Categories
مقالات بازارهای مالی
زمان مطالعه: 19 دقیقه

آیا قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را در سال 2021 دارید؟ با وجود بیش از 9000 ارز دیجیتال، انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2021 کار ساده‌ای نیست. اما نترسید! ما در این مقاله لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید و سرمایه‌گذاری در سال 2021 قرار داده‌ایم!

فهرست مطالب

به گفته متخصصان مختلف، بهترین ارزهای دیجیتال برای تماشای سال 2021، اتریوم، دوج کوین، کاردانو و ریپل هستند. اما این صبر کنید جای نروید، این پایان ماجرا نیست! تا آخر مقاله با ماه همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

اگر امسال قصد سرمایه گذاری در بازار رمزارزها را دارید، خبرهای خوبی برای شما داریم! به گفته بسیاری از علاقه مندان به رمزنگاری، سال 2021 بهترین سال برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خواهد بود.

وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری می رسد، هزاران ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که بررسی کامل آنها بسیار طاقت فرساست.

به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در زیر لیستی از 10 ارز دیجیتال برتر آورده شده است که انتظار می‌رود در سال 2021 منفجر شوند و در سال‌های آینده تأثیرات مثبت بیشتری نیز داشته باشند.

در نهایت، هیچ ارز دیجیتالی وجود ندارد که بتوانیم از آن به عنوان بهترین بهترین‌ها یاد کنیم. تعداد زیادی ارز دیجیتال برای انتخاب وجود دارد و این لیست همچنان در حال رشد است. بسیاری از ارزهای دیجیتال بسته به اینکه به دنبال چه چیزی هستید و اهداف سرمایه گذاری شما چیست، فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار جذابی را ارائه می‌دهند.

سطح تجربه شما هم مهم است!

به عنوان مثال، برخی از ارزهای دیجیتال ممکن است سرمایه گذاری خوبی برای مبتدیان باشد، در حالی که برخی دیگر برای معامله گران رمزنگاری باتجربه مناسب هستند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که خرید بهترین ارزهای دیجیتال برای موفقیت در معاملات رمزنگاری کافی نیست.

نگاهی به مقاله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال جاری بیاندازید و سال 2021 را به خوبی پشت سر بگذارید.

10 ارز دیجیتال برتر در سال 2021

  1. اتریوم
  2. دوج کوین
  3. کاردانو
  4. ریپل
  5. بایننس کوین
  6. بیت کوین
  7. چین لینک
  8. یونی سواپ
  9. پُلکادات
  10. بیت کوین کش

امنیت!

بسیاری از سرمایه گذاران شاهد بوده‌اند که سرمایه آنها از بین رفته زیرا توجه کافی به امنیت آن نداشته‌اند.

اگر واقعاً به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال علاقمند و مصر هستید، باید تلاش کنید تا با تقویت امنیت خود از سرمایه گذاری خود محافظت کنید.

بسیاری از اشتباهات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال مربوط به امنیت است. به عنوان مثال، فراموش کردن فعال کردن 2FA (احراز هویت دو مرحله‌ای)، گذاشتن دارایی خود در صرافی، نداشتن کیف پول سخت افزاری یا به سادگی قربانی حملات کلاهبرداری شدن.

آلت کوین چیست؟

توضیح آلت کوین‌ها بسیار ساده است. هر ارز دیجیتالی که بیت کوین نیست! بنابراین، اساساً همه ارزهای دیجیتال، به جز بیت کوین، آلت کوین هستند.

کلمه “آلت کوین” با ترکیب کلمات (ALT)”جایگزین” و (Coin) “کوین” ساخته شده است.

امروزه هزاران هزار آلتکوین وجود دارد. حتی معامله‌گرانی هستند که فقط آلت‌کوین‌ها را معامله می‌کنند.

به طور کلی، معامله آلت‌کوین‌ها خطرناک‌تر از معامله بیت کوین می‌باشد، اما همه آلت کوین‌ها از این نظر یکسان نیستند.

آلت کوین‌های نسبتاً جدید نسبت به آلت کوین‌هایی که در حدود 10 سال اخیر تاسیس شده‌اند، ریسک بیشتری دارند.

همانطور که گفته شد، آلت کوین‌هایی که ارزش معامله کردن دارند دائماً در حال تغییر هستند. بازار ارزهای دیجیتال هرگز ساکن نیست.

اما بیایید به موضوع بحث خود برگردیم!

بنابراین، در این مقاله، ما قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2021 بدانید را به شما ارائه دهیم.

کدام 10 ارز دیجیتال برتر در سال 2021 منفجر می‌شوند؟

این لیست با تغییر و خروج ارزهای دیجیتال جدید همیشه تغییر خواهد کرد. همه ارزهای رمزنگاری نمی‌توانند در طول زمان از آزمایش سربلند بیرون آیند، اگرچه قطعاً در سال 2021 مواردی وجود دارد که با آنها آشنا خواهید شد.

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به 10 ارز دیجیتال برتر برای تحت نظر داشتن در سال 2021:

1- اتریوم (ETH) – تا پایان سال 2021 به 15337 دلار خواهد رسید؟

اتریوم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است و اولین پروژه بزرگی بود که به معرفی قراردادهای هوشمند پرداخت و به توسعه‌دهندگان این امکان را داد تا برنامه‌های غیرمتمرکز دسکتاپ و موبایل (dApps) را در پشت فناوری بلاکچین راه‌اندازی کنند.

از آن زمان، اتریوم تا سال 2021 یکی از 10 ارز دیجیتال برتر باقی مانده است و احتمالاً برای دهه‌های آینده به همین ترتیب باقی خواهد ماند.

اتریوم همچنین دومین ارز دیجیتال از نظر نقدینگی است که درست زیر بیت کوین قرار دارد. این بدان معناست که شما در خرید و فروش اتریوم مشکلی نخواهید داشت.

دقیقاً مانند بیت کوین، همیشه شخصی در طرف دیگر معامله شما منتظر خرید یا فروش اتریوم است.

یک دلیل دیگر برای این باور که اتریوم در سالهای آینده نیز به عنوان یک سرمایه گذاری قوی باقی خواهد ماند، داشتن تیم و جامعه وفادار است.

این اقدام به اتریوم فرصت بیشتری برای پایدار ماندن و افزایش ارزش در طولانی مدت را خواهد داد.

همچنین، تعداد بیشتری از اتر (توکن‌های اتریوم) می‌تواند در مقایسه با بیت کوین یا لایت کوین وجود داشته باشد، این بدان معناست که احتمال کمتری وجود دارد که با مشکلاتی مانند مقیاس بندی روبرو شود و احتمالاً تبدیل به یک “اقتصاد بسته” می‌شود که فقط تعداد کمی از آنها به توکن‌ها دسترسی دارند.

توکن اتر باعث رشد اکوسیستم dApp می‌شود، به این معنی که میلیون‌ها توسعه دهنده و شرکت برای پشتیبانی از قراردادهای هوشمند خود و راه‌اندازی برنامه‌های کاربردی به آن احتیاج دارند.

توکن‌های مختلفی توسط اتریوم پشتیبانی می‌شود (به عنوان مثال TRON به عنوان یک توکن ERC-20 شروع به کار کرد)!

62٪ از پاسخ دهندگان معتقدند اتریوم، دومین ارز بزرگ رمزنگاری شده پس از بیت کوین از نظر سقف بازار، افزایش قیمت بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

آژانس پیش‌بینی، قیمت اتریوم را برای سال 2021 بین 12357 تا 15337 دلار تا دسامبر اعلام می‌کند!

بعد از بیت کوین، اتریوم به احتمال زیاد ارز دیجیتال بعدی است که در سال 2021 منفجر می‌شود.

تاکنون به سرمایه گذاری در اتریوم در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

2- دوج کوین (DOGE) – 100٪ افزایش به 1 دلار تا دسامبر 2021؟

کوین با زمینه طنز دوج کوین، به عنوان یک شوخی آغاز شد و هرگز قرار نبود که جدی گرفته شود.

در حقیقت، بسیاری از ما فکر می‌کردیم که دیگر مدتهاست که این کوین از بین رفته است، اما با اینحال در صحنه ارزهای رمزنگاری باقی مانده است.

استفاده اولیه از دوج کوین به روشی تبدیل شده است که مردم وقتی اطلاعات آنلاین یا چیز خنده دار آنلاین پیدا می‌کنند یکدیگر را خبر می‌کنند.

اما دلیل واقعی تحت نظر داشتن دوج کوین به دلیل حمایت گسترده کاربران ردیت است که دیوانه وار قیمت را افزایش داده‌اند.

آنها این کار را کردند زیرا اعتقاد داشتند که چندین صندوق سرمایه گذاری تامینی وال استریت در حال برنامه ریزی برای فروش کوتاه دوج کوین بودند و آنها می‌خواستند از این اتفاق جلوگیری کنند.

علاوه بر این، دوج کوین از ایلان ماسک یک ابرقهرمان ساخته است که اکنون مشغول بازی با ایده پذیرش DOGE به عنوان پرداخت در تسلا است!

و برخی از مردم از این حجم از تبلیغات در مورد دوج کوین سود واقعی زیادی کسب کرده‌اند. اخیراً یک مدیر ارشد در گلدمن ساکس پس از کسب میلیون‌ها دلار سود از دوج کوین کار خود را ترک کرد.

تنها نگرانی عمده در مورد DOGE این است که کاربران ردیت از آن خسته شده باشند. بیشتر ارزش این کوین به فداکاری و وفاداری کاربران ردیت نسبت به دوج کوین بستگی دارد.

دیجیتال کوین پیش بینی می‌کند دوج کوین تا دسامبر 2021 به یک دلار برسد. افزایش 59.94٪.

تاکنون به سرمایه گذاری در دوج کوین در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

3- کاردانو (ADA) – 10 دلار تا پایان سال؟

کاردانو از زمان ورود به بازی در سال 2015 یک بازیکن قدرتمند بوده است و به نظر می‌رسد سال 2021 یک سال قدرتمند دیگری برای این ارز دیجیتال باشد.

نکته کلیدی در مورد کاردانو زنجیره بلوک Ouroboros آن است که در واقع دو بلاکچین است که به طور همزمان با یکدیگر کار می‌کنند.

یکی از بلاکچین‌ها با معاملات عمومی و عادی سرو کار دارد، در حالی که دیگری با قراردادهای هوشمند سروکار دارد.

ایده این است که با جدا کردن این دو، کاردانو می‌تواند مقیاس پذیری و سرعت را تضمین کند زیرا دو نوع معاملات سرعت یکدیگر را کاهش نمی‌دهند.

همچنین بروزرسانی‌های جدیدی نیز در راه است.

کاردانو یک ارز دیجیتال برای نسل سوم است که به نظر می‌رسد بسیاری از کارهای اتریوم را انجام می‌دهد اما در حال حاضر از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند، حرکتی که اتریوم برای مدت طولانی برنامه ریزی کرده است.

علاوه بر این، کاردانو همچنین از اسلات‌های زمانی (که به آنها “دوره” گفته می‌شود) استفاده می‌کند، جایی که بلوک‌های معامله باید در یک بازه زمانی خاص توسط “رهبران اسلات” ایجاد شود که با رای ذینفعان این رهبران انتخاب می‌شوند.

و در اینجا یک واقعیت در مورد کاردانو وجود دارد: 95٪ افرادی که کاردانو دارند در ژاپن مستقر هستند و از کاردانو گاهی اوقات “اتریوم ژاپنی” یاد می‌شود.

در فوریه 2021، کاردانو به رسیدن به سقف 30.7 میلیارد دلار نزدیک شد و قیمت یک کوین آن 1.07 دلار بود (کاملا مقرون به صرفه!)

برخی معتقدند کاردانو چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. دیر شونوبی، که برای کوین پدیا مقاله می‌نویسد معتقد است که ممکن است تا پایان سال 2021 به 10 دلار برسد که در صورت صحت این پیش بینی، این یکی از بهترین کوین‌ها برای سرمایه گذاری بلندمدت است.

تاکنون به سرمایه گذاری در کاردانو در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

4- ریپل (XRP) – با 2.29 دلار برای هر توکن در سال 2021؟

وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری در بازار می‌رسد، ریپل در رده ششم قرار دارد و نزدیک به پولکادات و کاردانو است.

مفهوم و اهداف ریپل با بقیه ارزهای دیجیتال موجود در این لیست کمی متفاوت است، که آن را بسیار خاص می‌کند.

ریپل یک استارت آپ مورد حمایت سرمایه گذاران است که خدمات تسویه حساب مالی را به بانک‌ها ارائه می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد تا به طور مستقیم و فوری فراتر از مرزهای ملی معاملات خود را انجام دهند.

به همین دلیل، ریپل بیش از آنکه طرفداران کاربران منفرد باشد، بیشتر متمایل به موسسات بزرگ است.

در طول سال‌ها، این شرکت با بانک‌های بزرگ در سراسر جهان مانند بانک آمریکا همکاری کرده است و موسسات مالی بیشتری به دنبال اتخاذ پروتکل ریپل برای سرعت بخشیدن به معاملات خود هستند.

دلیل اینکه کارشناسان فکر می‌کنند ریپل در سال 2021 و سال‌های آینده منفجر شود به دلیل تعیین وضعیت حقوقی مقررات SEC  (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) است که معتقدند ریپل باید به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی شود.

از آن زمان قیمت‌ها به طرز چشمگیری کاهش یافته و یک فرصت خرید شگفت انگیز ایجاد کرده است زیرا بسیاری معتقدند که ریپل از این بحران موقت عبور خواهد کرد.

شاین لی که برای بلاکچین نیوز می‌نویسد:

ریپل هنوز هم شانس زیادی برای شکست دادن شکایت دارد […] برای مبتدیان، ریپل قبلاً به طور رسمی توسط شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) به عنوان یک ارز مجازی ارزیابی شده است.

XRP مطمئناً به عنوان یک نیروگاه در بین جامعه ارزهای دیجیتال و در واقع یکی از بهترین ارزهای دیجیتال باقی خواهد ماند، فقط به کمی زمان احتیاج دارد تا بتواند روی پای خود بایستد.

سیتی تلگراف پیش بینی قیمت ریپل را برای سال 2021 معادل 2.5 دلار برای هر کوین در سال 2021 اعلام کرده است.

همه اینها می‌تواند به این معنی باشد که ریپل یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری برای سرمایه گذاری در سال 2021 است.

با توجه به اینکه بسیاری از معامله گران رمزنگاری با ریپل احساس راحتی می‌کنند، پیش‌بینی‌ها نیز رنگ بهتری به خود گرفته‌اند.

به عنوان مثال تریدینگ بیستس حداکثر قیمت 2.29722 دلار را تا دسامبر 2021 پیش بینی کرد.

تاکنون به سرمایه گذاری در ریپل در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

5- بایننس کوین (BNB) – خریدارها می‌گویند ممکن است تا پایان سال 2021 به 1،321 دلار برسیم!

اگر می‌خواهید سبد سهام خود را متنوع کنید و در حال حاضر صاحب کوین‌های بزرگ مانند BTC یا ETH هستید، بایننس کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2021 است.

شرکت پشتیبان کننده این کوین، بایننس، دارای یک تاریخچه تجاری خوب و یک تیم با تجربه در پس زمینه مفهوم خود یعنی یک “توکن سودمند” بودن است.

ارزش بایننس کوین از میزان مفید بودن آن به همراه سطح تقاضا برای مفید بودن آن ناشی می‌شود، یعنی تخفیف به معامله گرانی که از آن برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر در صرافی بایننس استفاده می‌کنند.

موفقیت صرافی بایننس اثباتی به بسیاری از سرمایه گذارانی است که آنها مهارت و منابع لازم برای موفقیت این کوین را دارند.

بایننس کوین همچنین یکی از نقدترین ارزهای دیجیتال در حال حاضر است که در بین 10 ارز دیجیتال برتر کوین مارکت کپ قرار گرفته است.

حجم آن نیز رشد مداوم را نشان می‌دهد. با وجود نوسانات، قیمت بایننس کوین در سال گذشته سه برابر شد.

صرافی بایننس همچنین یکی از سریعترین صرافی‌های ارز دیجیتال از نظر رشد در جهان است و بسیار محبوب است.

هرگونه معامله در این صرافی با استفاده از بایننس کوین انجام می‌شود و از نظر حجم معاملات، BNB یکی از بیشترین رشدها را در بین ارزهای دیجیتال داشته باشد.

بایننس کوین چشم انداز حیرت انگیزی برای سال 2021 دارد، آژانس پیش بینی؛ پیش بینی نسبتاً صعودی بین 1111 تا 1،321 دلار برای ماه دسامبر را نشان می‌دهد که یک افزایش بسیار زیادی است.

تاکنون به سرمایه گذاری در بایننس در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

6- بیت کوین (BTC) – 100000 دلار تا پایان سال 2021؟

وقتی صحبت از 10 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری می‌شود، همه بحث‌ها با بیت کوین آغاز می‌شود.

چرا؟

به این دلیل که بیت کوین پرکاربردترین ارز دیجیتال تا به امروز است که اغلب به آن “پادشاه ارزهای دیجیتال” گفته می‌شود.

هدف اصلی بیت کوین تبدیل شدن به پول نقد جهانی، همتا به همتا و دیجیتال است که از هر نوع قوانین دولتی جدا شده است و بنابراین کاملاً غیرمتمرکز است. ایده‌ای که تقریباً همه ارزهای دیجیتال دیگر سعی در تکرار آن داشتند.

بیت کوین همچنین اولین ارز دیجیتال بود و هنوز هم بسیاری هستند که معتقدند آخرین ارز دیجیتال در آخر این بازار خواهد بود.

غیر از این، دلیل اینکه بیت کوین را باید در رادار سرمایه گذاری خود نگه دارید این است که بالاترین نقدینگی را در فضای رمزنگاری دارد و اگر مبتدی هستید بهترین ارز دیجیتال برای خرید است.

در نهایت، شما مشکلی در خرید و فروش بیت کوین نخواهید داشت. مردم بی وقفه بیت کوین را خریداری کرده و می‌فروشند.

انتظار می‌رود که تأثیر بیت کوین، تقاضا و پذیرش انبوه بیت کوین در سال های آینده افزایش یابد (شاید بیشتر از سایر رقبا).

با افزایش تقاضا، انتظار می‌رود قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یابد، زیرا فقط 21 میلیون کوین وجود دارد.

تسلا 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد، و بیت کوین را به عنوان روش پرداخت برای خرید خودروهای الکتریکی خود پذیرفت. با اعلام این خبرقیمت بیت کوین تا 44000 دلار افزایش یافت.

اما این افزایش قیمت در اینجا متوقف نشد! در فوریه 2021، بیت کوین برای اولین بار از 50،000 دلار عبور کرد زیرا شرکت‌های بزرگ به ارزهای دیجیتال روی آوردند و قیمت آن به 58000 دلار رسید.

بسیاری از کارشناسان موافقند که قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2021 از 100،000 دلار عبور کند و روندهای اخیر نیز ادامه یابد. به نظر می‌رسد بیت کوین در مسیر دستیابی به این انتظارات یا حتی صعود به بالاتر از این قیمت‌ها آمادگی دارد.

همه اینها ما را به این باور می‌رساند که بیت کوین بهترین رمز ارز برای سال 2021 است.

آیا به خرید بیت کوین در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

پس از یک سال شگفت انگیز در سال 2020، چین لینک صعود قابل توجهی به سمت بالا مشاهده کرده و همچنین برترین کوین DeFi است (درست بعد از یونی سواپ).

برای کسانی که نمی‌دانند، چین لینک از “اوراکل‌ها” برای اتصال بلاکچین با دنیای خارج استفاده می‌کند.

اوراکل اساساً یک منبع اطلاعاتی است و با استفاده از زنجیره بلوک برای استفاده از آنها، قراردادهای هوشمند می‌توانند در برابر اتفاقاتی که در خارج از بلاکچین رخ می‌دهد واکنش نشان دهند.

این قطعاً فوق العاده جالب است، اما یک مشکل وجود دارد: چگونه چین لینک می‌تواند اطلاعاتی را که اوراکل‌های بلاکچین ارائه می‌دهند را به عنوان اطلاعات موثق تایید کند؟

چگونه می‌توان اطمینان داشت که این اطلاعات کاملاً صحیح است؟ چه مکانیزمی برای جلوگیری از انعقاد قرارداد هوشمند بر اساس اخبار دروغ یا گمراه کننده وجود دارد؟

با وجود این، چین لینک در اکتبر 2020 با Everipedia و The Associated Press همکاری‌های مشترکی انجام داده است. هدف، همانطور که Ledger Insights توضیح می‌دهد:

برای توزیع درخواست‌های انتخاباتی ایالات متحده بر روی یک بلاکچین به طور ایمن و شفاف. و به نوبه خود، می‌توان از بلاکچین برای تأیید قانونی داده‌ها استفاده کرد.

یک موفقیت بزرگ‌، نشان می‌دهد که ترکیب فناوری اوراکل و فناوری بلاکچین چقدر می‌تواند مفید باشد.

دیجیتال کوین برای چین لینک در سال 2021 قیمت 65.29 دلار را پیش بینی می‌کند که رشد خوبی را نشان می‌دهد.

نظر آژانس پیش بینی اقتصاد نیز صعودی است. آنها معتقدند که LINK می‌تواند تا دسامبر 2021 به 91.39 دلار برسد.

تاکنون به سرمایه گذاری در چین لینک در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

8- یونی سواپ (UNI) – با 117٪ افزایش به 83.85 دلار به ازای هر کوین خواهد رسید؟

یونی سواپ از زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال در سال 2018 سود بسیار زیادی را کسب کرده است. این در حالی است که توکن آن UNI از سپتامبر 2020 قابل معامله بود.

یونی سواپ که در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند، یک صرافی غیرمتمرکز (یا DEX) است که اساساً برای معامله ارزهای دیجیتال و سایر توکن‌ها ایجاد شده است.

DEXها می‌توانند در آینده نزدیک معاملات را کاملاً تغییر دهند. در واقع، آنها واسطه را از بین می‌برند، در این مورد صرافی، معامله مستقیم بین خریدار و فروشنده را تسهیل می‌کنند.

همچنین لازم به ذکر است که یونی سواپ سرمایه اصلی خود را از شرکت سرمایه گذاری Andreessen Horowitz گرفته است که قبلاً در توییتر، کوین بیس، ریپل، Lyft و Oculus VR سرمایه گذاری کرده است.

علیرغم همه خبرهای خوب، یونی سواپ همان مشکلی را دارد که پولکادات دارد – بسیار جوان است. بنابراین، دشوار است که بدانید در آینده کجا قرار خواهد گرفت.

اما این باعث نشده است که برخی پیش بینی کنندگان قیمت پیش بینی‌های خود را ارئه دهند.

کوین پرایس فورکست معتقد است UNI تا پایان سال 2021 به 117٪ افزایش رسیده و به 83.85 دلار خواهد رسید.

9- پولکادات (DOT) – 315.7٪ صعود درسال!

پولکادات در بازار ارزهای رمزنگاری بسیار جدید است و درست پس از راه اندازی در آگوست سال 2020، جز 10 ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ قرار گرفت.

تمرکز اصلی پولکادات تسهیل انتقال “زنجیره‌ای متقابل” است که این امکان را فراهم می‌کند که دارایی‌های مختلف (نه فقط ارزهای دیجیتال) بین زنجیر‌ه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود.

ایده آن بسیار جالب است و در واقع چیزی است که جامعه ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارد.

ما اکنون ارزهای دیجیتال مختلفی داریم و هیچ یک از آنها نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

پولکادات نوعی پذیرش است که بجای اینکه همه این ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به ارز شماره یک با هم مبارزه کنند، به جای آن باید کار با یکدیگر را شروع کنند.

هر چند لازم به ذکر است، این ایده اکنون چندین بار توسط ارزهای دیجیتال مختلف پیشنهاد شده است، فقط به نظر می‌رسد پولکادات این کار را درست انجام داده است.

تنها چیزی که پولکادات را عقب نگه می‌دارد، جوانی نسبی آن است. برای معامله گران دشوار است که بدانند پولکادات بدون سابقه تاریخی و داده‌های قبلی زیادی عملکرد آن را پیش بینی کنند.

طبق گفته ویلیام وایت در InvestorPlace ، DOT در حال حاضر 315.7 سود از سال گذشته کسب کرده است، از سال 2021 با 9.31 دلار شروع می‌شود و در زمان نوشتن مقاله به 40.26 دلار رسیده است.

و برخی از کارشناسان معتقدند که امسال شاهد اقدامات بیشتری از پولکادات خواهیم بود. Sahana Vibhute از CoinPedia معتقد است که DOT ​​می‌تواند تا پایان سال 2021 به 160 دلار برسد.

10- بیت کوین کش (BCH) – 2317.46 دلار تا ابتدای سال 2022؟

بیت کوین کش از روزی که بلاکچین بیت کوین در آگوست 2017 فورک شد، خار چشم بیت کوین است و در این سه سال توجه بسیاری از نام‌های بزرگ را به خود جلب کرده است.

بیت کوین جیسس – راجر ور – اغلب به عنوان چهره بیت کوین کش در نظر گرفته می‌شود، که قبلاً از طرفداران بسیار قاطع بیت کوین بود.

او مانند بسیاری از طرفداران بیت کوین کش، معتقد است که بیت کوین اصلی نسبت به آنچه در نظر گرفته شده تغییر زیادی کرده است.

حامیان بیت کوین کش به چگونگی اتخاذ مواردی مانند شبکه رعد و برق و SegWit2x توسط بیت کوین اشاره می‌کنند، که به اعتقاد آنها غیر ضروری هستند.

با این حال، تیم بیت کوین کش اکنون در تلاش برای اجرای قراردادهای هوشمند است، که بسیاری معتقدند که این یک جهش رو به عقب بزرگ است. بعضی از افراد نسبت به این موضوع بسیار حساسند و این بار برای ایجاد Bitcoin SV روی آوردند.

نکته کلیدی دیگر بیت کوین کش در مورد بیت کوین، هزینه‌های بسیار ارزان‌تر برای معاملات و همچنین ارزان بودن برای سرمایه گذاری است.

با وجود همه این نکات، بیت کوین کش هنوز فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری و کسب سود زیاد دارد.

گرچه BCH برای رسیدن به بالاترین رقم تقریبی 3،721 دلار هنوز مسیری طولانی در پیش دارد، اما همچنان موج صعودی چند ماه گذشته را به زیبایی پشت سر گذاشته است و در ماه مه 2021 به 1،635.15 دلار رسیده است.

دیجیتال کوین پیش بینی می‌کند که تا ژانویه 2022، BCH به 2317.46 دلار برسد. و تا سال 2026، سرانجام ممکن است از بالاترین سقف تاریخی گذشته و به 4359،86 دلار برسیم. همه اینها بدان معنی است که خرید بیت کوین کش می‎تواند در پنج سال آینده واقعاً نتیجه بدهد.

تاکنون به سرمایه گذاری در بیت‌کوین کش در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

این 10 ارزدیجیتال را در نظر داشته باشید و بازهم با ما همراه باشید!

ما امیدواریم که اکنون درک خوبی در مورد 10 ارز دیجیتال برتر داشته باشید که در سال 2021 می‌توانند صعود بزرگی کنند و منفجر شوند و اگر سرمایه گذاری در آنها را انجام دهید ممکن است سود زیادی را نصیب شما کنند.

به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری همیشه یک فرآیند پرخطر است و چیزی نیست که با عجله انجام شود.

شما فقط باید پس از انجام تحقیق در مورد فرصت سرمایه گذاری، تصمیم خود را مبنی بر سرمایه گذاری اتخاذ کنید.

در حالت ایده آل، شما باید تا آنجا که ممکن است در مورد نحوه کار ارز دیجیتال انتخابی خود، احتمال موفقیت و شاید مهمتر از همه پیش‌بینی قیمت آن را بدانید.

بعد از این 10 ارز دیجیتال، چه ارزهای دیگری مناسب هستند؟

بازی ارزهای دیجیتال در سال 2020 به طرز چشمگیری تغییر کرد و چندین کوین جدید در ابتدای سال 2021 رتبه‌های خود را بهبود دادند.

حال اگرچه لزوماً این کوین‌ها را برای سال 2021 توصیه نمی‌کنیم زیرا هنوز اثبات نشده‌اند، مطمئناً شما نیز باید آنها را تحت نظر داشته باشید.

1- لایت کوین (LTC) – با 143٪  افزایش به 772 دلار خواهد رسید؟

یکی از دلایل اصلی در نظر گرفتن سرمایه گذاری در لایت کوین در سال جاری، نقدینگی بالا و سرمایه بازار بزرگ آن است.

اگر می‌خواهید ریسک خود را کاهش دهید، از کوین‌های دارای سرمایه بازار و اجتماعات کوچکتر دوری کنید و با ارزهای دیجیتالی مانند لایت کوین همراه شوید.

چرا فکر می‌کنیم لایت کوین امسال و سال‌های آینده منفجر خواهد شد؟

تعداد محدود 84 میلیون کوین (در مقایسه با 21 میلیون بیت کوین) و پاداش بلوک 12.5 LTC وجود دارد که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال پاداش بلوکی بسیار بالایی است! (با پاداشی مانند آن، ماینرها قطعاً به سوی آن روی می‌آورند.)

همچنین، میانگین زمان استخراج بلوک در بلاکچین لایت کوین تقریباً دو دقیقه است که این نیز سریعتر از بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال موجود در امروز است.

این مورد، در کنار این واقعیت که لایت کوین یکی از چهار شرکت بزرگ کوین بیس است، بسیاری از کارشناسان فکر می‌کنند هر اتفاقی که در آینده بیفتد، لایت کوین مطمئناً به عنوان یکی از آلت کوین‌ها باقی می‌ماند که در تمام سال 2021 پابرجاست.

در سال 2021، لایت کوین با وجود رقابت شدید هنوز هم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. گرچه از نظر فنی بهترین نیست اما هنوز هم فرصت‌های عالی سرمایه گذاری را ارائه می‌دهد.

پیش بینی قیمت لایت کوین در سال 2021 خوب به نظر می‌رسد. پیش بینی قیمت برای لایت کوین نشان می‌دهد که می‌توانیم تا پایان سال 2021 شاهد افزایش 143 درصدی به 772 دلار باشیم.

تاکنون به سرمایه گذاری در لایت کوین در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

2- ترون (TRX) – 0.5085 دلار در پنج سال!

دلیل اینکه ما مایل هستیم TRON را به لیست اضافه کنیم این است که چند سال پیش BitTorrent را خریداری کرد.

در دراز مدت، اگر آنها موفق به توسعه روش‌های تورنت امن‌تر و غیرمتمرکز شوند، این می‌تواند دستاوردهای بزرگی برای شرکت و ارزش آنها به همراه داشته باشد.

برخی انتظار نوآوری‌هایی مانند توزیع قطعات فایل در شبکه و ترکیب مجدد آنها برای بارگیری توسط کاربران را دارند.

در نهایت، TRON یک ابتکار جاه طلبانه به حساب می‌آید که در سال‌های آینده هدف‌های بزرگتری را خواهد داشت.

دلیل دیگری که TRON در لیست ما قرار دارد این است که TRX یا Tronix (نام توکن رمزنگاری شده مورد استفاده در شبکه Tron) یکی از معدود توکن‌های ERC-20 است که توانست به شبکه اصلی خود برسد!

TRON همچنین از سال 2021 بیش از 4 میلیون حساب دارد (البته مشخص نیست که چه تعداد آنها فعال است). این رشد کاملاً چشمگیر است و نشان می‌دهد که TRON چه مقدار پتانسیل بالقوه دارد. ارزهای دیجیتال دیگر نمی‌توانند ادعا کنند که این همه کاربر دارند.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، در طول سال 2020، TRX در لیست بزرگترین ارزهای دیجیتال در رده پانزدهم قرار گرفت.

Tronix همچنین می‌تواند توسط مشتریان محتوا برای پرداخت هزینه سازندگان محتوا برای دسترسی به مطالب اصلی، به روشی مشابه با BAT مورد استفاده قرار گیرد.

کوین‌ها به حساب تولیدکنندگان می‌رود و می‌تواند با توکن‌های دیگر مبادله شود یا برای پرداخت هزینه‌های مختلف خدمات بلاکچین استفاده شود.

به همین دلایل، کارشناسان معتقدند TRX یک آلت کوین است که آینده درخشانی دارد و سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری در آن در سال 2021، تحقیقات بیشتری را انجام دهند.

WalletInvestor پیش بینی می‌کند TRON در یک سال به 0.217 دلار و در پنج سال به 0.5085 دلار برسد!

تاکنون به سرمایه گذاری در کاردانو در سال 2021 فکر کرده‌اید؟

3- ایاس (EOS) – آیا به 29.46 دلار در سال 2021 می‌رسد؟

بسیاری از افرادی که به کمبودهای شبکه اتریوم پرداخته‌اند، در حال حاضر سرمایه گذاری خود را به EOS یا همانطور که برخی آن را “قاتل اتریوم”می‌نامند، منتقل می‌کنند.

EOS قبلاً بر برخی از موانع اتریوم مانند نیاز به دانستن نحوه کدگذاری در Solidity برای توسعه dApps فائق آمده است و به دلیل ارائه خدمات به توسعه دهندگان از جمله خدمات مدیریت حساب و ایجاد پایگاه داده‌هایی که نیازی به دانش برنامه نویسی ندارند، بسیار مشهور است.

سرمایه گذاران همچنین بسیاری از مزایای فناوری EOS را ستایش می‌کنند، از جمله اینکه عملکرد این پلتفرم بسیار سریعتر از اتریوم و بیت کوین است و مقیاس پذیرتر است.

همچنین برای استفاده از شبکه دیگر نیازی به پرداخت کارمزدهای سنگین برای کاربران نیست، در عوض یک گروه متشکل از 21 دروازه بان وجود دارد که معاملات را تأیید می‌کنند.

دلیل دیگری که ممکن است امسال EOS توجه شما را به خود جلب کند، جامعه بزرگ وبسیار مشتاق آن است.

علاوه بر این، EOS فروش توکن بسیار موفقیت آمیزی را به پایان رساند و بیش از سرمایه مورد نیاز خود برای توسعه کامل ترون در سال 2021 و سال‌های آینده کسب کرده است.

آژانس پیش بینی اقتصاد برآورد می‌کند که EOS تا دسامبر 2021 می‌تواند بین 23.73 تا 29.46 دلار باشد.

آیا در سال 2021 در EOS سرمایه گذاری می‌کنید؟

4- پنکیک سواپ (CAKE) – آیا می‌توانیم سطح قیمتی 284،167 دلار را در پنج سال آینده ببینیم؟

مشابه یونی سواپ، پنکیک سواپ توسط توسعه دهندگان ناشناس در زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده است و اغلب به عنوان تلاش بایننس برای ورود به رونق DeFi / DEX در حال حاضر دیده می‌شود.

اما تفاوتهای عمده‌ای وجود دارد. در درجه اول پنکیک سواپ به عنوان “بازارساز خودکار” تعریف می‌شود (که نشان دهنده درجه‌ای از تمرکز است). (سازندگان بازار در معامله به عنوان واسطه عمل می‌کنند و هزینه کمی را نیز می‌گیرند.)

همچنین لازم به ذکر است که با قرار گرفتن در زنجیره هوشمند بایننس، هزینه‌ها به طور قابل توجهی ارزان‌تر از یونی سواپ است که در شبکه اتریوم قرار دارد.

در حال حاضر، پنکیک سواپ در چندین زمینه نسبتاً عقب‌تر از یونی سواپ است، اما همانطور که همه ما به خوبی می‌دانیم، بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند خیلی سریع تغییر کند.

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ بسیار خوب به نظر می‌رسد. به عنوان مثال Gov Capital قیمت 76   دلار در یک سال و 284.167 دلار را برای پنکیک سواپ در 5 سال آینده پیش بینی کرده است.

سخن پایانی

ارزهای رمزنگاری را فقط از نظر سرمایه بازار، قیمت کوین و نوسانات قضاوت نکنید!

در حالی که همه در حال سرمایه گذاری پول خود به سمت ارزهای دیجیتال پر خطر هستند و همه آنها را از دست می‌دهند، شما می‌توانید به طور مداوم با ثبات بیشتری از این بازار کسب سود کنید.

در آخر شما خواهید بود که می‌خندید (معامله در واقع به پیوسته حرکت کردن بستگی دارد، نه اینکه همه سرمایه خود را به خطر بیندازید).

وقتی قصد سرمایه‌گذاری دارید، برنامه‌ای برای سرمایه خود داشته باشید و اهداف معقولی را برای خود تعیین کنید که می‌دانید تحقق پذیر است!

به عنوان مثال، کاملاً مشهور است که ورود به یک آلت کوین از همان ابتدا می‌تواند بسیار سودآور باشد.

به طور معمول، آنها تقریباً در زمان شروع هیچ ارزشی ندارند و هنگامی که کمی مورد توجه قرار می‌گیرند، ارزش خود را افزایش می‌دهند.

نمی‌توانید مردم را سرزنش کنید که می‌خواهند آلت کوین‌های ناشناخته بخرند، زیرا این احتمال وجود دارد که سودهای بسیاری نصیب آنها شود.

اما مسئله این است که هر دو روش کار می‌کند!

گرچه این احتمال وجود دارد که آلت کوین‌های جدید از نظر ارزش بسیار سریع رشد کنند، اما این احتمال وجود دارد که آنها کاملاً از بین بروند و هرگز ارزش اول خود را بازیابی نکنند و شما را با کوینی کاملاً بی فایده رها کنند.

به همین دلیل است که ما در اینجا پیشنهاد می‌کنیم کوین‌های تثبیت شده‌تری را جستجو کنید.

بر روی کدام ارز دیجیتال باید در سال 2021 سرمایه گذاری کرد؟

بسیاری از ارزهای دیجیتال فوق الذکر از نظر بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران برای سال 2021 سرمایه گذاری مطمئن محسوب می‌شوند.

آنها با تیم‌های خوب پشت سر خود، جوامع قوی، جاه طلبی و تاریخ ثابت شده تحت تأثیر قرار می‌گیرند. برخی از موارد ذکر شده برای مبتدیان نیز مناسب هستند.

چه در آستانه ورود به دنیای ارزهای دیجیتال باشید و چه بخواهید سبد سهام خود را با برخی از برترین ارزهای دیجیتال متنوع کنید، بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال فکر می‌کنند سرمایه گذاری در هر یک از این ارزهای دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند که به یک داستان موفقیت بزرگ تبدیل شود.

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال ناشناخته می‌شود، منظور ما ارزهای دیجیتالی است که بسیار جدید هستند و اطلاعات کمی در مورد آنها وجود دارد که باید با احتیاط بالایی  وارد آنها شد.

این امر خصوصاً در مورد ارزهای دیجیتال ناشناخته‌ای رخ می‌دهد که بدون دلیل مشخص ارزش خود را افزایش قیمت نشان داده‌اند و هنگامی که مردم ادعای صریح سودآوری می‌کنند ارزش آن حتی بیشتر افزایش می‌یابد.

در حالت ایده آل، شما باید به دنبال ارزهای دیجیتالی باشید که سابقه کار مشخصی دارند.

به همین دلیل خیلی تعجب آور نیست که بیشتر ارزهای دیجیتال، اگر نه همه آنها، در این لیست برای سال 2021 برای شما کاملاً شناخته شده باشند. عملکرد آنها باعث اعتماد ما شده است.

در کنار این، در اینجا ایده خوبی از آنچه شما احتمالاً بسته به اهداف معاملات ارزهای دیجیتال باید انجام دهید وجود دارد:

اگر می‌خواهید به ارزهای دیجیتال محکمی پایبند باشید که می‌دانیم عملکرد خوبی دارند، بهترین کار این است که در بیت کوین، لایت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنید.

اما اگر به دنبال ارزهای ماجراجویانه‌تری هستید می‌توانید به BASIC ATTENTION TOKEN، Cardano، TRON، EOS و Pancakeswap نگاهی بیندازید، همه این توکن‌ها همچنین محافظت خوبی از سرمایه شما در برابر اتریوم فراهم می‌کنند.

معامله‌گرانی که به دنبال جایگزین خوبی برای بیت کوین هستند، بیت کوین کش بهترین ارز دیجیتال برای آنهاست.

و معامله‌گرانی که علاقه زیادی به صرافی بایننس دارند بدون شک باید به دنبال سرمایه‌گذاری در بایننس کوین باشند.

سرانجام، برای کسانی که واقعاً به دنبال یک “تراژدی جالب‌انگیز” هستند، ریپل انتخاب خوبی است که در صورت شکست SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) و بازگشت مجدد آن به بازار رشد قابل توجهی خواهد داشت و اکنون یک فرصت خرید شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها