Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کاردانو پس از مشخص شدن برخی اشکالات ظاهری در ساختار آن در شبکه آلونزو مورد انتقاد جدی قرار گرفت.

کاردانو ، سومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین و اتریوم، پس از گزارش هایی مبنی بر وجود مشکل همزمان در شبکه تستی مورد انتقاد قرار گرفت.

بحران برای کاردانو؟

تیم کاردانو در ماه سپتامبر اعلام کرد که قابلیت قرارداد هوشمند در حال حاضر در شبکه تستی آلونزو – Alonzo Testnet در دسترس است. پس از استقرار قراردادهای هوشمند، ارتقاء شبکه اصلی Alonzo برای اجرا در 12 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

با این حال، یک موضوع توییتری از جانب طرفدار اتریوم، آنتونی ساسانو در 4 سپتامبر، مجموعه ای از اسکرین شات ها را نشان داد که نشان می دهد یک مشکل همزمانی در صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (DEX) ، مینی سوآپ – Minswap پیدا شده است. مینی سوآپ اولین اپلیکیشن غیرمتمرکز – Dapp بود که در 4 سپتامبر روی تستنت کاردانو راه اندازی شد.

مسائل مربوط به همزمانی اغلب به گونه ای آشکار می شود که از تعامل چند کاربر به طور همزمان با یک برنامه یا پروتکل جلوگیری می کند. در مورد کاردانو، این مشکل به احتمال زیاد از عدم وجود “ماشین مجازی کاردانو” – یک وضعیت جهانی مانند ماشین مجازی اتریوم – ناشی می شود که اجازه می دهد عملیات قراردادهای هوشمند به طور همزمان پیش بروند.

طبق یکی از اسکرین شات های ارسال شده توسط ساسانو، یک کاربر هنگام تلاش برای تعویض توکن ها با خطای معامله روبرو شد. برخی از اعضای جامعه نگران بودند که Minswap فقط یک تراکنش در هر بلاک را انجام دهد و آن را ناکارآمد کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها