اخبار استیکینگ

دانشگاه وایومینگ به دنبال استکینگ رمز ارزها!

به دلیل بالا بودن هزینه‌های آموزشی . یک دانشگاه آمریکایی در حال کار کردن روی استیکینگ ارزهای رمزنگاری برای تأمین بودجه است. دانشگاه وایومینگ قبلاً از بانک‌های رمزنگاری و سرمایه گذاری در بلاکچین استقبال کرده است. اکنون، خود مقداری سرمایه را در این بازی وارد کرده است. در لایحه اعتبارات امضا شده توسط رئیس دانشگاه در این ماه، وایومینگ 4 میلیون دلار برای برنامه سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری در نظر گرفته شده است.

استکینگ که به معنای قفل کردن ارز رمزنگاری است تا بتوان از آن برای اعتبار سنجی معاملات بلاکچین و ایجاد رمزهای جدید استفاده کرد، روشی محبوب برای دارندگان ارزهای رمزنگاری برای به کار انداختن دارایی‌های خود و کسب سود است. برنامه استکینگ رمزنگاری دانشگاه وایومینگ نگاه اجمالی به گزینه‌های جایگزین برای تامین بودجه دانشگاه‌های دولتی دارد، که حتی قبل از همه گیری ویروس کرونا، با بحران بودجه روبرو بودند.

این خبر هنوز گزارش نشده است: دانشگاه وایومینگ 4 میلیون دلار برای گره‌ها / استکینگ حداقل 3 ارز رمزنگاری اختصاص داده است. این برنامه همراه با کمک‌های خصوصی به صندوق بودجه دانشگاه وایومینگ وارد می‌شود! – Caitlin Long (@ CaitlinLong_)  28  آوریل 2021

پس از اینکه برنامه هزینه‌های دانشگاه به تصویب دولت رسید، دانشگاه وایومینگ 4 میلیون دلار برای گره‌های عملیاتی (رایانه‌های متصل به شبکه بلاکچین و پایدار) و جمع آوری ارز رمزنگاری برای ایجاد “استخرهای استکینگ” در اختیار دارد که در سه ارز رمزنگاری استکینگ خواهد کرد.

درآمد حاصل از این طرح ابتدا به پرداخت هزینه‌های عملیاتی اختصاص می‌یابد و حداکثر 4 میلیون دلار سود به حساب سرمایه گذاری و پروژه‌های استراتژیک دانشگاه (SIPA) واریز می‌شود. سود بیش از 4 میلیون دلار برای “برنامه‌ها و فعالیت‌های بلاکچین در دانشگاه و کالج‌های محلی در سراسر ایالت” در نظر گرفته شده است. این ایالت از SIPA برای تأمین بودجه پروژه‌های ساختمانی، از جمله گسترش دانشکده حقوق دانشگاه استفاده خواهد کرد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا