Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ناشر بازی های ویدیویی آسیایی Nexon مبلغ 100 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد.این شرکت می‌گوید، این مبلغ خرید کمتر از 2٪ از کل وجه نقد و معادل‌های نقدی Nexon می‌باشد.

یک ناشر بازی‌های ویدیویی متعلق به کشورهای کره جنوبی-ژاپنی گفت که  100 میلیون دلار بیت کوین (BTC ، 3.25٪ +) خریداری کرده است و خود را جز شرکت‌هایی مانند تسلا و میکرواستراتژی اضافه کرده است که مقداری از سرمایه خود را به بیت کوین تبدیل کرده‌اند.

طبق یک اعلامیه مطبوعاتی در روز چهارشنبه به وقت محلی، NEXON  مقدار1717 بیت کوین با قیمت متوسط ​​حدود 58226 دلار، با احتساب هزینه‌ها و کارمزدها،خریداری کرد. این شرکت می‌گوید، این مقدار خرید کمتر از 2٪ از کل وجه نقد و معادل‌های نقدی Nexon را تشکیل می‌دهد.

اوون ماهونی، رئیس و مدیر عامل شرکت نکسون، در انتشار این خبر گفت: خرید بیت کوین به دلیل یک استراتژی منظم برای محافظت از ارزش سهامداران و حفظ قدرت خرید دارایی‌های نقدی ما است. مدیر عامل شرکت افزود که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، شرکت وی معتقد است بیت کوین “ثبات و نقدینگی طولانی مدت” را ارائه می‌دهد و در عین حال ارزش پول نقدی شرکت را برای سرمایه گذاری‌های آتی حفظ می‌کند.

بازی‌های رسمی این شرکت شامل MapleStory ، KartRider و Dungeon & Fighter است. NEXON یک شرکت عرضه شده در بورس است که در سال 2011 به بورس اوراق بهادار توکیو، در سال 2015 در JPX400 و در سال 2017 در شاخص Nikkei Stock 300 قرار گرفت. این شرکت همچنین در سال 2020 به Nikkei 225 اضافه شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها