اخبار آلتکوین‌ها

عرضه عمومی ریپل پس از اتمام دادگاه

ریپل پس از پایان دعوی حقوقی کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده عرضه عمومی خواهد شد. یوشیتاکا کیتائو، مدیر عامل غول مالی ژاپن SBI، طی یک جلسه ارائه سودآوری شرکت، با بیان اینکه ریپل عرضه عمومی خواهد شد، افزود: کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران آن، می‌خواهد این شرکت در چنین جهتی حرکت کند.

بعد از دادخواست فعلی، ریپل عرضه عمومی خواهد شد… کریس می‌خواهد این کار را انجام دهد. مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ هاوس ادعا کرد که شرکت وی در ژانویه 2020 در داووس “در قسمت اول” عرضه عمومی قرار خواهد گرفت: در 12 ماه آینده، اولین عرضه عمومی در فضای رمزنگاری / بلاکچین مشاهده خواهید کرد. ما اولین نفر نخواهیم بود و آخرین نفر هم نخواهیم بود، اما من انتظار دارم که جز پیشروان باشیم… این یک پیشرفت طبیعی برای شرکت ما است.

اما این طرح‌ها احتمالاً کنار گذاشته شده‌اند. در حالی که سهام صرافی رمزگذاری کوین بیس در حال حاضر در Nasdaq معامله می‌شود، ریپل در حال حاضر درگیر یک مبارزه حقوقی ناخوشایند با کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده است.

SBI Group، بزرگترین سهامدار خارجی ریپل، مدتهاست که از حمایت کنندگان قوی XRP است که در ژاپن به عنوان یک دارایی رمزنگاری پذیرفته شده است. همانطور که در یوتودی گزارش شده است، سهامداران آن می‌توانند برای دومین سال متوالی این توکن را به عنوان سود دریافت کنند.

در ماه دسامبر، کیتائو همچنین اظهار داشت که مشکلات قانونی ریپل در ایالات متحده تأثیر عمده ای در معاملات تجاری آن در سطح جهانی نخواهد داشت. در همین حال، ریپل در نامه اخیر خود به قاضی سارا نتبورن درخواست کرده است که کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده ارتباطات داخلی خود را در اختیار ریپل قرار دهد. این موضوع در جریان کنفرانس تلفنی دیگری که قرار است در تاریخ 30 آوریل برگزار شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا