Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

IOHK امروز پس از اعلام همکاری با پروتکل Orion، در صدر خبرها قرار دارد. این اولین تجمع کننده نقدینگی برای بلاکچین کاردانو است. اعلامیه رسمی اریون به شرح زیر است:

به‌گزارش AMBکریپتو،پروتکل اریون با InputOutputHK شریک می‌شود تا به اولین تجمع کننده نقدینگی در بلاکچین کاردانو تبدیل شود. در همین حال، این دو با هم کار خواهند کرد تا مقیاس‌پذیری و پایداری فضاهای #DeFi و #NFT را فراهم کنند.

این اعلامیه در پی ادغام اخیر با Huobi ECO Chain ،Binance Smart Chain ،Avalanche و Elrond صورت گرفت. براساس گزارش‌ها، ادغام‌های بیشتری در پیش رو است.

پروتکل اریون دروازه‌ای غیرمتمرکز به بازار رمزارزها است، که به کاربران امکان دسترسی غیرمتمرکز به نقدینگی از مبادلات متمرکز مانند Binance ،KuCoin و BitMax و مبادلات غیرمتمرکز مانند Uniswap، بدون داشتن حساب را می‌دهد.

این اعلامیه افزود:

پروتکل اریون دروازه‌ای غیرمتمرکز به کل بازار دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند، جمع‌آوری نقدینگی از مبادلات رمزنگاری غیرمتمرکز و متمرکز و پلتفرم های مبادله در یک سیستم غیرمتمرکز.

اریون از این ادغام با زنجیره بلوک کاردانو بهره‌مند خواهد شد زیرا انتظار می‌رود با داشتن راه حل های مختلف از محصول Orion Terminal تا Agion NFT Orion، نقش مهمی در ایجاد قابلیت همکاری، مقیاس‌پذیری و عمل‌کرد بسیار بیشتر پروتکل داشته باشد. ترمینال اریون با پشتیبانی از بلاک چین اتریوم و Binance Smart Chain [BSC] در تاریخ 31 مارس به ‌صورت مستقیم آغاز به کار کرد.

مدیر عامل و بنیان‌گذار پروتکل اریون، الکسی کولوسکوف، با اعلام این خبر بیان داشت:

این افتخار بزرگی است که با IOHK شریک شویم تا اولین تجمیع کننده نقدینگی در بلاکچین کاردانو حاصل شود. ما تمرکز آن‌ها را بر ساخت یک اکوسیستم مقیاس‌پذیر و قابل همکاری با DeFi سوق و به اشتراک می‌گذاریم و مشتاقانه منتظر همکاری مشترک برای دست‌یابی به آینده‌ای پایدار در این صنعت هستیم.

در همین حال، اکوسیستم کاردانو همچنان از طریق صندوق پروژه کاتالیست به گسترش و پاداش دادن به شرکت‌کنندگان خود می‌پردازد. 20 پروژه وجود دارد که در مجموع 500،000 دلار بصورت ADA دریافت می‌کنندو پروژه Liqwid Finance که بیشترین رای را دارد. این پروژه در حال تدوین پروتکل وام بر اساس کاردانو می‍‌باشد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها