Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بنیانگذار اتریوم ، ویتالیک بوترین رسماً به دومین میلیاردر خودساخته جهان تبدیل شده است. آلت کوین پیشرو اتر در صرافی بیت استامپ برای اولین بار در ساعت 1:38 بامداد از 3000 دلار فراتر رفت. بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین اکنون بیش از 1 میلیارد دلار ETH در آدرس اصلی خود نگهداری می‌کند، بر اساس گفته او که در اکتبر 2018 اعلام کرد. این میلیاردر 27 ساله همچنین صاحب توکن‌های دیگری نیز می‌باشد.

بوترین آدرس‌های نامشخص دیگری نیز در بالای این آدرس اصلی دارد، اما ادعا کرد که آنها “بسیار کوچک” بوده‌اند. با این وجود، کیف پول رسمی وی در حال حاضر او را به دومین جوان میلیاردر خودساخته تبدیل می‌کند (بعد از مدیر عامل شرکت Luminar Technologies، آستین راسل). راسل در سال گذشته پس از برکناری توسط فوربس به دلیل ثروت‌های خانواده‌اش، جایگزین رئیس محصولات آرایشی کایلی جنر شد.

فانداسترات می‌گوید اتر ممکن است به 10،500 دلار برسد. اتر در سال 2021 با سرعتی معادل 316 درصد رشد کرده و عملکرد چشمگیری نسبت به بیت کوین داشته است. فانداسترات با وجود دستاوردهای فوق العاده اتریوم معتقد است که هنوز فضای بیشتری برای رشد دارد. طبق یادداشت تحقیقاتی اخیر این شرکت، مسئول تحقیقات بازار شرکت تام لی همچنان بر پیش بینی خود مبنی بر اینکه اتر به 10 هزار و 500 دلار می‌رسد، ایستاده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها