Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: 7 روز دیگر

والکریو قصد دارد در ایردراپ خود به شرکت کنندگان در ایردراپ 1 میلیون توکن VALK جایزه دهد. کافیست این ارز دیجیتال را در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و توییتر دنبال کنید.

نحوه دریافت ایردراپ Valkyrio

1-  وارد فرم ایردراپ شوید. برای ورود اینجا کلیک کنید.

2- در وهله اول در فرم ایردراپ ثبت هویت کنید. نیاز به نام شما و ایمیل شما است.

بعد از Enter، از شما یک کد 4 رقمی راستی آزمایی خواسته میشود که در ایمیل شما ارسال میشود. آن را وارد کنید و Confirm را بزنید.

2- حال باستی مواردی که توسط ایردراپ تعیین شده را انجام دهید. توییتر، تلگرام، چت داخلی. هر کدام را که انجام دهید یک تیک کنار آن ظاهر می‌شود.

مواردی که در ایردراپ Valkyrio باید انجام دهید

روی توییتر کلیک میکنیم و وارد توییتر آنها میشویم. کافیست برای فالو کردن در توییتر روی دکمه مشکی Follow کلیک کنید. حال به ایردراپ برگردید و یوزرنیم توییتر خود را در ایردرپ وارد کنید. یوزر نیم شما در قسمت Profile توییتر موجود است.

یوزرنیم خود را وارد و تایید کنید. اگر عملیات فالو موفقیت آمیز باشد. کنار آن یک تیک ظاهر میشود. برای مراحل دیگر نیز اگر موفقیت آمیز باشد. یک تیک کنار آن فیلد ظاهر میشود.

به مرحله بعدی بروید. اگر فیلد بعدی برای شما قفل بود، به فیلد بعدتر از آن بروید. که تلگرام است.

آنهارا را در تلگرام دنبال کنید. برای دنبال کردن در تلگرام روی join Channel پایین صفحه کلیک کنید. سپس به ایردراپ بازگردید و یوزنیم تلگرام خود را وارد کنید.

مورد بعدی نیز گروه تلگرامی است که باید آن را نیز دنبال کنید.

به مرحله بعدی بروید. اگر برای شما قفل بود. به مرحله بعدتر از آن یعنی ارسال آدرس کیف پول بایننس اسمارت چین بروید. برای داشتن آدرس بایننس اسمارت چین باید در کیف پول شخصی خود ارز بایننس اسمارت چین را اضافه کنید. لوگوی آن شبیه باینس اما مشکی است. بعد از داشتن آدرس بایننس اسمارت چین آن را در ایردراپ وارد کنید.

دریافت ایردراپ برای شما با موفقیت انجام گرفته. اما با انجام مرحله بعدی شانس بیشتری برای دریافت ایردراپ به دست می‌آورید.

مرحله بعد یک لینک در اختیار شما می‌گذارد که لینک رفرال شما است. اگر دوستانتان با آن لینک وارد فرم ایردراپ و تکمیل ایردراپ شوند، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها