اخبار اتریوم

قیمت اتریوم رکورد جدیدی برای خود ثبت کرد؛ 2713 دلار

اتریوم پس از انتشار خبر فروش “اوراق قرضه دیجیتال” با استفاده از شبکه اتریوم توسط بانک سرمایه گذاری اروپا، در بالاترین سطح خود قرار گرفت. قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته 7 درصد افزایش داشته است و از بیت‌کوین پیشی گرفته است. قیمت اتریوم در پی اخبار مثبت از سمت بانک سرمایه گذاری اروپا، در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود رسیده است.

اتریوم در بازار معاملات آسیا در روز چهارشنبه، 28 آوریل به 2،709 دلار صعود کرده است، که طبق اعلام Coingecko، اوج جدید قیمت برای این دارایی است. این موسسه گزارش افزایش 7٪ طی 24 ساعت گذشته و 15.7٪ طی هفت روز گذشته را برای دومین دارایی دیجیتال جهان از نظر سرمایه در بازار را منتشر کرده است. این اقدام موجب شد سرمایه بازار ETH به رکورد 312 میلیارد دلار برسد.

در حالی که عوامل مختلفی در افزایش قیمت اتر نقش دارند، رویترز امروز این افزایش را به اخباری مبنی بر راه اندازی فروش “اوراق قرضه دیجیتال” با استفاده از شبکه اتریوم توسط بانک سرمایه گذاری اروپا نسبت داد. به گفته تحلیلگران بلومبرگ، EIB در حال صدور اوراق قرضه 100 میلیون یورویی (8/120 میلیون دلاری) دیجیتال دو ساله است و این فروش توسط گلدمن ساکس، بانکو سانتاندر و سوسیه جنرال انجام می‌شود.

بانک سرمایه گذاری اروپا در حال انتشار اوراق قرضه دیجیتالی 2 ساله درشبکه اتریوم از طریق گلدمن، سانتاندر و سوسیه است.-  Michael Tant (@ MichaelTant3) 27 آوریل 2021

در تاریخ 23 آوریل، سوسیه جنرال اعلام کرد که شرکت تابعه Societe Generale SFH یک اوراق قرضه 100 میلیون یورویی به عنوان توکن اوراق قرضه در بلاکچین عمومی اتریوم منتشر کرده است. که جایزه برتر سه A توسط مودی و فیچ به آن اعطا شد. دانی کیم، رئیس درآمد صرافی رمزنگاری SFOX، به رویترز گفت که این خبر نشان دهنده استفاده موسسات از اتریوم است:

میزان موجودی اتریوم در صرافی‌ها همچنان کاهش می‌یابد و به کمترین میزان در سال گذشته رسیده است. با عرضه کمتر در صرافی‌ها، احتمال فروش عمده نیز کاهش می‌یابد.

بانک‌های Tradfi شروع به انتشار اوراق قرضه دیجیتال بر روی ETH می‌کنند که باورنکردنی است – سیزیفوس 27 آوریل 2021

همانطور که کوین‌تلگراف گزارش داده است، احیای مجدد پروتکل‌ها و توکن‌های مربوط به DeFi، همراه با کاهش کارمزد نیز می‌تواند باعث حرکت قیمت شود. در زمان نوشتن این خبر، میانگین قیمت تراکنش در شبکه بر اساس داده‎های بیتین فورچارتز به 10.73 دلار کاهش یافته بود. در همین حال، تحلیلگر محبوب رمزنگاری (شرپا آلت‌کوین) پیش بینی کرد که ETH در هفته‌های آینده با رسیدن به 3000 دلار عملکردی بهتر از بیت‌کوین خواهد داشت.

هنوز هم فکر می‌کنم اتریوم در هفته‌های آینده بهتر از BTC عمل می‌کند، بالاتر از 3000 دلار اجتناب ناپذیر است – Altcoin Sherpa (AltcoinSherpa) 28 آوریل 2021

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا