اخبار آلتکوین‌ها

کریپتو پوتیتو: دوج کوین 1 دلاری در راه است!

در حالی که بیت کوین نتوانسته است سود قابل توجهی کسب کند، برخی از آلت‌کوین‌ها به سقف قیمتی جدید رسیده‌اند. در بین همه این کوین‌ها‌، DOGE بصورت شارپ در حال رسیدن به هدف 1 دلاری خود است. مبارزات بیت کوین همچنان ادامه دارد و این دارایی به پایین‌ترین سطح 5 روزه و زیر 56،000 دلار رسیده است. در این حال برخی از آلت کوین‌های دیگر، مانند لایتکوین، چین‌لینک و دوج کوین ، یک بار دیگر سود قابل توجهی کسب کرده‌اند.

چین لینک و دوج کوین به بالاترین سقف قیمت‌های جدید خود رسیدند

پس از چند روز متوالی ماندن در روند صعودی و ثبت اوج‌های جدید در همه چهارچوب‌های زمانی، سرانجام اتریوم دوباره حرکت صعودی خود را شروع کرد. آخرین رکورد آن بالاتر از 3500 دلار بود، اما دومین ارز رمزنگاری از آن زمان تاکنون تقریبا 300 دلار ضرر کرده است. بایننس کوین نیز به 680 دلار رسید. با این حال، BNB نیز از آن زمان برگشت کرده و در حال حاضر زیر 640 دلار نشسته است. ریپل و کاردانو نیز قرمز هستند.

از طرف دیگر، لایت کوین، بیت کوین کش، چین لینک و اخیراً دوج کوین نیز انتظار می‌رود سودهای چشمگیری داشته باشد. LTC با 15٪ افزایش به 325 دلار وBCH (9.5٪) بالاتر از 1050 دلار است. LINK و DOGE به ترتیب پس از افزایش 22 درصدی و 53 درصدی، قله‌های جدیدی برای خود ثبت کرده‌اند. رکورد LINK نزدیک به 50 دلار است، در حالی که رکورد دوج حدود 0.70 دلار است. همانطور که دیروز گزارش شد، دوج کوین اکنون چهارمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر سرمایه بازار است.

نوسانات بیشتری در اتریوم کلاسیک (46٪)، دش  (8٪)، تلکوین (13٪)، زدکش (12٪)، EOS (12٪) و OMG Network (10٪) دیده می‌شود. از طرف دیگر، BakeryToken (-15٪)، Avalanche  (-12٪)، Maker  (-12٪)، Comound  (-11٪) و Huobi Token  (-10٪) بیشترین ضرر را از دیروز داشته‌اند.

بیت کوین دوباره به زیر 55 هزار دلار رسید است

در حالی که برخی از آلت‌کوین‌ها در حال ثبت رکوردهای جدید هستند، ارز رمزنگاری اول دنیا موفق به ادامه فعالیت صعودی خود در سال 2021 نمی‌شود. همین دو روز پیش، به نظر می‌رسید که روند آن رو به تغییر است زیرا بیت کوین 59000 دلار را لمس کرد. این بالاترین خط قیمت دارایی طی دو هفته گذشته بود. با این وجود فروشندگان این حرکت را رهگیری کرده و به سمت پایین سوق دادند. در 48 ساعت بعد، BTC بیش از 6000 دلار ارزش خود را از دست داد و به زیر 53000 دلار رسید.

علی‌رغم بازیابی حدود هزار دلار از پایین‌ترین سطح، بیت کوین در  24 ساعت گذشته هنوز 3.5٪ افت قیمت را نشان می‌دهد. در نتیجه، تسلط BTC بر روی آلت‌کوین‌ها همچنان کمرنگ می‌شود. سلطه سرمایه بازار بیت کوین در مقایسه با تمام دارایی‌های رمزنگاری در پایین‌ترین سطح 3 ساله اخیر یعنی 45.2٪ است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا