Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترازهای مبادله بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود رسید و این پایین بودن تبادل که به معنی نگهداری بیشتر است، یکی از دلایل روند صعودی بیت کوین شده است.

داده ها حاکی از این است، دارندگان قدیمی بیت کوین با اینکه روی سود هستند، حاضر به فروش نشده‌اند و همچنان نیز تمایلی به فروش و مبادله ندارند.

با توجه به سرویس تجزیه و تحلیل زنجیره ای گلاسنود، موجودی بیت کوین در صرافی‌ها اکنون در پایین ترین سطح یک سال خود قرار دارد و فقط حدود 2.5 میلیون بیت کوین در کیف‌ صرافی‌ها باقی‌مانده است. بیشترین خروجی در صرافی کوین‌بیس مشاهده شده است. بایننس تنها صرافی است که به جای خروج با ورودی صندوق مواجه است. این میزان موجودی (2.5 میلیون بیت کوین) در ماه مه زمانی که قیمت بیت کوین به آخرین ATH (سقف قیمتی) خود یعنی حدود 64 هزار دلار رسید، مشاهده شد.

دلیل اصلی خروج بیت کوین از صرافی‌ها

دلیل اصلی روند تازه شکل گرفته در بازار، ادغام رشد آلتکوین‌ها با قیمت بیت کوین است. آخرین ادغام در بازار منجر به افزایش عمده ورودی مبادله نشده بلکه فقط باعث توزیع مجدد وجوه بین دارندگان آن شده است. دست سرمایه گذاران بیت کوین “جوان” شده است زیرا آدرس‌های قدیمی، بیشتر آدرس‌هایی بودند که سود آن‌ها را در بر می‌گرفت. میانگین ورود این آدرس‌ها حدود 13000 دلار بود که حدود 250 تا 300 درصد سود برای آن‌ها به همراه دارد.

نقش سرمایه گذاران نهادی مبهم است. زیرا اکثر صندوق‌ها، معاملات و حجم خرید این نهادها را بلافاصله پس از معامله فاش نمی‌کنند.

سایر دلایل اساسی منجر به ورود سرمایه‌های بزرگ می‌شود، از جمله؛

پیاده‌سازی بیت کوین از سوی السالوادور به عنوان یک پول ملی به یک نشانه قوی صعودی برای بازار تبدیل شده است.

اخیراً دولت السالوادور 400 واحد بیت کوین خریداری کرده است. تأثیرگذاران مختلف در رسانه‌های اجتماعی برای حمایت از تصمیم دولت، پیروان خود را ترغیب به خرید 30 دلار بیت کوین کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بیشتر شده است

بازار ارزهای دیجیتالی هفته گذشته با جریان‌های ورودی زیادی روبرو شد. هفته اخیر تقریبا 100 میلیون دلار در این صنعت سرمایه‌گذاری شده است. در سه هفته متوالی، مجموع ورودی‌ها 140 میلیون دلار بوده است.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اینجا توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. این نوشته فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده و منعکس کننده نظر بیتشال نیست. سرمایه‌گذاری و معاملات شامل ریسک می‌شود، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها