Categories
اخبار بیت کوین, اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جریان خالص کیف پول ماینرهای بیت کوین به ​​طور فزاینده ای منفی می‌شود.

بیت کوین (BTC) پس از تجربه کردن یک بازار صعودی، که باعث افزایش قیمت آن به بالاترین قیمت (ATH) 64800 در اواسط ماه آوریل شد، یک اصلاح شدید را تجربه کرد و قیمت آنرا به سطح 30000 دلار برساند.

استخراج کنندگان بیت کوین در حال فروش بیت کوین‌های خود هستند زیرا این سقوط بازار حاشیه سود آنها را کاهش می‌دهد.

در نتیجه، جریان خالص کیف پول ماینرها روزبروز منفی‌تر می‌شود، بگونه‌ای که توسط موسسه دیلوشن پروف نیز به تایید رسیده است. این شرکت داده زنجیره‌ای توضیح داد:

استخراج کنندگان بیت کوین به دلیل کاهش قیمت بیت کوین حاشیه سود خود را در خطر می‌بینند. از زمان شروع توئیت‌های ایلان ماسک در 12 ماه مه، نرخ هش کاهش یافته است؛ احتمالاً ماینرها دستگاه‌های خود را خاموش کرده‌اند. این اقدام در حال حاضر تثبیت شده است، اما جریان خالص به کیف پول ماینرها منفی‌تر می‌شود.

هش ریت برای اندازه گیری قدرت پردازش شبکه بیت کوین استفاده می‌شود. این امکان را برای رایانه‌ها فراهم می‌کند تا مسائل را پردازش و حل کنند و تراکنش‌ها در شبکه را تایید کنند.

وقتی تعداد بیشتری استخراج کننده به شبکه بیت کوین بپیوندند، برای یافتن راه حل، حدس‌های محاسباتی بیشتری در ثانیه مورد نیاز است. در نتیجه، قدرت هش افزایش می‌یابد و دشواری شبکه بیت کوین افزایش می‌یابد.

گفته می‌شود، ماینرهای بیت کوین هفته گذشته با فروش حداقل 5000 بیت کوین دارایی‌های خود را نقد کردند.

فعالیتهای زنجیره‌ای در شبکه BTC

طبق داده‌های گلس نود:

فعالیت‌های زنجیره‌ای در شبکه بیت کوین کاهش یافته است، زیرا سرمایه گذاران از بازار ناامید شده‌اند.

علاوه بر این، صرافی‌های رمزنگاری با خروج مقدار قابل توجهی BTC روبرو شده‌اند، همانطور که توسط ویلیام کلمنت 3 تحلیلگر بازار نیز اعلام شده بود. وی خاطرنشان کرد:

در حال حاضر بیش از 30،000 BTC در 3 روز گذشته از صرافی‌ها خارج شده است.

در همین حال، السالوادور اولین کشوری شد که بیت کوین را به صورت قانونی پذیرفت. پیش بینی می‌شود با توجه به اینكه 70 درصد مردم به خدمات مالی سنتی دسترسی ندارند، این اقدام با ایجاد مشاغل جدید و بهره مندی از لحاظ مالی باعث تقویت اقتصاد كشور خواهد شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها