Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“خریدهای بزرگ ارز شیبا توسط نهنگ‌ها تا حدی با لیست شدن احتمالی SHIB در آینده صرافی‌ها مرتبط است”

آخرین داده‌های تحلیلی نشان می‌دهد که چندین نهنگ ناشناس حدود 260 میلیارد توکن Shiba Inu را منتقل کرده‌اند. طبق داده‌های ارائه شده توسط etherscan، اخیراً چندین انتقال عظیم SHIB، هر کدام بیش از 80 میلیارد توکن، توسط نهنگ‌های ناشناس منتقل شده است.

علاقه نهنگ ها به ارز شیبا اینو

امسال نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال به طور فزاینده‌ای به آینده شیبا اینو جذب شده‌اند که اغلب کاربران آن را به عنوان “قاتل Dogecoin” می‌دانند. کارشناسان معتقدند که دلیل افزایش قیمت اخیر ارز شیبا اینو، زمانی که این میم کوین بیش از 300 درصد در یک هفته افزایش یافت، توسط یک نهنگ انجام شد که 6 تریلیون SHIB خرید.

این هفته، ارز SHIB در قدیمی‌ترین صرافی ارز دیجیتال هند ZebPay و همچنین بزرگترین پلتفرم صرافی رمزارز در ترکیه بنام BtcTurk لیست شد.

اکنون جامعه ارز شیبا اینو انتظار دارد که پلتفرم صرافی امریکایی Robinhood نیز این میم کوین را اضافه کند و برخی معتقدند که خریدهای بزرگ ارز شیبا توسط نهنگ‌ها تا حدی با لیست احتمالی SHIB در آینده صرافی‌ها مرتبط است.

در زمان انتشار این نوشته، ارز شیبا با 0.000025 دلار مبادله می شود که 25.13 درصد نسبت به بالاترین قیمت 0.00003483 دلار اخیر کاهش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها