلامیه غول تولید کننده نرم افزار تجاری، بیانیه مطبوعاتی در مورد شروع جمع آوری 400 میلیون دلار برای خرید بیت کوین، مقداری استیبل کوین به ارزش نزدیک به نیم میلیارد دلار به صرافی‌های رمزنگاری واریز شد.

هدف احتمالی این سپرده‌ها خرید بیت کوین بود.

پیتر شیف یک نظرسنجی نزولی در مورد بیت کوین و اتریوم اجرا می‌کند

پس از آنکه بیت کوین به محدوده 32000 دلاری سقوط کرد، پیتر شیف از مخالفین بیت کوین در توئیتر خود نوشت که انتظار دارد روند نزولی ادامه داشته باشد و در پایان به 10 هزار دلار برسد.

وی همچنین یک نظرسنجی منتشر کرد که در آن از نیم میلیون فالوور خود خواسته است نظر خود را اعلام کنند که ابتدا کدام رویداد نزولی رخ خواهد داد: بیت کوین به زیر 30 هزار دلار کاهش می‌یابد یا اتریوم به زیر 2000 دلار سقوط می‌کند.

تاکنون 48 درصد به شکستن بیت کوین به زیر 30 هزار دلار رأی داده‌اند. با این حال، 41 درصد معتقدند که هیچ یک اتفاق نخواهد افتاد.

در مجموع 21،664 نفر تاکنون در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها